چگونه دیوار پشت تلویزیون را جذاب‌تر کنیم؟

۳
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
استفاده از جدیدترین ایده‌ها برای دکوراسیون دیوار تلویزیون اهمیت ویژه‌ای دارد زیرا این دکور و تزئینات است که این دیوار را شاخص و متمایز می‌کند.
ایده های شیک و جذاب برای دکور دیوار تلویزیون

شاید با خود بگویید که دیوار پشت تلویزیون را چگونه طراحی کنیم؟ در این مطلب از مجله دلتا به بیان ایده های شیک و جذاب برای دکور دیوار تلویزیون می‌پردازیم.

استفاده از نقوش سه بعدی هندسی

می‌توانید از نقوش سه بعدی هندسی که از مصالح چوبی یا بتنی ساخته شده است، به همراه نورپردازی، برای دکوراسیون دیوار تلویزیون استفاده کنید. این ترکیب دیوار پشت تلویزیون را از سادگی خارج کرده و به نقطه کانونی تبدیل می‌کند.

ایده های شیک و جذاب برای دکور دیوار تلویزیون

ترکیب چوب با سرامیک طرح مرمر

یکی از ایده های شیک و جذاب برای دکور دیوار تلویزیون اینکه علاوه بر بتن می‌توانید از ترکیب چوب با سرامیک طرح مرمر استفاده کنید و برای دکور تلویزیون، بر روی دیوار، قابی مخصوص طراحی کنید تا به آسانی تلویزیون را در فضای مشخص شده نصب کنید.

ایده های شیک و جذاب برای دکور دیوار تلویزیون

دکور دیوار تلویزیون با ام‌دی‌اف

با استفاده از ام‌دی‌اف می‌توانید طرح‌های مختلف و خاصی را بر روی دیوار تلویزیون اجرا کنید. برای مثال می‌توانید صفحه ساده‌‌ای را طراحی کنید که قاب پشت تلویزیون و میز تلویزیون باشد و برای اینکه از سادگی خارج شود قفسه‌‌هایی را در کنارش طراحی کنید و با استفاده از کتاب و دکوری‌های جذاب آن را پر کنید. همچنین می‌توانید این دیوار را نورپردازی کنید، نورهای مخفی می‌توانند به دیوار شما جلوه ویژه‌ای بدهند. برای اینکه نشیمن کم‌نور خود را روشن کنید به مطلب ساده‌ترین روش برای افزایش روشنایی نشیمن تاریک سر بزنید.

دکور دیوار تلویزیون با ام‌دی‌اف

استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های مختلف

طراحی متفاوت دیوار دکور میز تلویزیون روی دیوار می‌تواند با مصالح، رنگ‌ها و طرح‌های مختلف انجام شود. طراحی زیر نمونه‌ای از طراحی دکور تلویزیون با دیوار رنگی است که با استفاده از طراحی قفسه و رنگ سبز اجرا شده است.

استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های مختلف

استفاده از تابلوهای جذاب

می‌توانید از تابلوهای گوناگون برای دکور دیوار پشت تلویزیون استفاده کنید. این ایده نیز یکی دیگر از عواملی است که باعث می‌شود دیوار پشت تلویزیون متفاوت شود. البته این ایده کاملا سلیقه‌ای است زیرا ممکن است برخی شلوغی بیش از حد را نپسندند.

استفاده از تابلوهای جذاب

کاغذ دیواری طرح‌دار

اگر هزینه برای شما مهم است و بودجه محدودی برای دکوراسیون تلویزیون در نظر گرفته‌اید، می‌توانید با استفاده از کاغذ دیواری‌های طرح‌دار دیوار را دیزاین کنید. انتخاب طرح و رنگ مناسب دیوار پشت تلویزیون بستگی به رنگ دیگر دیوارها، متراژ فضا و رنگ مبلمان موجود در فضا دارد زیرا بهتر است هماهنگی در فضا دیده شود.

کاغذ دیواری طرح‌دار

پیشنهاد مطالعه: مطلب بهترین و زیباترین مدل‌های پرده برای پذیرایی منزل را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۵۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۴۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۰۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…