شیک‌ترین ترکیب‌های شلوار جین با پالتو

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در زمستان و روزهای سرد می‌توان شیک و خوش‌لباس بود به شرط آن‌که روش صحیح ترکیب شلوار جین و پالتو را بدانید و همچنین از اکسسوری‌های مناسب زمستانی استفاده کنید.
ترکیب شلوار جین و پالتو

نحوه ترکیب شلوار جین و پالتو واقعا دشوار نیست و با رعایت چند نکته و اصل مهم می‌توان استایل زمستانی زیبایی را به وجود آورد. در این مطلب از مجله دلتا شما را با این نکات آشنا خواهیم کرد.

۵ استایل شیک با ترکیب شلوار جین و پالتو

نحوه ترکیب پیراهن سفید، شلوار جین و پالتو

ترکیب پیراهن سفید یا پلیور سفید با شلوار جین، ترکیبی زیبا و کلاسیک است که به روش‌های مختلفی می‌توان آن را پوشید. در واقع هیچ ترکیبی نمی‌تواند شیک‌تر از ترکیب یک پلیور سفید با شلوار جین تنگ باشد که شما را هم به‌اندازه کافی گرم نگه دارد. شما می‌توانید این ترکیب را با یک پالتو و پوتین مناسب همراه کنید و بدون تلاش زیبا و جذاب به‌نظر برسید.

ترکیب شلوار جین و پالتو

استایل روزمره

اگر به‌دنبال یک استایل روزمره و راحت با پلیور سفید، شلوار جین و پالتو هستید توصیه می‌کنیم به جای پالتو از یک کاپشن ساده و بلند زنانه استفاده کنید. این ترکیب زیبا بسیار کاربردی خواهد بود و شما را در روزهای سرد به‌اندازه کافی گرم نگه خواهد داشت. استفاده از یک شال ضخیم زمستانی هم این ترکیب را کامل و زیبا خواهد کرد. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب ۶ لباسی که هر خانم شیک پوشی باید داشته باشد را بخوانید.

استایل رسمی با شلوار جین و پالتو

اگر به‌دنبال یک استایل رسمی با شلوار جین و پالتو هستید بهتر است پلیور سفید را با یک پالتوی رسمی، یک جفت بوت بلند و شلوار جین کامل کنید. منظور از پالتوی رسمی پالتویی است که ساده و کلاسیک باشد و در رنگ‌های شتری یا طوسی انتخاب شود و ساختار آن رسمی و سطح بالا باشد. بوت بلند را هم می‌توانید همراه با هر مدل شلواری که دوست دارید بپوشید.

استفاده از ژاکت مشکی

پلیور مشکی، شما را لاغر نشان می‌دهد و به هرکسی می‌آید. این پلیور را همراه با لباس‌ها و اکسسوری‌های متفاوت به روش‌های مختلفی می‌توان پوشید که بسته به شرایط و موقعیت تعیین می‌شود. اما بهتر است آن را همراه با شلوار جین مشکی بپوشید تا اثر لاغرکننده و شیک خود را بیشتر نشان دهد.

استایل رسمی با شلوار جین مشکی و پالتو

برای داشتن استایل رسمی با پلیور مشکی و شلوار جین مشکی کافی است سراغ یک پالتوی رسمی و بوت رسمی بروید. پالتوی رسمی همان‌طور که گفتیم رنگی کلاسیک دارد و ساده است. بوت رسمی هم می‌تواند یک بوت چرم ساق کوتاه ساده به رنگ مشکی باشد که با شلوار مشکی شما به خوبی ترکیب می‌شود و استایلی شیک و جذاب به‌وجود می‌آورد.

ترکیب شلوار جین و پالتو

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب ۵ نکته طلایی برای داشتن موهایی زیبا و براق را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۴۶ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۱۶ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۲۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…