۳ راهکار ساده برای روشن کردن رنگ پوست

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
افرادی وجود دارند که تمایل دارند رنگ پوست آن‌ها چند درجه روشن‌تر و سفیدتر شود و احساس می‌کنند این تغییر در رنگ پوست می‌تواند زیبایی و جذابیت آن‌ها را افزایش دهد.

اگر جز افرادی هستید که رنگ پوست سبزه دارید یا به دلایل مختلفی رنگ پوست شما کمی تیره و کدر شده و به‌دنبال روش‌هایی برای سفید و روشن کردن رنگ پوست صورت خود هستید، به نکاتی که در این مطلب از ا بیان کرده‌ایم دقت کنید.

ترفندهای روشن کردن رنگ پوست صورت

لباس متناسب با رنگ پوست

بسیار مهم است که بدانید چه رنگ‌هایی به رنگ پوست شما می‌آید و از طرفی کدام یک از این رنگ‌ها توانایی روشن‌تر کردن رنگ پوست شما را هم دارند. برای آن که بتوانیم تشخیص دهیم کدام رنگ‌ها با پوست ما تناسب دارند ابتدا باید بدانیم تناژ رنگی پوست گرم یا سرد است. برای این کار آسان‌ترین روش این است که به رنگ‌های دست خود نگاه کنید. اگر رگ‌های شما سبز به‌نظر می‌رسند، تناژ رنگ پوست شما به رنگ‌های گرم متمایل است. همچنین اگر رگ‌هایی بنفش یا آبی دارید پوست شما سرد است.

رنگ‌هایی که کمی به تیرگی می‌زنند و پوست را به سمت شکلاتی بودن نزدیک می‌کنند از دسته رنگ‌های گرم هستند. پوست‌هایی که رنگ گرمی دارند بهتر است لباس‌هایی با رنگ‌های گرم را به تن کنند. برای مثال رنگ قرمز می‌تواند چهره شما را بازتر و روشن‌تر کند همچنین زرد و طلایی بسیار ملایم هم می‌توانند پوست شما را روشن‌تر نشان دهند. رنگ‌های سرد مثل برخی آبی‌ها یا رنگ‌های بنفش چهره شما را بیمارگون یا خاکستری نشان خواهند داد.

مطلب پیشنهادی:  کوچک کردن بینی با مدل موی مناسب

تا حد امکان سعی کنید اگر پوست روشنی دارید و می‌خواهید پوست شما روشن‌تر به‌نظر برسد از لباس‌های تیره رنگ و اگر رنگ پوست گرمی دارید از رنگ‌های روشن و درخشان استفاده کنید.

روشن کردن رنگ پوست

عینک‌های آفتابی برای روشن کردن رنگ پوست

استفاده از برخی عینک‌های آفتابی می‌تواند تغییر زیادی در ظاهر چهره شما ایجاد کند. عینک‌های آفتابی به علت تیره بودن یک تضاد رنگ نسبتا شدید را با پوست شما ایجاد خواهند کرد که این تضاد باعث می‌شود چهره شما روشن‌تر به‌نظر برسد. رنگ‌هایی مثل زرد در عینک‌های آفتابی حالتی دو پهلو دارد و هم چهره شما را درخشان و روشن می‌کند و هم جلوه رنگ پوست را بیشتر می‌کند.

استفاده از لوازم آرایشی مناسب

برندهای آرایشی بهداشتی مطرحی در سراسر جهان همواره به تولید محصولات آرایشی سفیدکننده می‌پردازند تا نیاز افراد جامعه به این محصول را برطرف کنند. داشتن پوستی صاف و مخملی اکنون آرزویی است که با داشتن یک پک آرایشی مناسب به حقیقت پیوسته است. خانم‌های جوان عموما از کرم پودرها و کانسیلرهای اورجینال از برندهای محبوب آرایشی استفاده می‌کنند تا پوستی به تناسب پوست خود، روشن‌تر و صاف‌تر داشته باشند.

روشن کردن رنگ پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

عطر‌هایی با رایحه‌های عجیب و غریب!

برخی شرکت‌های طراح و تولید کننده عطر، تصمیم گرفته‌اند که محصولاتی جذاب و منحصر به‌فرد، برا…