چگونه شیک بودن در مهمانی را یاد بگیرید

۶
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
هر مهمانی فرصت خوبی است برای نشان دادن سلیقه خاصی که دارید و سلیقه خاص شما بخشی از هویت و استایل شخصی شما را تشکیل می‌دهد.
شیک بودن در مهمانی

برای اینکه بتوانید بهترین استایل را از خود نشان دهید، به نکات ریز اما پراهمیتی که بهتر است در مهمانی‌ها رعایت کنید دقت داشته باشید. در این مطلب از مجله دلتا با نکات شیک بودن در مهمانی آشنا خواهید شد.

نکات شیک بودن در مهمانی

لباس شما چه رنگی است؟

تاثیر رنگ‌ها بر استایل را دست‌کم نگیرید. هر رنگ معنا و مفهوم خاص خودش را دارد و ممکن است در حالی که به یک نفر می‌آید، استایل شخص دیگری را خراب کند. بنابراین در وهله اول درنظر داشته باشید که چه رنگی به پوست، مو و حتی رنگ چشم‌های شما می‌آید.

مرحله دوم درباره رنگ‌ها در مهمانی‌ها، مرحله‌ای است که خیلی‌ها از آن بی‌خبر هستند و آن لزوم هماهنگی بین رنگ‌های به‌کار رفته در آرایش و رنگ پیراهن مهمانی است. برای مثال وقتی لباس سرخابی به‌تن دارید نباید رژلب قرمز بزنید. در عوض وقتی لباس شما قرمز است، استفاده از این رنگ رژ برای شما کاملا مجاز است.

شیک بودن در مهمانی

انتخاب کیف برای شیک بودن در مهمانی

به‌جای اینکه مرتب برای خرید کیف‌های ارزان هزینه کنید، تمام این خرده هزینه‌‌ها را برای خرید ۱ یا ۲ مدل کیف شیک و رسمی خرج کنید. کیف زنانه شما چه از جنس چرم مصنوعی مرغوب باشد و چه از جنس دیگری تهیه شده باشد، مهم این است که بعد از هر بار استفاده آن را تمیز کنید و مراقبت‌های لازم را از آن انجام دهید تا دوام بیشتری داشته باشد و زیبایی خود را حفظ کند.

انتخاب مدل مو با توجه به مدل لباس

یکی از نکات بسیار مهم درست کردن استایل شیک در مهمانی‌ها توجه به فرم لباس به‌ویژه یقه آن و مدل موهای شما است. اگر یقه لباس شما ایستاده است، بهتر است موهای خود را بالا جمع کنید. اگر پشت لباس شما باز است، بهتر است موها را یک طرف بریزید تا زیبایی پشت لباس مشخص شود. همچنین اگر لباس شما معمولی است می‌توانید موها را براشینگ و دورتان پخش کنید.

شومیزهای زیبا برای شیک بودن در مهمانی

شومیزها گزینه‌هایی عالی برای ساختن استایل مجلسی شما هستند. بهتر است یک شومیز روشن و یک شومیز تیره در کمد خود داشته باشید. این رنگ‌ها به‌راحتی با بقیه لباس‌ها ست می‌شوند. شومیزها را می‌توان به‌راحتی با دامن کوتاه رسمی یا شلوار رسمی زنانه ست کرد و انواع استایل‌های متفاوت برای مجالس مختلف را درست کرد. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب جدیدترین و جذاب‌ترین مدل‌های لباس خواب زنانه را بخوانید.

شیک بودن در مهمانی

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه افراد شکم‌دار، این مانتوها را بپوشند! را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۵ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۶ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۴۳ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۷:۳۶ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۲۱ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۵ ق٫ظ

      خیلی ممنون ار همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…