بهترین مکان قرارگیری آینه در دکور منزل کجاست؟

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
محل نصب آینه در منزل از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر آینه‌ها در جای درستی قرار بگیرند تاثیر هر چیزی که در مقابل آن است را دو برابر می‌کند.
مکان مناسب آینه در چیدمان منزل

ممکن است این سوال پیش بیاید که آینه‌ها را در کدام فضای منزل می‌توانیم قرار دهیم؟ در این مطلب از مجله دلتا به معرفی مکان مناسب آینه در چیدمان منزل می‌پردازیم.

آینه در اتاق پذیرایی

بهترین مکان قرارگیری آینه‌ها اتاق پذیرایی و ناهارخوری است. آینه‌کاری پذیرایی زیبایی خانه شما را دو چندان می‌کند. آینه باید به شکلی در کنار میز غذاخوری قرار گیرد که خوراکی‌های روی میز را نشان دهد. چون مواد غذایی نماد ثروت و فراوانی هستند و همان‌طور که گفتیم آینه هر چیزی را بازتاب دهد آن را دو برابر می‌کند. اگر آینه به‌گونه‌ای قرار گیرد که منعکس‌کننده تصاویر زیبا و دلنشین بیرون مثل فضای سبز، درختان، کوه‌ها و رودخانه‌ها باشد بسیار عالی است.

مکان مناسب آینه در چیدمان منزل

آینه در آشپزخانه

مکان مناسب آینه در چیدمان منزل در آشپزخانه، قرار دادن آن در جایی است که بتواند در هنگامی که شما آشپزی می‌کنید، منظره‌ای از درب یا خروجی آشپزخانه را به شما نشان دهد.

آینه در اتاق خواب

آینه کاری اتاق خواب یک امر اجتنا‌ب‌ناپذیر است، زیرا علاوه بر کاربرد آن در اتاق خواب، برای بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان دادن اتاق‌های خواب نیز ضروری است. فقط به خاطر داشته باشید که آینه نباید روبه‌روی تختخواب قرار گیرد. هنگامی که شخص بر روی تختخواب دراز می‌کشد نباید تصویر خود را داخل آینه ببیند. نکات بیشتر در مورد چیدمان اتاق خواب را در مطلب ایده‌هایی شیک برای دکوراسیون اتاق خواب والدین بخوانید.

مکان مناسب آینه در چیدمان منزل

آینه روبه‌روی درب ورودی بی ثباتی ایجاد می‌کند

برخی از افراد دوست دارند برای راحتی بیشتر آینه را در نزدیکی درب ورودی برای بررسی ظاهر خود در ورود یا خروج از منزل قرار دهند. روبه‌روی درب ورودی آینه نمی‌تواند قرار بگیرد چرا که ممکن است انرژی درون خانه را به بیرون براند یا انرژی مخالفی را در داخل خانه بچرخاند.

آینه روبه‌روی درب ورودی

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۷ عادت‌ غلط در چیدمان که دکور منزل را زشت می‌کند را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۸ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۲ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۴۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ در ۷:۴۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۲۷ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۷:۲۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…