با آرایش طبیعی و ساده زیباتر شوید

۷
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای زیبا شدن لازم نیست کار سختی انجام دهید، با یک آرایش کم و راه‌های ساده هم می‌توانید چهره خود را زیبا و طبیعی نشان دهید.
آرایش طبیعی و ساده

لازم نیست برای زیبا دیده‌شدن، چشم‌های خود را در سایه و گونه‌های خود را در رژگونه غرق کنید. این مطلب از مجله دلتا به شما نشان می‌دهد که چطور چهره طبیعی صورت خود را زیباتر نشان دهید تا هم اعتمادبه‌نفس شما بالا رود و هم آرایش طبیعی و ساده دخترانه داشته باشید.

زیبا شدن با آرایش طبیعی و ساده

زیبایی پوست

صبح پس از بیدار شدن از خواب و شست‌وشوی صورت با آب سرد و خنک، بگذارید آب روی پوست شما به حالت طبیعی خشک شود. همین امر در ابتدای روز پوست صورت شما را از افتادگی و شل شدن حفظ کرده و شادابی و سرحالی خاصی به شما منتقل می‌کند.

آرایش طبیعی و ساده

تنها کرمی که بهتر است در منزل و آرایش طبیعی و ساده بیرون از منزل استفاده کنید و زمان ماندن آن روی پوست ضرری به پوست شما نمی‌رساند، انواع کرم‌های ضدآفتاب است. در صورت داشتن جوش و لک، می‌توانید از نوع رنگی آن روی پوست بمالید. سپس با شست‌وشوی بعدی صورت، دوباره از آن روی پوست بزنید.

زیبایی چشم در آرایش طبیعی و ساده

برای انواع چشم‌ها چه چشم ریز و چه درشت، با حالت‌های مختلف و رنگ‌های متفاوت، استفاده از یک خط چشم مدادی ساده کافی است. شما می‌توانید تنها با یک بار کشیدن مداد در داخل چشم، فرم و حالت چشم را نمایان ساخته و آن را از بی‌حالتی در آورید. البته توجه داشته باشید فقط یک‌بار مداد را داخل چشم بکشید تا چشم شما خیلی سیاه نشود. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه آرایش کردن چشم‌ها می‌توانید مطلب روش‌های ساده و طلایی برای سایه زدن چشم را بخوانید.

زیبایی لب

در آرایش طبیعی و ساده ، توجه داشتن به هماهنگی رنگ رژ لب با لباس منزل یا با شال و روسری که برای بیرون رفتن از منزل می‌پوشید، مهم‌ترین قسمت آرایش در مرتب بودن است. این ترفند باعث تغییر شما در مدت زمان کوتاه می‌شود؛ به گونه‌ای که تنها یک لایه رژ بدون خط لب و گاهی خط لب بدون رژ روی لب بزنید. برای شیک‌تر بودن از رنگ‌های ملایم یا برق لب در انواع رنگ‌ها استفاده کنید تا بیرون از منزل نیز راحت باشید.

زیبایی گونه و مژه

اگر فرصت داشته و دوست دارید از رژ گونه‌ای ملایم هم‌رنگ رژ لب خود بزنید، از رژ لب‌های رنگ شاد و روشن استفاده کنید.

در آرایش طبیعی و ساده دخترانه اگر مژه‌های خیلی صاف و بلندی دارید با یک بار استفاده از فرمژه به آن‌ها حالت دهید.

آرایش طبیعی و ساده

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب پوستی مثل آینه با این گیاه طبیعی را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۲:۳۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۱:۱۰ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۷:۲۶ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۷:۰۵ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۴:۱۲ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۴:۱۷ ب٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۸ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…