لوسترهایی شیک و زیبا برای آشپزخانه شما

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با استفاده از لوسترها می‌توانید به فضا روح و شخصیت دهید و به شکل زیبایی حضور نور را در فضا احساس کنید.
مدل های جذاب لوستر در دکور آشپزخانه

شما چقدر به حضور نور به واسطه لوستر جدید در دکوراسیون داخلی اهمیت می‌دهید؟ لوسترهای آشپزخانه در طرح‌ها، سبک‌ها و رنگ‌های متفاوتی در حال تولید است که ما در این مطلب از مجله دلتا به معرفی مدل های جذاب لوستر در دکور آشپزخانه می‌پردازیم.

لوستر کلاسیک در آشپزخانه

لوسترهای کلاسیک یا همان لوستر سلطنتی لوسترهایی هستند که دارای ظاهری پر زرق و برق و شلوغ هستند و به نوعی در دسته لوسترهای لاکچری و لوکس به‌حساب می‌آیند.

در گذشته این سبک لوسترها تنها به صورت شاخه‌ای طراحی و ساخته می‌شد اما امروزه دارای فرم‌های متنوعی هستند که شما می‌توانید متناسب با فضای آشپزخانه آن را انتخاب کنید.

اگر دکوراسیون آشپزخانه منزل شما به سبک کلاسیک است برای انتخاب لوستر بدون فکر کردن به سمت لوسترهای کلاسیک بروید. البته به متراژ فضا هم توجه کنید. اگر فضای کوچکی دارید می‌توانید لوستر آشپزخانه کوچک اما به سبک کلاسیک با تعداد شاخه کم خریداری کنید.

مدل های جذاب لوستر در دکور آشپزخانه

لوستر مدرن در آشپزخانه

دسته دیگری که در اکثر آشپزخانه‌ها حضور دارد، لوسترهای مدرن هستند. در طراحی و ساخت این لوسترها معمولا سعی شده از ساده‌ترین خطوط و ایده‌ها استفاده شود و زیبایی لوستر در سادگی آن احساس شود و در کنار آن عملکرد اهمیت داشته باشد.

این مدل لوسترها در فرم‌های مختلفی از جمله مربع، دایره، مستطیل و دیگر فرم‌ها تولید می‌شوند و این ویژگی این امکان را به شما می‌دهد متناسب با دکوراسیون فضا، فرم لوستر را انتخاب کنید. برای مثال اگر به دنبال لوستر مدرن اروپایی برای بالای میز ناهارخوری مستطیل شکل منزل خود هستید می‌توانید به دنبال خرید آویز مدرن با فرم مستطیل باشید تا لوستر با فرمش به خوبی فضای ناهارخوری منزل شما را شاخص کند.

مدل های جذاب لوستر در دکور آشپزخانه

لوستر فانتزی

یک از مدل های جذاب لوستر در دکور آشپزخانه ، لوستر فانتزی است. آماده باشید تا با این لامپ‌ها بین نشیمن و آشپزخانه مدرن و فانتزی خود رقابت ایجاد کنید. این لوسترها به‌طور نوستالژیکی شبیه به لامپ‌های رشته‌ای طراحی شده‌اند و علاوه بر زیبایی منحصر به فرد، با خود نور فراوانی را به آشپزخانه شما می‌آورند. زیر این نور وسایل شما می‌درخشند به‌خصوص اگر لوازم آشپزخانه شما سیلور هستند.

لوستر فانتزی

لوسترهای مینیمال

اگر به یک دکوراسیون ساده نیاز دارید بهتر است از لوستر با طرح‌های مینیمال استفاده کنید. یک لوستر مینیمال بالای میز غذا خوری خود آویزان کنید. یک چراغ مینیمال دقیقا نوری را به شما می‌دهد که موقع صرف غذا یا کار روی کانتر به آن نیاز دارید. شما چه رنگی را برای آشپزخانه خود نیاز دارید؟ این لوسترهای مینیمال تنوع رنگ بسیاری دارند.

لوسترهای مینیمال 

لوسترهای معاصر و عجیب

شاید به نظر عجیب برسند ولی در نوع خودشان شاهکار هستند. فقط باید بدانید کجا آن‌ها را نصب کنید. این لوسترهای عجیب و زیبا مخصوص آشپزخانه‌های جزیره‌ای هستند. شما برای جزیره آشپزخانه خود به یک لامپ دکوراتیو با کمی روشنایی نیاز دارید. جزیره اسرار آمیز شما نیاز به چراغ‌های یک شکل ندارد بلکه به یک لوستر اسرارآمیز نیاز دارد تا رمز آلود شود.

لوسترهای معاصر و عجیب

پیشنهاد مطالعه: مطلب این کوسن‌ها مبلمان شما را زیباتر می‌کنند را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. قادری09171580647

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۶ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۰ ب٫ظ

      سپاس از همراهی و نظر شما

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۶:۲۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۲۰ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ در ۷:۴۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…