رسم آدمخواری هنوز در این نقاط دنیا رایج است!

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ما می‌دانیم که زندگی نوعی جنگ است اما در برخی از قسمت‌های دنیا چیزی فراتر از جنگ است و در این بخش‌ها انسان‌ها خورده می‌شوند.
آیین خوردن انسان

آیین خوردن انسان از طرف اکثریت جوامع نفرت‌انگیز محسوب می‌شود اما این رسم هنوز زنده است. مناطقی از جهان وجود دارد که خوردن گوشت انسان ریشه در سنت آن‌ها و بخشی از فرهنگشان است. خوردن گوشت انسان به دلایل مختلف انجام می‌شود، این دلایل شامل مراسم‌های مذهبی یا حتی نیاز شدید به غذا می‌باشد. این اقدام چه قانونی باشد و چه غیرقانونی، همچنان در جهان وجود دارد. با مجله دلتا همراه باشید.

آیین خوردن انسان

۱. رود گنگ، هند

این گروه در حال حاضر تنها ۲۰ عضو دارد و در کاسه جمجمه انسان‌ها نوشیدنی می‌خورند و بدن خود را در بقایای سوخته انسان‌ها می‌پوشانند. با این حال آن‌ها کسی را برای این مراسم نمی‌کشند و از اجساد افرادی که قبلا مرده‌اند استفاده می‌کنند.

۲. جمهوری دموکراتیک کنگو

​در جلسه سازمان ملل متحد در سال ۲۰۰۳، سینفاسی ماکالو (Sinafasi Makelo) یکی از نمایندگان ادعا کرد که شورشیان کنگو از استان ایتوری (Ituri) مردم خود را زنده زنده می‌خورند.

۳. کامبوج

​سربازان کامبوج که در جنگ با خمرهای سرخ بودند، متهم شدند به اینکه قلب و کبد سربازان خمرهای سرخ که در جنگ کشته‌ شده‌ بودند را برداشته‌اند تا آن‌ها را در خانه به عنوان شام بخورند.

آیین خوردن انسان

۴. لیبریا

پس از اولین جنگ داخلی لیبریایی، پزشکان خارجی شواهدی از فعالیت‌های آدم‌خواری یافتند که برای سازمان عفو بین‌الملل فرستاده بودند. دبیر کل فعلی لیبریا به جای بررسی شواهد گفت: آنچه این قبایل با بدن‌ها انجام می‌دهند، نقض حقوق بشر است اما بخشی از تعهد و نگرانی ما نیست.

۵. میامی، فلوریدا

​در سال ۲۰۱۲ یک مرد لخت و دیوانه در میامی توسط پلیس مورد اصابت گلوله قرار گرفت، این اتفاق درست زمانی افتاد که وی در حال خوردن صورت یک بی‌خانمان بود. کنیبال رودی یوجینی (Cannibal Rudy Eugene) بدون اینکه بفهمد، به رونالدو پاپو (Ronaldo Poppo) در یکی از خیابان‌های فلوریدا حمله کرد و او را با یک چشم و صورت به شدت آسیب دیده تنها گذاشت.

آدمخواری

پیشنهاد مطالعه: از شما دعوت می‌کنیم مطلب این مسابقه عجیب همه را می‌سوزاند را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. آجودلو

    ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۶:۴۴ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۵۱ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۱۱ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۱۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…