۴ مدل پالتو و کاپشن زنانه که امسال با آن‌ها می‌درخشید!

۱۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پالتو و کاپشن زنانه از اجزای جدایی‌ناپذیر استایل زنانه هستند که در فصل‌های سرد سال بسیار اهمیت پیدا می‌کنند. در واقع این لباس‌ها هم از نظر کاربردی اهمیت دارند و هم از نظر استایل.
پالتو و کاپشن زنانه

اهمیت کاربردی پالتو و کاپشن زنانه علاوه‌بر گرم نگه‌داشتن بدن شما، شیک بودن و هماهنگی آن‌ها با لباس‌هایی که پوشیده‌ایم هم بسیار مهم است. اگر به‌دنبال یک پالتو و کاپشن زنانه جدید برای خود هستید در این مطلب از مجله دلتا با ما همراه باشید.

مدل‌های جدید پالتو و کاپشن زنانه

کت چرم ریش‌ریش‌دار

کت چرم از لباس‌های کلاسیک و محبوب همه خانم‌ها و آقایان است و هر استایلی با یک کت چرم، شیک‌تر و زیباتر خواهد شد. اما وقتی صحبت از کت چرم می‌شود همه به یک کت مشکی و براق از جنس چرم فکر می‌کنند. البته این مدل کت چرم مشکی هم شیک و زیبا است اما رنگ مشکی و مدل ساده آن ممکن است تکراری باشد. در این شرایط استفاده از یک مدل جدید می‌تواند جذابیت بیشتری به استایل زمستانی شما بدهد، یک کت چرم ریش‌ریش‌دار برای این منظور بهترین انتخاب است.

پالتو و کاپشن زنانه

پالتوی بلند چهارخانه، از محبوب‌ترین‌های پالتو و کاپشن زنانه

این طرح یک طرح تطبیق‌پذیر است که جزو طرح‌های کلاسیک هم به‌شمار می‌رود و در بسیاری از لباس‌ها به‌خصوص لباس‌های زمستانی زنانه کاربرد دارد. بنابراین اگر می‌خواهید یک پالتوی مد روز و در عین حال کلاسیک داشته باشید پالتوی بلند چهارخانه پیشنهاد ما به شما است. اگر ریزجثه یا چاق هستید پالتوهای چهارخانه بلند را در طرحی که تضاد رنگی کمتری دارند استفاده کنید تا چاق‌تر و کوتاه‌تر به‌نظر نرسید اما اگر قدبلند و لاغر هستید محدودیتی در انتخاب رنگ و طرح لباس خود ندارید.

پالتوی خز از مدل‌های محبوب پالتو و کاپشن زنانه

پالتوهای خز، از خز مصنوعی تهیه می‌شوند و برای دوخته شدن آن‌ها هیچ حیوانی کشته نشده است در نتیجه قیمت آن‌ها هم با پالتوهای پوست و خز طبیعی قابل مقایسه نیست و همه می‌توانند از آن‌ها در استایل روزمره خود استفاده کنند. این پالتوها در رنگ‌های بسیار متنوع و حتی در مدل‌های چندرنگ موجود هستند. پالتوهای خز بسیار گرم، نرم و دوست‌داشتنی هستند و شما را در روزهای سرد سال به خوبی گرم نگه می‌دارند. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب چگونه رنگ لباس‌ها را با هم ست کنیم؟ را بخوانید.

کاپشن‌های پفی مدل جدید

هیچ کمد لباسی با یک کاپشن و پالتو زنانه کامل نمی‌شود و شما هر سبک و استایلی هم که داشته باشید به یک عدد کاپشن نیاز خواهید داشت. کاپشن‌های زنانه مدل‌های متنوعی دارند و در هر سال مدل‌های جدیدی از آن‌ها معرفی و به دنیای مد وارد می‌شود. در حال حاضر کاپشن‌هایی مد روز هستند که فرم گشادی دارند و با وجود اینکه بدن را به‌خوبی پوشش می‌دهند اما اندامی نیستند. این کاپشن‌های گشاد را می‌توان ادامه سبک لباس‌های اورسایز دانست.

پالتو و کاپشن زنانه

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه چه لباسی به شما می‌آید؟ را بخوانید.

۱۱ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۱:۱۰ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۷:۲۶ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۰:۲۶ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۷:۰۵ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۰۶ ق٫ظ

    عالی ممنونم

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۰۸ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  7. ناشناس

    ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۱:۲۹ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۱:۲۹ ق٫ظ

  9. خاككش

    ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۵۵ ب٫ظ

    خیلی.جالب.و.قشنک.هست

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۰۹ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…