زیبایی چشم‌ها بدون آرایش

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای این که چشم‌هایی زیبا داشته باشید نیازی نیست حتماً آرایش کنید. به شما یاد خواهیم داد که چطور بدون آرایش چشم‌هایی زیبا داشته باشید.
زیبایی چشم ها بدون آرایش

راه های زیادی وجود دارد تا زیبایی چشم ها بدون آرایش را تجربه کنید و مدام و در همه جا این زیبایی طبیعی را همراه خود داشته باشید. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی این روش‌ها می‌پردازیم.

چگونه زیبایی چشم ها بدون آرایش را افزایش دهیم؟

استفاده از ماسک چشم طبیعی

ماسک‌های خنک می‌توانند تا حد زیادی باعث زیبایی چشم ها بدون آرایش شوند. همچنین سبب کاهش پف زیر چشم‌ها می‌شوند. شما می‌توانید برش‌های نازک خیار خنک را مستقیما روی چشم‌ها قرار دهید یا اینکه چای کیسه‌ای استفاده شده را در یخچال قرار بدهید تا خوب سرد شود و بعد روی چشم‌ها قرار دهید. استفاده از قاشق فلزی سرد شده هم می‌تواند تا حد زیادی سبب کاهش پف کردگی چشم شود. قاشق را باید به مدت ۱۰ دقیقه در یخچال بگذارید و بعد روی پلک‌های بسته قرار بدهید.

زیبایی چشم ها بدون آرایش

رنگ‌هایی بپوشید که چشم‌ها را برجسته نشان دهد

باید تشخیص دهید که پوشیدن چه رنگ‌هایی باعث زیبایی چشم ها بدون آرایش می‌شود. موقع خرید لباس آن را کنار چشم‌ها بگذارید هرکدام که بیشتر به چشم‌ها بیایند را بخرید. چشم‌های آبی باید لباس‌های مشکی و انواع رنگ‌های آبی، بنفش، صورتی و سبز روشن بپوشند. افرادی با چشم‌های قهوه‌ای باید با رنگ‌های قرمز و نارنجی شروع کنند و هچنین رنگ‌های قهوه‌ای روشن، آبی تیره، اسطوخودوسی، طلایی و سبز لجنی بپوشند. چشم‌های سبز باید لباس‌های بنفش، سبز، مشکی، آبی دریایی و زرد مات و قهوه‌ای تیره بپوشند.

ابرو تمیز، از راه های زیبایی چشم ها بدون آرایش

ابروهای خود را مدام منظم و تمیز نگه دارید. ابروها به صورت شکل می‌دهند و چهره شما را متعادل می‌کنند. ابروهای خود را منظم بردارید و سعی کنید حتی ذره‌ای موی ابرو اضافی روی صورت شما نباشد. برای اطلاع از خواص خیار می‌توانید مطلب کدام روغن برای موی شما مناسب است؟ را بخوانید.

زیبایی چشم ها بدون آرایش

قطره چشم

چنانچه چشمان شما قرمز یا خواب‌آلود است، از قطره‌های چشم مجاز استفاده کنید. استفاده مقدار کمی از قطره‌های مرطوب‌کننده و از بین برنده قرمزی چشم سبب می‌شود چشم شما بدون آرایش درشت و سرحال‌تر به‌نظر بیاید.

کرم ضدآفتاب، افزایش‌دهنده زیبایی چشم ها بدون آرایش

مراقبت از پوست در برابر نور خورشید یکی از مهم‌ترین اقداماتی هست که باید برای حفظ زیبایی و سلامت پوست انجام بدید. نورخورشید می‌تواند خیلی راحت سبب خشکی پوست، ایجاد چین و چروک و آسیب‌های جدی بر روی پوست و به‌خصوص پوست نازک اطراف چشم‌ها شود. بنابراین توصیه می‌شود که همیشه از کرم ضدآفتاب استفاده کنید. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب با آرایش طبیعی و ساده زیباتر شوید را بخوانید.

زیبایی چشم ها بدون آرایش

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب جذاب‌ترین مدل‌های آرایش با موی مشکی را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۵۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۳۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۱۸ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۶ ق٫ظ

      خیلی ممنون ار همراهی شما

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۳:۰۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…