ساده‌ترین راه رنگ کردن موها در خانه

۱۱
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
روشن کردن مداوم موها با مواد شیمیایی موجب ریزش و شکستگی موها می‌شود. دارچین محصولی طبیعی برای روشن کردن موها است که بدون نگرانی می‌توانید از آن استفاده کنید.
رنگ کردن مو با دارچین

اگر به روشن کردن موهای خود فکر می‌کنید ولی نمی‌‌خواهید با استفاده از مواد شیمیایی به موهای خود آسیب بزنید می‌توانید از دارچین برای روشن کردن موهای خود استفاده کنید. در این مطلب از مجله دلتا نحوه رنگ کردن مو با دارچین را به شما معرفی خواهیم کرد.

روش‌های روشن کردن طبیعی رنگ موها با دارچین

رنگ کردن مو با دارچین

مقداری دارچین را با آب ترکیب کنید تا خمیری به‌دست بیاید. مقداری نرم‌کننده به آن اضافه کنید. این ترکیب را روی کل مو بمالید و کلاه مخصوص رنگ را روی سر خود قرار دهید. بعد از ۶ ساعت موها را بشویید و از موهای روشن و درخشان خودلذت ببرید.

رنگ کردن مو با دارچین

روشن کردن موهای تیره با دارچین و حنا

با توجه به خواصی که حنا و دارچین برای مو دارند بهتر است بدانید که با استفاده از این ترکیبات گیاهی شوره سر درمان شده و موها به سلامت و درخشش قابل توجهی می‌رسند. برای آن‌که موهایی قهوه‌ای رنگ با هایلایت‌های روشن داشته باشید این روش کابردی است.

۱ قاشق غذاخوری پودر دارچین را با یک فنجان آب و ۳ قاشق غذاخوری پودر حنا ترکیب کنید و اجازه دهید این ترکیب ۱۲ ساعت در دمای اتاق بایستی باقی بماند. بعد از این مدت زمان رنگ موی طبیعی شما آماده است، رنگ مویی که بایستی ۳ الی ۴ ساعت روی موهای شما باقی بماند تا رنگ موردنظر حاصل شود. بعد از گذشت زمان مناسب موها را کاملا آبکشی کنید.

نحوه رنگ کردن مو با عسل دارچین

یک ترکیب فوق العاده برای تقویت مو علاوه‌بر زیبایی، استفاده از عسل و دارچین برای موها است که همراه با روغن زیتون ثبات رنگ مو را بیشتر می‌کند. نکته مهم در دستور تهیه این رنگ مو لحاظ کردن حجم موها است. شما باید با توجه به کم یا پرحجمی موهای خود مواد اولیه را کم و زیاد کنید. نسبت استفاده از روغن زیتون، عسل و دارچین برای یک فرد با موهای کم حجم ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون، ۱ قاشق غذاخوری عسل طبیعی و ۱ قاشق غذاخوری دارچین است.

دم‌کرده دارچین

یکی از ساده‌ترین روش‌های رنگ کردن مو بدون مواد شیمیایی همین روش استفاده از دم‌کرده دارچین است. پس از دم کردن کامل آن را روی موهای خود قرار دهید و اجازه دهید ۳ ساعت روی موها باقی بماند و سپس موها را آبکشی کنید. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب ۵ نکته طلایی برای داشتن موهایی زیبا و براق را بخوانید.

رنگ کردن مو با دارچین

پیشنهاد مطالعه:‌ همچنین می‌توانید مطلب جوانسازی معجزه‌آسای پوست با این خوراکی‌ها را بخوانید.

۱۱ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ در ۷:۱۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۵۱ ق٫ظ

    فوق العاده بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۱۶ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۰:۲۹ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۱ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۱ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۰۵ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۴۶ ب٫ظ

  8. فیاض

    ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۱۴ ب٫ظ

    خیلی راه کار خوب هست مخصوصا در مورد رنگ مو

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۱۸ ق٫ظ

      بله دقیقا، از همراهی شما سپاسگزارم

      پاسخ

  9. ناشناس

    ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۴۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…