رپورتاژ آگهی

۷ ترکیب رنگی جذاب برای لباس که در کنار هم عالی خواهند شد

۷
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
شاید شما در ابتدا برای ترکیب چند رنگ احساس راحتی نداشته باشید اما برخی از ترکیب‌های رنگی می‌تواند ظاهر شما را متفاوت و جذاب کند.
ترکیب رنگی جذاب

ترکیب و انتخاب رنگ‌ها در لباس‌ها می‌تواند استایل افراد را بهتر یا بدتر کند. به‌عنوان مثال لباس‌هایی با ترکیب رنگ سبز و زرد پررنگ، صورتی و خاکستری یا طوسی و دیگر ترکیب‌های رنگ‌های روشن می‌تواند استایل شما را جذاب کند. در این مطلب از مجله دلتا شما را با چند ترکیب رنگی جذاب زنانه آشنا خواهیم کرد.

۷ ترکیب رنگی جذاب برای لباس زنانه

سرمه‌ای و نارنجی

ترکیب نارنجی و سرمه‌ای را یک ترکیب سنتی و دریانوری می‌گویند. زمانی‌که این دو رنگ باهم ترکیب می‌شوند شما یک جفت رنگ بی‌نظیر خواهید داشت که به شاداب نشان داده شما و جذابیت بیشتر کمک می‌کند. شما برای این ترکیب می‌توانید یک کت یا بارانی نارنجی را با یک شلوار سرمه‌ای یا پیراهن به این رنگ ست کنید. شومیز زنانه مجلسی هم گزینه خوبی برای استفاده از رنگ سرمه‌ای است. انواع مدل جدید شومیز در جنس حریر، لمه و نخی را می‌توانید با استفاده از رنگ‌های نارنجی و  سفید هم تهیه کنید. انواع شومیزهای مجلسی گلدار و چهارخانه‌ای که دارای رنگ‌های نارنجی یا سرمه‌ای هستند را هم می‌توانید با یک شلوار مشکی ست کنید.

سبز و زرد

ترکیب رنگی جذاب

این دو رنگ برای روزهای گرم سال بسیار مناسب هستند. رنگ چمنی سبز کمک می‌کند تا شما شاداب‌تر و تازه به‌نظر برسید. در این دو رنگ، رنگ سبز بیشتر خود را نشان می‌دهد و شما می‌توانید برای استفاده از رنگ زرد، از یک مانتو زرد رنگ استفاده کنید. پوشیدن یک شلوار خاکستری رنگ می‌تواند استایل شما را تکمیل کند. استفاده از پیراهن سفید جذابیت رنگ سبز را هم بیشتر خواهد کرد. در استفاده از ترکیب این دو رنگ باید دقت داشته باشید که بهتر است طرح لباس‌های سبز و زرد رنگ شما باید ساده باشد زیرا طرح‌های شلوغ موجب می‌شود تا خیلی شلوغ به‌نظر برسید.

مشکی و نارنجی

نارنجی رنگی است که می‌تواند در کنار رنگ‌های زیادی زیبا باشد. زمانی‌که شما یک لباس تیره مانند مشکی خریداری می‌کنید استفاده از رنگ نارنجی در کنار آن می‌تواند این لباس را جلوه بیشتری ببخشد. استفاده از رنگ نارنجی بسیار جسورانه بوده و تصویر فوق‌ العاده‌ای از شما ایجاد خواهد کرد. استفاده از رنگ نارنجی و مشکی با هم استایل شما را شیک، لوکس و به‌روز نشان خواهد داد. برای این کار می‌توانید از یک کت چرم مشکی و شال نارنجی استفاده کنید. چرم‌ها گزینه بسیار عالی برای استفاده از رنگ مشکی هستند. مارال چرم یکی از برندهای معروف در زمینه چرم مصنوعی و طبیعی است. نمایندگی چرم مارال در نقاط مختلفی از شهر تهران و سایر شهرستان‌ها وجود دارد که می‌توانید برای خرید حضوری محصولات یا خرید اینترنتی اقدام کنید. قیمت کت‌های چرم این برند در خرید آنلاین از وب سایت دیجی استایل به دلیل تخفیف‌ها و جشنواره‌های فصلی ارزان‌تر و به صرفه‌تر خواهد بود.

