ترفند کاربردی و مهم برای استفاده بهتر از اینستاگرام

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در این گزارش روشی برای بازیابی آسان عکس‌های پاک شده اینستاگرام آموزش داده شده است.
تصاویر پاک شده در اینستاگرام

آیا تا به‌حال به موقعیتی برخورد کرده‌اید که به‌طور تصادفی یک عکس اینستاگرام را حذف کرده باشید و فقط بخواهید آن را برگردانید؟ با آموزش‌هایی که در این گزارش ارائه شده می‌توانید به‌راحتی تصاویر پاک شده در اینستاگرام را بدون استفاده از ابزار بازیابی اینستاگرام، بازیابی کنید. با مجله دلتا همراه باشید.

تصاویر پاک شده در اینستاگرام

اینستاگرام یک ویژگی اختصاصی را ارائه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد پست‌ها یا استوری‌های حذف شده را در عرض ۲۴ ساعت بررسی و بازیابی کنند. این قابلیت “Recently Deleted” نامیده می‌شود و تقریبا برای همه کاربران در حال حاضر در دسترس است. با استفاده از این ویژگی، می‌توانید به‌راحتی یک پست یا استوری که به‌طور تصادفی حذف شده و بایگانی نشده را در عرض ۲۴ ساعت پس از حذف بازیابی کنید. در مورد یک پست یا داستان بایگانی شده دائمی نیز باید گفت، می‌توانید آن‌ها را ظرف ۳۰ روز پس از حذف بازیابی کنید.

 دسترسی به محتوای حذف شده خود در اینستاگرام

مرحله اول: برنامه اینستاگرام را راه‌اندازی کنید و روی عکس پروفایل خود (که در گوشه سمت راست پایین صفحه قرار دارد) ضربه بزنید. روی نماد منو در بالا سمت راست ضربه بزنید و تنظیمات را انتخاب کنید.
مرحله دوم: به قسمت Account بروید و روی گزینه Recently Deleted ضربه بزنید.

تصاویر پاک شده در اینستاگرام

 

مرحله سوم: اکنون، به سادگی نوع محتوایی را که می‌خواهید در دستگاه خود بازیابی کنید، انتخاب کنید یا می‌توانید گزینه Delete را برای حذف دائمی پست انتخاب کنید. می‌توانید ویدئو، استوری یا پست مورد نظر خود را برای بازیابی انتخاب کنید.

مرحله چهارم: پس از انتخاب، روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

مرحله پنجم: گزینه Restore یا Delete را بزنید تا فرآیند تکمیل شود. یک پاپ آپ روی صفحه نمایش شما ظاهر می‌شود تا عمل را تایید کند.

مرحله ششم: اکنون در این مرحله، هنگامی که در حال بازیابی تصاویر هستید، به دلایل امنیتی باید هویت خود را تایید کنید. رمز عبور یکبار مصرفی را در شناسه ایمیل یا شماره تلفن ثبت شده خود دریافت خواهید کرد.

به سادگی کد را وارد کرده و روی دکمه تایید ضربه بزنید تا فرآیند تکمیل شود. پست حذف شده اینستاگرام شما فورا بازیابی می‌شود.

بازگردانی تصاویر پاک شده در اینستاگرام

 

پیشنهاد مطالعه: از شما دعوت می‌کنیم مطلب چگونه تماس‌های صوتی واتس اپ را ضبط کنیم؟ را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۵۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۶:۳۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۴۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…