مدل‌های مانتو مجلسی عید ۱۴۰۱

۱۵
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با نزدیک شدن به عید انواع مدل مانتو از سوی متخصصان مد و زیبایی طراحی شده‌اند و اگر در سال جدید استایلی متفاوت می‌خواهید بهتر است از این مدل مانتوهای جدید ایده بگیرید.
مانتو مجلسی عید

به‌دلیل دید و بازدیدهای عید استفاده از مانتوهای مجلسی افزایش می‌یابد و افراد میل بیشتری به استفاده از لباس‌های مجلسی دارند. در این مطلب از مجله دلتا به بررسی استایل‌های مختلف با مانتو مجلسی عید ۱۴۰۱ و انواع مدل‌های شیک و مجلسی برای مانتو عید می‌پردازیم.

۵ مدل مانتو مجلسی عید ۱۴۰۱

طراحی‌های خاص

مانتوهای دارای طراحی‌های خاص و آستین‌های پف‌دار ترند این روزها هستند. اگر می‌خواهید با مد روز پیش بروید مانتوهای آستین پفی را انتخاب کنید و به دقت طیف رنگی آن‌ها را باهم ست کنید. با این مانتو می‌توانید شلوارهای پارچه‌ایی، کیف زنانه و کفش‌های ساده و تخت را ست کنید.

مانتو مجلسی عید

مانتوهای کوتاه از انواع مانتو مجلسی عید

مانتوهای کوتاه و چین‌دار دخترانه هم از دیگر ترندهای مجلسی دخترانه هستند. این مدل مانتو به‌خوبی با شلوار بگی ست می‌شود و استایل شیک و زیبایی به شما می‌دهد. اگر استایل‌های مجلسی را دوست ندارید این استایل انتخاب خوبی برای شما است. در این استایل از دو نوع مانتو استفاده می‌شود، می‌توانید از مانتوهایی استفاده کنید که بالای آن مانند پایین آن ساده و یک‌رنگ است یا در بالای آن از طراحی‌های سنتی استفاده شده است.

مانتوهای اورسایز

مانتوهای اورسایز و جلوباز با مدل‌های مختلف به‌خصوص در رنگ‌های نود و کم‌رنگ هم از دیگر ترندهای پرطرفدار مانتو مجلسی عید امسال است. درنظر داشته باشید که نحوه ست کردن شما مهم‌تر از مدل مانتو شما است. اگر می‌خواهید استایل زنانه و شیکی داشته باشید حتما یک شلوار کوتاه پارچه‌ایی انتخاب کنید. همچنین این استایل را می‌توانید با یک شومیز یا پیراهن سفید آستین‌دار ست کنید.

مانتو مجلسی عید

مانتوهای بلند

مانتوهای بلند و بدون آستین از دیگر آیتم‌هایی است که پارسال طرفداران بسیاری داشت. پیش‌بینی می‌شود این مدل مانتو مجلسی امسال هم طرفداران خاص خود را داشته باشد. رنگ‌های پاستلی هم از دیگر رنگ‌هایی است که طرفداران خاص خود را دارد و باعث می‌شوند استایل جذاب‌تری داشته باشید. این مدل مانتو را می‌توانید با یک شومیز شیک سفید و ساده و کفش‌های کتانی ست کنید.

مانتوهای کتی از انواع مانتو مجلسی عید

مانتوهای کتی و کوتاه، ترند پرطرفدار سال گذشته بودند و پیش‌بینی می‌شود امسال هم در رنگ‌های مختلف مشاهده شوند. از ویژگی‌های این مانتو می‌توان به کوتاه بودن و راحتی آن اشاره کرد. دقت کنید مانتوهای کتی بهتر است حتما با شلوار بگی ساده پوشیده شود تا استایل بهتر و شیک‌تری به شما بدهد. این مدل در رنگ‌های مختلف و پاستلی مشاهده می‌شود و بهتر است با کفش‌های کتانی یا صندل ست شود. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب ۶ لباسی که هر خانم شیک پوشی باید داشته باشد را مطالعه کنید.

مانتو مجلسی عید

پیشنهاد مطالعه:‌ مطلب مشابه شیک‌ترین ترکیب‌های شلوار جین با پالتو را بخوانید.

۱۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۲۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۰۶ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ در ۲:۲۳ ق٫ظ

    این مطلب عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۰۵ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ در ۰:۳۸ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۴۲ ب٫ظ

  6. علیرضا

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۱۴ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۲:۰۳ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۲:۰۲ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۴ ق٫ظ

  10. ناشناس

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۸ ق٫ظ

  11. ناشناس

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۳ ق٫ظ

  12. ناشناس

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۹ ق٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۲ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  13. ناشناس

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۷ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…