صورتی و سرخابی

سرخابی یک رنگ خنثی است که برای استفاده در فصل پاییز و زمستان مناسب است. اما این رنگ در بهار و تابستان بهتر است که با دیگر رنگ‌ها ست شود. به‌عنوان مثال رنگ صورتی می‌تواند در کنار رنگ سرخابی در بهار احساس بهاری و سرزندگی بیشتری به شما بدهد. گاهی اوقات شما می‌توانید یکی از این دو رنگ را کم‌رنگ‌تر انتخاب کنید یا از آن‌ها در جنس‌های بافت یا گیپور استفاده کنید که از شدت رنگ آن‌ها کم شود.

فیروزه‌ای و آبی نفتی

فیروزه‌ای و آبی نفتی یکی از ترندهای پرطرفدار سال ۲۰۲۰ است. این ترکیب بسیار شیک و چشم‌نواز بوده و احساس قدرت و جسارت به شما می‌بخشد. برای استفاده از این دو رنگ نیازی نیست که آن‌ها را در کنار رنگ‌های خنثی مانند سفید یا کرم به‌کار ببرید. این دو رنگ از جمله رنگ‌هایی هستند که با زیورآلات نقره‌ای یا طلایی عالی به‌نظر می‌رسند. در این ترکیب شما می‌توانید از یک لباس آبی معمولی در کنار کفش تخت فیروزه‌ای استفاده کنید و این استایل شما را متفاوت خواهد کرد. این دو رنگ با یک گردنبند زیبا شما را بسیار منحصربه‌فرد خواهد کرد. حالا که صحبت از اکسسوری‌ها شد، این را هم اضافه کنیم که مهم است ست اکسسوری‌ها با لباس را به درستی انجام دهید.

قرمز و بنفش

ترکیب رنگی جذاب

در ترکیب رنگ برای لباس شما می‌توانید از دسته‌بندی رنگ‌ها استفاده کنید. به‌عنوان مثال ترکیب رنگ‌های گرم، ترکیب رنگ‌های سرد یا ترکیب سرد و گرم به صورت همزمان. ترکیب رنگ‌های قرمز و بنفش یا فیوشا دو رنگ گرم هستند که نگاه همه افراد را به خود جلب می‌کنند. این رنگ‌های دل‌فریب نشان می‌دهند که شما عاشق رنگ‌ها هستید و در استفاده از آن‌ها جسور هستید.

خرمایی و قرمز آلبالویی

خرمایی یا قهوه‌ای رنگی است که با همه رنگ‌ها و لباس‌ها ست می‌شود. اگر بتوانید این رنگ را به‌خوبی ست کنید این رنگ از بی‌روحی خارجی می‌شود. استفاده از رنگ‌های تند ماننند قرمز آلبالویی کمک می‌کند تا خرمایی یک رنگ ساده و خنثی نباشد. شما می‌توانید برای استایل خود از یک دامن قرمز آلبالویی و یک بلوز رنگ خرمایی استفاده کنید تا حس اعتمادبه‌نفس بیشتری هم داشته باشید.

نویسنده: وحیده امینی

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ در ۰:۲۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۱:۱۰ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۷:۲۷ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ در ۳:۱۵ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ در ۲:۵۴ ب٫ظ

    موضوع مقاله جالب هست اما متاسفانه بهم گسیختگی در محتوا دارد مخصوصا که ترکیب رنگها با تصویر نمایش داده نشده و بعد از پاراگراف اول که ترکیب سورمه ای و نارنجی هستش تصویر زرد و سبز نمایش میده و بدون مقدمه ترکیب این دو رو مطح کرده .

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۱۵ ق٫ظ

      ممنون از نظرتون، حتما بررسی میشه

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در رپورتاژ آگهی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…