رنگ مو مناسب برای پوست شما چه رنگی است؟

۹
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خانم‌ها اگر به‌دنبال انتخاب بهترین رنگ مو برای خود هستید باید به نکاتی مانند رنگ پوست و رنگ چشم خود توجه کنید تا زیبا و جذاب به‌نظر برسید.
رنگ مو مناسب پوست

انتخاب رنگ مو مناسب پوست در زیبایی چهره تاثیر فراوانی دارد و سبب می‌شود صورت شما بازتر و موهای شما زیباتر از قبل به‌نظر برسد. با مطالعه این مطلب از مجله دلتا بهترین و مناسب‌ترین رنگ مو را انتخاب کنید تا همیشه جذاب و زیبا به‌نظر برسید.

انتخاب بهترین رنگ مو مناسب رنگ پوست

بررسی کنید پوست شما گرم است یا سرد

برای اینکه بدانید پوست سرد یا گرمی دارید، به رگ‌های داخل بازو نگاه کنید. افرادی که پوست گرمی دارند رگ‌های آن‌ها سبز است، اما افرادی که پوست سردی دارند رگ‌های موجود در بازوهای آن‌ها به رنگ آبی است.

افراد دارای پوست گرم چشمان تیره قهوه‌ای، سیاه و موهای تیره دارند، اما افراد دارای رنگ پوست سرد چشم‌هایی با رنگ روشن مثل آبی، سبز یا خاکستری و موهای روشن دارند.

برخی از افراد نیز دارای پوست‌های سرد یا گرم نیستند و پوست تن آن‌‌ها خنثی است. آن‌ها صورتی یا سایه زرد مشخصی روی پوست خود ندارند و رگ‌های آن‌ها به‌طور واضح آبی یا سبز نیست. این افراد می‌توانند هر رنگی را انتخاب کنند. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب از موهای خود در خواب مراقبت کنید! را بخوانید.

رنگ مو مناسب پوست

رنگ مو مناسب پوست‌های مختلف

قهوه‌ای تیره، گرم و طلایی، طلایی گرم و هایلایت قرمز، سایه بلوند طلایی و رنگ‌هایی که پایه طلایی یا قرمز و نارنجی دارند، برای پوست‌های گرم مناسب هستند. افراد دارای این پوست‌ها نباید از رنگ‌هایی همچون آبی، بنفش و خاکستری استفاده نمایند. رنگ شرابی و بژ، قهوه‌ای شکلاتی و رنگ‌های مسی و گیلاسی گزینه خوبی برای پوست‌های سرد هستند.

اگر رنگ پوست شما سفید و دارای تن گرمی است می‌توانید از رنگ‌های روشن‌تر استفاده نمایید. اگر پوست شما روشن و تن گرم دارد، از بلوند توت‌فرنگی یا عسلی، رنگ‌های پلاتینی، کتانی رنگ و بلوند شامپاینی استفاده کنید.

رنگ اسپرسو و سیاه برای افراد دارای پوست‌های تیره با تن سرد مناسب است و افراد دارای پوست تیره و تن گرم بهتر است موهای خود را قهوه‌ای یا رنگ قهوه‌ای مایل به قرمز کنند.

رنگ مو مناسب با رنگ چشم‌ها

مهم‌ترین عامل در انتخاب رنگ موی شما، رنگ پوست است اما رنگ چشم هم از دیگر عواملی است که می‌تواند در تصمیم‌گیری شما تاثیرگذار باشد. اگر رنگ چشمان شما آبی یا قهوه‌ای روشن است و پوستی تیره دارید، از رنگ‌های گرم مانند رنگ موی قهوه‌ای فندقی، تافی یا بلوند عسلی استفاده کنید. برای زیباتر به‌نظر رسیدن چشم‌ها رنگ موهایی با تن طلایی یا کاراملی را انتخاب کنید.

رنگ مو مناسب پوست

پیشنهد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب چه بخوریم تا پوستی سفید داشته باشیم؟ را بخوانید.

بهترین رنگ مو

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۱:۳۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۷:۰۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۷:۰۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۷:۰۵ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۲۷ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۶:۱۴ ب٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۱:۳۲ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ در ۶:۰۲ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۳۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…