رول اسپاگتی غذایی دلپذیر برای یک دورهمی دوستانه

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رول اسپاگتی یک غذای نسبتا جدید به شمار می‌رود و در روزهایی که انواع و اقسام غذاها با پاستا و ماکارونی طرفداران خود را پیدا کرده‌اند می‌تواند یک گزینه مناسب برای یک شام خانوادگی دلپذیر باشد.
رول اسپاگتی

رول اسپاگتی یکی از انواع غذاهای بسیار خوشمزه و خیلی جذاب است که از خوردن آن بسیار لذت‌ خواهید برد. رول اسپاگتی غذایی متشکل از یک رول گوشتی به همراه اسپاگتی‌‌های داخل رول است که یک غذای متفاوت و جدید محسوب می‌شود و‌ می‌توانید این غذا را برای مهمانی‌‌ها و دورهمی‌‌های خود تهیه کنید، زیرا هم ظاهر مجلسی و شیک و هم طعمی متفاوت و جدید دارد. با مجله دلتا همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه رول اسپاگتی

  • گوشت قرمز بدون چربی ۸۰۰ گرم
  • پیاز ۱ عدد
  • اسپاگتی ۱۰۰ گرم
  • گوجه ۴ عدد
  • نمک ۱ قاشق غذاخوری
  • فلفل قرمز ۱/۲ قاشق غذاخوری
  • زردچوبه ۱ قاشق غذاخوری
  • فلفل سیاه ۱/۲ قاشق غذاخوری

طرز تهیه

مرحله اول

پیاز را بشویید و سپس با رنده ریز یا غذاساز له کنید و آب اضافی آن را بگیرید. گوشت را داخل غذاساز یا آسیاب‌کن بریزید و پوره کنید تا بافت گوشت کاملا یکدست شود. گوشت پوره‌شده را به همراه پیاز و ادویه به مواد اضافه کنید. با دست گوشت را خوب ورز دهید تا پیاز و گوشت‌‌ باهم مخلوط و ترکیب شوند. گوشت را بین ۲ عدد نایلون قرار دهید و با کمک انگشت باز و با وردنه آن را پخش کنید تا شبیه مستطیل شود. اطراف گوشت را صاف و مرتب نمایید.

مرحله دوم

اسپاگتی‌‌ها را بدون نصف کردن داخل قابلمه آب جوش قرار دهید تا به مدت ۵ تا ۸ دقیقه بپزند. بعد این مدت اسپاگتی آماده آبکشی است. آن‌‌ها را از صافی رد کنید. مقداری آب سرد روی اسپاگتی‌‌ها بریزید تا به هم نچسبند.

تهیه رول اسپاگتی

مرحله سوم

فر را با دمای ۱۸۰ درجه روشن کنید تا گرم شود. نایلون روی گوشت را بردارید و اسپاگتی‌‌های آماده‌شده را روی سطح گوشت دانه به دانه به صورت صاف در کنار هم و منظم در جهت طولی بگذارید تا تمام اسپاگتی‌‌ها روی گوشت قرار بگیرند. دقت کنید لبه‌‌های گوشت مقداری خالی باشد.

گوشت را از قسمت طولی رول کنید و با پلاستیک بپیچید. ظرف مناسب فر را بردارید و با کمک قلم‌مو مخصوص آشپزی ظرف را چرب کنید. سپس رول را داخل ظرف قرار دهید و نایلون را جدا کنید.

مرحله آخر

ظرف فر را داخل فر به مدت ۶۰ تا ۷۰ دقیقه قرار دهید تا کاملا بپزد. گوجه‌‌ها را بشویید و داخل غذاساز بریزید و پوره کنید و داخل تابه روی حرارت قرار دهید تا بپزد و آب آن تمام شود. بعد از اینکه رول گوشت پخت، ظرف فر را خارج کنید و رول اسپاگتی را روی پوره گوجه قرار دهید و سرو کنید.

نکات کلیدی برای تهیه رول اسپاگتی

  • می‌توانید روی ظرف را فویل بکشید تا خوب مغزپخت شود.
  • می‌توانید از پنیر چدار روی گوشت برای تزئین استفاده کنید.

رول اسپاگتی با گوشت

پیشنهاد مطالعه: شما را دعوت می‌کنیم به مطالعه مطلب طرز تهیه یک رولت ارزان و خوشمزه.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ در ۷:۲۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۳۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آشپزی

همچنین بخوانید

طرز تهیه لیمو عمانی خانگی + ویدئو

درست کردن بعضی از چاشنی‌ها مانند رب گوجه فرنگی یا لیمو عمانی در خانه می‌تواند برای ما بسیا…