بهترین و زیباترین مدل‌های پرده برای پذیرایی منزل

۶
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دکوراسیونی شیک و بی نظیر مسلما با پرده‌ای جذاب و زیبا تکمیل می‌شود. با شیک‌ترین مدل‌های پرده در اتاق پذیرایی، دکوراسیونی منحصربه‌فرد داشته باشید.
مدل های مدرن و شیک پرده در پذیرایی منزل

انتخاب پرده‌ای شیک و ساده برای منزل ممکن است اندکی چالش برانگیز باشد. در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم به معرفی مدل های مدرن و شیک پرده در پذیرایی منزل بپردازیم. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

پرده تمام سفید

رنگ غالب در بیشتر منازل ایرانی رنگ سفید است، اما انتخاب پرده سفید برای دکور مدرن به سه دلیل توصیه می‌شود. اول اینکه پرده سفید یک رنگ کلاسیک بوده و با هر چیزی در خانه ست می‌شود. دوم اینکه پرده سفید فضای خانه را دنج‌تر نشان داده و مانع از پنهان شدن کامل پنجره‌های خانه می‌شود. دلیل سوم را احتمالا خودتان هم می‌دانید، پرده‌های سفید تنوع بسیار زیادی در طرح و نقش دارند. به‌طوری‌که برای هر سلیقه‌ای چند مدل پرده شیک سفید وجود خواهد داشت.

مدل های مدرن و شیک پرده در پذیرایی منزل

پرده خاکستری دودی

خاکستری یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها در دکوراسیون داخلی منزل است. اگر در انتخاب تم رنگی خانه دچار شک و تردید هستید، بهترین انتخابی که پیش روی شما قرار می‌گیرد رنگ خاکستری دودی است. رنگ دودی درست مانند سفید با هر نوع رنگ دیگری در اطراف خود به خوبی ست می‌شود.

مدل های مدرن و شیک پرده در پذیرایی منزل

پرده‌های دو و سه رنگ

گزینه دیگر برای افرادی که نمی‌دانند چه پرده‌ای را برای پرده خود انتخاب کنند، استفاده از پرده‌های دو یا سه رنگ است. این پرده‌ها برای اضافه کردن رنگ‌های جذاب در کنار رنگ‌های خنثی بسیار مناسب هستند. با انتخاب یک مدل پرده شیک دو یا سه رنگ، آزادی بیشتری در انتخاب رنگ‌های متنوع در دکوراسیون خانه خواهید داشت. برای اینکه چیدمان زیباتری داشته باشید به مطلب بهترین روش‌‌های چیدمان مبل در اتاق پذیرایی سر بزنید.

پرده‌های دو و سه رنگ

پرده شید

پرده‌های شید یکی از گزینه‌های شیک و بسیار مدرن برای تزیین خانه‌های مدرن و امروزی هستند. اگر رنگ پرده شید را خاکستری انتخاب کنید این تاثیرگذاری حتی بیشتر هم می‌شود. اگر در اطراف منزل خود منظره‌ای زیبا دارید، وجود پرده‌ای که در طول روز به آسانی بالا و پایین شده و یک دید کامل از پنجره فراهم کند، یک موهبت خواهد بود. پرده‌های شید چنین شرایطی را برای شما ایجاد خواهند کرد.

پرده شید

پرده مدرن طرح‌دار

یکی از مدل های مدرن و شیک پرده در پذیرایی منزل پرده طرح‌‌دار است. برای انتخاب این پرده‌ها، طرح‌هایی را انتخاب کنید که فقط قسمت بالای آن‌ها طرح دارد. قسمت پایین پرده باید دارای رنگ‌های خنثی مثل کرم، خاکستری یا طوسی باشد.

پرده مدرن طرح‌دار

پرده‌های چوبی

چوب طبیعی در دکوراسیون خانه‌های مدرن یکی از عنصرهای ضروری و مهم است. حال اگر ست پرده‌های منزل را نیز چوبی انتخاب کنید، دکوراسیونی بی‌نهایت گرم و دنج خواهید داشت. پرده‌هایی از جنس چوب بامبو معمولا در ساخت پرده‌های چوبی کاربرد زیادی دارند. اما از سایر چوب‌های طبیعی مثل افرا، بلوط و راش نیز در ساخت پرده‌های کرکره‌ای چوبی نیز استفاده می‌شود.

پرده‌های عکس‌دار

دکوراسیون مدرن ارتباط تنگانگی با طبیعت دارد. در منازل ایرانی خصوصا در خانه‌های آپارتمانی توجه بسیار کمی به این موضوع می‌شود. با انتخای یک پرده با طرح طبیعت برای منزل خود می‌توانید تا مقداری این ارتباط را تقویت کنید.

پرده‌های عکس‌دار

پیشنهاد مطالعه: مطلب مکان‌های مرگبار برای نگهداری از گیاهان آپارتمانی  را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۲۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۹ فروردین ۱۴۰۱ در ۰:۱۵ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۴۱ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۰۱ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۲:۴۳ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…