این آرایش با موی مشکی بی‌نظیر است

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر رنگ موی مشکی دارید باید طوری آرایش کنید که با رنگ موهای شما هماهنگی داشته باشد، این‌گونه جذاب‌تر به‌نظر خواهید رسید.

خانم‌هایی که رنگ موی مشکی دارند یا آن را انتخاب می‌کنند باید دقت کنند و بین رنگ مو و آرایش خود هارمونی ایجاد کنند. در این مطلب از دلتامگ به شما نحوه آرایش با موی مشکی را می‌گوییم.

نحوه آرایش با موی مشکی چگونه است؟

در هنگام انتخاب مدل آرایش صورت بهتر است به فرم صورت، رنگ پوست و رنگ لباس‌های خود توجه کنید تا بتوانید مدل آرایشی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

رنگ مو و آرایش صورت اگر به‌درستی انتخاب شوند تغییرات مثبتی در ظاهر خانم‌ها ایجاد می‌شود. بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب مدل آرایش صورت و مدل رنگ موهای خود حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

سایه چشم مناسب موهای مشکی

اگر موهای مشکی و چشم‌های مشکی دارید بهترین رنگ سایه چشم برای شما سایه چشم‌های دودی است که جذابیت چشم‌ها را چندین برابر می‌کنند و با رنگ موهای شما هماهنگی دارد.

آرایش با موی مشکی

رژلب مناسب آرایش با موی مشکی

خانم‌هایی که موهای مشکی و پوست سفیدی دارند بهترین رژلب برای آن‌ها در مجالس رژ لب قرمز است که با رنگ پوست و موی آن‌ها به‌خوبی ست می‌شود اما اگر پوست شما تیره است رژ لب‌های بنفش و شرابی برای شما مناسب است.

مطلب پیشنهادی:  تهیه ترشی گوجه فرنگی یک روزه

رژ گونه مناسب موهای مشکی

رژ گونه تکمیل‌کننده آرایش است و چهره را از بی‌حالی نجات می‌دهد. اگر موهای تیره‌ای داشته باشید بهترین رژ گونه برای شما رژ گونه‌هایی به رنگ مرجانی هستند و چهره شما را زیباتر می‌کنند.

مدل و رنگ ابرو در آرایش با موی مشکی

با موهای مشکی ابروهای خیلی پهن و تیره مناسب نیستند. بهتر است ابروهای خود را دو درجه روشن‌تر کنید و اگر ابروهای شما خیلی پهن است کمی آن‌ها را نازک‌تر کنید و مطمئن باشید این‌گونه زیباتر می‌شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

درباره بیماری کیت میدلتون، عروس خاندان‌سلطنتی، بریتانیا چه‌می‌دانیم؟

کمتر دو ماه پس از آنکه چارلز سوم، پادشاه بریتانیا از ابتلای خود به سرطان خبر داد، کیت میدل…