یک شمال متفاوت با تفریحات باورنکردنی نمک آبرود

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نمک آبرود از آن مناطق طبیعی توریستی پرطمطراق است. یعنی تا جایی که آب‌وهوا و شرایطش اجازه بدهد، چیزی از تنوع پوشش گیاهی و جانوری کم ندارد.
تفریحات نمک آبرود

اگر سبزی جنگل‌های شمال را می‌خواهید ولی با رطوبت دریای آن کنار نمی‌آیید یا اینکه با تماشای درختان تاریخی هوش از سر شما می‌رود، کوله‌پشتی را ببندید که هیجان انگیزترین تفریحات نمک آبرود شما را صدا می‌زند. در این مطلب از مجله دلتا شما را بیش از پیش با نمک آبرود آشنا خواهیم کرد.

اگر عاشق طبیعت هستی، تفریحات نمک آبرود را بیشتر بشناس!

قلعه دیو حمام، هم‌نام افسانه‌ها

جایی مثل قله دیو حمام با آن داستان‌های افسانه‌ای، جذابیت این منطقه را بیشتر می‌کند. ماجرا از این قرار است که در این قله، چاله‌ای به همین نام شکل گرفته که یک اتفاق زمین‌شناسی خیلی ویژه محسوب می‌شود. دیواره‌های این گودال ۳۰ متری، به شکل عجیبی کاملا قائم ایستاده‌اند. داستان‌های افسانه‌ای محلی، این چاه بزرگ را حمام دیوهای مازندران می‌دانند که ساختارش اصلا بی‌شباهت به خزینه‌های قدیم نیست.

تفریحات نمک آبرود

ساحل، جزو جدانشدنی تفریحات شمالی

تفرجگاه ساحلی نمک آبرود جزو جاهای دیدنی مهم این شهرک به‌شمار می‌رود و علاوه‌بر ساحل و چشم‌انداز زیبای طبیعی، تعداد زیادی از تفریحات نمک آبرود را در خودش جای داده‌ است. پیست‌های مختلف مثل اسب‌سواری، موتورسواری و دوچرخه‌سواری همگی در تفرجگاه ساحلی قرار دارند. برای استفاده از امکانات تفریحی آبی نمک آبرود هم باید به این منطقه بیایید.

پل معلق، از هیجان انگیزترین تفریحات نمک آبرود

پل معلق، از آن کارهایی است که نمی‌شود میان راه رهایش کرد. اگر پا در مسیر گذاشتید، باید با شجاعت تا آخرش را بروید. ولی از من می‌شنوید، اگر تا پای قله دیو حمام رسیده‌اید، این تفریح را ازدست ندهید. از آن خاطرات سرگرم‌کننده می‌شود که تعریفش کل فامیل و دوستان را میخکوب می‌کند.

زیپ‌لاین، راهی دیگر برای فتح دو قله

برای افرادی که ترس از ارتفاع دارند، اولین اشتباه غلبه بر این ترس و طی مسیر با تله‌کابین خط دوم است. چون بعد از آن، پیشنهاداتی که برای ادامه تفریحات پیش روی آن‌ها قرار می‌گیرد، سخت‌تر و ترسناک‌تر می‌شود. اگر از ایده پل معلق استقبال نکردید، یک پیشنهاد هیجان‌انگیزتر هم وجود دارد. زیپ‌لاینی که بین دو قله کشیده شده‌است تا شما را از دیو حمام به مدوبن وصل کند.

طولانی‌ترین مسیر سورتمه‌سواری

اولین سورتمه ایران، در قسمت کم‌ارتفاع مجموعه تفریحی نمک آبرود قرار داشته که برای استفاده از آن به تله‌کابین نیاز ندارید. بیشتر از ۱۲۰۰ متر مسیر ریلی که از قلب جنگل می‌گذرد و کمتر از ۱۰۰ متر با سطح دریا فاصله دارد. سورتمه از آن تفریحات نمک آبرود است که هم آدرنالین را زیاد می‌کند و هم بچه‌های کوچک می‌توانند از آن لذت ببرند. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب یک گشت‌و‌گذار دلچسب زمستانی در تهران را بخوانید.

تفریحات نمک آبرود

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب کردان برای یک روز آرام و دوری از هیاهوی شهر را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ در ۳:۰۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…