جدیدترین مدل‌های شومیز زنانه شیک

۸
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
طراحی پیراهن و مدل‌های مختلف شومیز یکی از اصلی‌ترین روندهای مد است. به‌دلیل شباهت‌ها مردم اغلب مدل‌های مختلف را با یکدیگر اشتباه می‌گیرند.
مدل های شومیز زنانه

در این قسمت از مجله دلتا جدیدترین مدل های شومیز زنانه و دخترانه را برای شما آماده کرده‌ایم. این مدل‌ها از میان تعداد زیادی شومیز انتخاب شده‌اند و سعی شده تا شیک‌ترین‌ها برای شما عزیزان انتخاب شود.

جدیدترین مدل های شومیز زنانه و دخترانه

شومیزهای زنانه برگرفته‌شده از پیراهن مردانه

این شومیزها در اول لیست طرح شومیزهای پرطرفدار قرار دارند. این مدل در عین سادگی، جذابیت و زیبایی خاصی دارد و برای تیپ‌های اسپرت بسیار مناسب است. همچنین در همه مکان‌ها و مراسم‌ها قابل استفاده هستند. این شومیزها با همه اکسسوری‌ها و انواع شلوار، دامن و غیره ست می‌شوند. به‌یاد داشته باشید این نوع از شومیز را با شلوار جین ست کنید.

مدل های شومیز زنانه

مدل های شومیز زنانه با آستین پف‌دار

شومیزهای با آستین پف‌دار این روزها بسیار پرطرفدار هستند. شومیز با آستین پف‌دار برای مجالس و انواع مهمانی قابل استفاده است و انتخاب خوبی برای خانم‌ها و به‌خصوص دختران است. این شومیز را می‌توانید با همه چیز ست کنید.

شومیز با طراحی کراواتی

یکی از مدل‌های پرطرفدار شومیز مدل کراواتی آن است. این شومیز به نحوی طراحی شده است که در جلوی آن دو بند هم‌رنگ لباس طراحی شده و شما می‌توانید به‌راحتی و با هر مدلی که می‌خواهید آن را ببندید و مدل‌های جدیدی به شومیز خود اضافه کنید. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب شیک‌ترین ترکیب‌های شلوار جین با پالتو را بخوانید.

مدل های شومیز زنانه حریر

مدل‌های شومیز حریر دارای جنس لطیفی هستند و برای فصل بهار و تابستان بسیار مناسب‌ هستند. در طراحی شومیزهای مجلسی اغلب از پارچه حریر استفاده می‌شود. امسال در اکثر فروشگاه‌های لباس زنانه یا شبکه‌های اجتماعی فروش لباس، انواع مدل‌های شومیز حریر مجلسی دیده می‌شود. ترکیب طراحی‌های زیبا، دوخت تمیز، لطافت پارچه حریر و رنگ‌های ملیح و گاه شاد آن‌ها باعث شده شومیزهای حریر مد شده و طرفداران زیادی داشته باشد.

مدل های شومیز زنانه

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب مدل‌های مانتو مجلسی عید ۱۴۰۱ را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ در ۹:۱۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ در ۹:۱۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۶ ق٫ظ

    خوب بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۱:۳۶ ب٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۰۶ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۰۶ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۲۹ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۵۵ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…