زیباترین ایده‌ها برای تزیین دیوار نشیمن

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
از چه روش‌هایی برای تزیین دیوار خانه‌ خود می‌توانید استفاده کنید؟ در این مطلب ایده‌هایی برای تزیین دیوار را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم.
روش‌های تزیین دیوار در چیدمان نشیمن

دیزاین دیوار تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی منزل دارد. اگر شما تمایل دارید تغییرات مثبتی را در فضای منزل خود ایجاد کنید بهتر است با صرف هزینه‌ای کم به زیباسازی دیوارها بپردازید. در این مطلب از مجله دلتا به بیان روش های تزیین دیوار در چیدمان نشیمن می‌پردازیم.

از شلف و قفسه برای چیدمان دکوری‌های خود استفاده کنید

یکی از راه‌های آسان و کم‌هزینه برای تزیین و دیزاین دیوارهای منزل، نصب شلف و قفسه‌های دیواری بر روی آن است. بعد از نصب شلف‌ها، شما می‌توانید دکوری‌ها، کتاب‌ها یا گل و گلدان‌های خود را بر روی آن‌ها چیدمان کنید و جلوه‌ای زیبا به منزل خود بدهید. سعی کنید وسایلی که بر روی این شلف‌ها قرار می‌دهید، جزو زیباترین و باارزش‌ترین وسایل شما باشند.

روش‌های تزیین دیوار در چیدمان نشیمن

تابلو یا قاب عکس را برای دکور دیوار انتخاب کنید

یکی از ساده‌ترین روش‌های تزیین دیوار در چیدمان نشیمن نصب تابلو و قاب عکس است. در این روش بهتر است تابلوهایی با ابعاد بزرگ را در بالای نقاط کانونی فضا قرار دهید تا جلوه زیباتری در منزل شما داشته باشد. نقاط کانونی فضا شامل دیوار شومینه، دیوار پشت مبل سه نفره پذیرایی و یا دیوار پشت تاج تخت هستند. در صورتی که تابلو یا قاب عکس‌های شما کوچک هستند، بهتر است طبق الگوی خاصی چیدمان شوند. برای آشنایی با این الگوهای چیدمان به مطلب نکات چیدمان تابلو در دکوراسیون سر بزنید.

روش‌های تزیین دیوار در چیدمان نشیمن

گلدان های دیواری یا استند مخصوص گلدان

یکی از روش‌های تزیین دیوار می‌تواند استفاده از استند و گلدان‌های دیواری باشد. برای این کار می‌توانید از گلدان‌ها یا استندهای مخصوص این کار استفاده کنید. اکثر افراد علاقه زیادی به استفاده از گل و گلدان در دکوراسیون داخلی منزل خود دارند. وجود گیاهان به فضای داخلی منزل طراوت و شادابی می‌بخشد و انرژی مثبت را در فضای خانه جریان می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با گیاهان آپارتمانی به مطلب این ۷ گیاه آپارتمانی، هوای خانه را تمیز می‌کنند سر بزنید.

گلدان های دیواری

دیوارهای منزل را با آینه تزیین کنید

اگر دوست دارید دکور منزل شما روشن و دلباز شود، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از آینه استفاده کنید. برای استفاده از آینه می‌توانید دیوارهای منزل را با آن تزیین کنید. بهتر است قبل از استفاده از آینه، سبک چیدمان منزل خود را در نظر بگیرید. اگر سبک دکوراسیون منزل کلاسیک است، بهتر است از آینه‌های بزرگ در قاب‌های منبت‌کاری شده مجلل، برای دیزاین دیوار منزل خود استفاده کنید.

دیوارهای منزل را با آینه تزیین کنید

دیوارها را با برچسب یا استیکر دیواری تزیین کنید

یکی از روش‌های تزیین دیوار در چیدمان نشیمن استفاده از استیکر دیواری است. استیکرهای دیواری نسبت به پوسترها کاربرد ساده‌تری دارند و به آسانی از روی دیوار کنده می‌شوند. بنابراین شما می‌توانید تنوع خیلی زیادی به دیوارهای منزل بدهید. بهتر است رنگ و طرح استیکر دیواری با سایر اجزا در دکوراسیون منزل هماهنگی داشته باشد.

برچسب یا استیکر دیواری

از بشقاب دیوارکوب استفاده کنید

در صورتی که دکور خانه شما سنتی و قدیمی است یا اینکه به دکورهای سنتی علاقه دارید، می‌توانید از بشقاب‌های دیوارکوب استفاده کنید. این کار یکی از بهترین روش‌ها در تزیین دیوار منزل است. بهتر است بدانید که این بشقاب‌های دیوارکوب در دکوراسیون‌های مدرن کاربرد ندارند.

بشقاب دیوارکوب

پیشنهاد مطالعه: مطلب این وسایل را هرگز در چیدمان منزل بکار نبرید را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۷:۳۰ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۱:۰۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…