عجیب‌ترین نوشیدنی‌های دنیا

۱۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
افرادی هستند که همیشه به دنبال عجیب‌ترین نوشیدنی‌ها و خوراکی‌‌ها در سرتاسر دنیا هستند و به همه­ جا سفر می‌کنند تا این خوراکی و نوشیدنی‌های عجیب را امتحان کنند.
عجیب ترین نوشیدنی های دنیا

چای، قهوه، نوشابه، اسموتی و دمنوش‌های گیاهی از جمله نوشیدنی‌های مختلفی هستند که در برنامه غذایی ما جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده‌اند اما در شهرها و کشورهای مختلف دنیا نوشیدنی‌هایی سرو می‌شود که حتی نمی‌توانید تصور کنید. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا با عجیب ترین نوشیدنی های دنیا بیشتر آشنا شوید.

عجیب ترین نوشیدنی های دنیا

۱-نوشیدنی ماماجوانا

جالب است این نوشیدنی معروف در این کشور دستور تهیه ثابتی ندارد و هر منطقه‌ای دستور تهیه خاص خود را برای این نوشیدنی عجیب دارد. ماده اصلی که در نوشیدنی ماماجوانا به کار برده می‌شود، پوست درختی بومی است که در این کشور برداشت می‌شود. مردم محلی جمهوری دومینیکن اعتقاد دارند که این نوشیدنی خواص دارویی فراوانی دارد در بهبود و تقویت قوای جنسی، مشکلات سیستم گوارشی، سرما خوردگی و کاهش عوارض آنفلوانزا نقش بزرگی را ایفا می‌کند.

عجیب ترین نوشیدنی های دنیا

۲-نوشیدنی قورباغه

نوشیدنی قورباغه از منزجرکننده‌ترین ولی درعین حال محبوب‌ترین نوشیدنی‌های کشور پرو است. برای تهیه این نوشیدنی عجیب، قورباغه زنده را از آکواریوم گرفته و به قدری بر روی پیشخوان می‌کوبند تا بیهوش شده یا بمیرد. شکم قورباغه را با چاقو برش داده و همراه با آب حبوبات در مخلوط‌کن ترکیب می‌کنند. سپس به این ترکیب آلوئه‌ورا، عسل و بیدمشک اضافه کرده و بار دیگر مخلوط می‌نمایند. مردم کشور پرو براین عقیده‌اند که این نوشیدنی عجیب باعث تقویت قوای جنسی می‌شود. با این حال مصرف این نوشیدنی در پرو باعث شکار بی‌رویه این گونه از قورباغه شده است.

۳-کاوا، فیجی

فیجی یک کشور سنتی است که آیین و مراسم‌های خاص خود را دارد، یکی از نوشیدنی‌هایی که در مراسمات سنتی این کشور سرو می‌شود، نوشیدنی عجیب کاوا است. نوشیدنی کاوا از ریشه سِووسِوو که عنصر اصلی این ترکیب است به‌دست می‌آید، در حقیقت این نوشیدنی عجیب از یک نوع فلفل قرمز سمی تهیه می‌شود که در سرتاسر نقاط کشور فیجی می‌روید. این فلفل سمی را بعد از کشت خشک کرده و آن را پودر می‌کنند، در ادامه پودر حاصل با آب ترکیب می‌شود. تقریبا ۱۸ نوع ترکیب از این نوشیدنی در کشور فیجی تهیه می‌شود که با خوردن آن احساس شادابی و انرژی می‌کنید و لب‌ها و زبان شما بی‌حس می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: از شما دعوت می‌کنیم مطلب عجیب و غریب‌ترین خرافاتی که مردم به آن باور دارند! را بخوانید.

۱۰ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۲ ق٫ظ

    ممنون از مطلبتون ولی ای کاش عکس های بیشتری برای جلب کاربران می گذاشتید !!

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۲:۰۸ ب٫ظ

      ممنونم از همراهی شما بله حتما

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۷:۰۰ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۴۳ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۰ ق٫ظ

  5. ناصر ناصر ناصر

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۶:۲۷ ق٫ظ

    خیلی خوب و جالب

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۱۸ ق٫ظ

      ممنونم از همراهی شما کاربر گرامی

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۰:۲۵ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۵۸ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۴۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…