۶ ایده منحصربه‌فرد برای چیدمان عکس‌ها در منزل

۶
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
راه‌های بسیار زیادی برای به نمایش گذاشتن عکس‌های خاطره‌انگیز و به یاد ماندنی وجود دارد که در خانه دارید. چگونه این عکس‌ها را در کنار هم چیدمان می‌کنید؟
ایده های چیدمان عکس در دکور منزل

چگونگی چیدمان عکس‌ها در کنار هم به‌طور قطع تاثیر بسیار زیادی بر روی حال و هوای افراد هنگام ورود به خانه شما می‌گذارد. قطعا آن‌ها به سراغ این عکس‌ها می‌روند و نگاهی به آن‌ها می‌اندازند. در این مطلب از مجله دلتا به بیان ایده های چیدمان عکس در دکور منزل می‌پردازیم.

دیوار قاب‌دار

در تصویر زیر می‌بینید که بر روی دیوار تعداد زیادی قاب وجود دارد که یا از آن آویزان شده‌اند یا با چسب به آن چسبیده‌اند. به هر حال، این شیوه می‌تواند یکی از هزاران شیوه متفاوت برای به نمایش گذاشتن عکس‌ها در خانه شما باشد. شیوه‌ای که بسیار خاص و مبتکرانه است.

ایده های چیدمان عکس در دکور منزل

استفاده از گیره برای به نمایش گذاشتن عکس‌ها

این شیوه یکی از منحصربه‌فردترین شیوه‌های به نمایش گذاشتن عکس‌ها و تابلوها است. این شیوه بسیار اقتصادی است، چراکه نیازی به استفاده از قاب‌های گران قیمت نیست و هر گاه بخواهید می‌توانید به راحتی عکس‌ها را عوض کنید. فقط کافی است عکس‌ها را از گیره جدا کرده و عکس دیگر را در ردیف گیره‌ها قرار دهید.

ایده های چیدمان عکس در دکور منزل

صف منظم و درخشان عکس‌ها

شما می‌توانید عکس‌ها را در ردیف‌های مختلف و به صورت منظم مانند تصویر زیر در کنار هم قرار دهید. فقط از این مسئله مطمئن شوید که زمینه پشت این عکس‌ها (دیوار پشت) روشن است تا عکس‌ها به خوبی در فضا به چشم بیایند و بدرخشند.

صف منظم و درخشان عکس‌ها

پازل قاب عکسی

اگر به دنبال شیوه‌ای متفاوت و متمایز برای به نمایش گذاشتن قاب عکس‌ها در خانه خود هستید می‌توانید عکس‌ها را مانند قطعه‌های پازل در کنار هم چیدمان کنید. برای اینکه چیدمان زیبایی در منزل خود داشته باشید به مطلب بهترین و زیباترین مدل‌های پرده برای پذیرایی منزل سر بزنید.

دیوار عشق

شما می‌توانید مانند تصاویر زیر مجموعه‌ای از تابلو و عکس‌های مورد علاقه‌ خود را ایجاد کرده و آن‌ها را بر روی یکی از دیوارهای خانه خود نصب کنید.

دیوار عشق

حلقه‌ای از قاب عکس‌ها

اگر به دنبال راهی تاثیرگذار و خاص برای به نمایش گذاشتن عکس‌ها در خانه خود هستید، یکی از ایده های چیدمان عکس در دکور منزل می‌تواند چیدمان حلقه‌ای از عکس‌ها را در کنار هم باشد. اگر می‌خواهید تاثیر بیشتری ایجاد کنید می‌توانید یک قاب عکس بزرگ را درست در وسط این حلقه قرار دهید.

حلقه‌ای از قاب عکس‌ها

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۵ مبل خاص و شیک که چیدمان منزل را متحول می‌کند را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۱:۰۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۳۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۱:۲۷ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۰۳ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۲ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…