روش‌های ساده و طلایی برای سایه زدن چشم

۸
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر از سایه چشم به درستی استفاده کنید، چهره شما جذاب‌تر و شاداب‌تر به‌نظر می‌رسد، همچنین چشم‌ها بزرگ‌تر از حالت عادی دیده می‌شوند.
سایه زدن چشم

با توجه به اینکه چشم‌ها، اولین قسمت از چهره هستند که نشانه‌های پیری را نمایان می‌کنند، استفاده درست و دقیق از سایه چشم نیز اهمیت بیشتری به خود می‌گیرد. اگر می‌خواهید نکات سایه زدن چشم را بدانید و اشتباهات خود را در این زمینه اصلاح کنید، با این مطلب از مجله دلتا همراه باشید.

نکات سایه زدن چشم چیست؟

به حالت طبیعی چشم خود توجه کنید

ارزیابی درست از ابعاد و حالت طبیعی چشم می‌تواند کاملا بر نحوه سایه زدن چشم تاثیر بگذارد. برای مثال، افراد دارای چشم‌های روکش‌دار باید روی روشن کردن گوشه داخلی چشم‌ها تمرکز کنند تا بتوانند آن‌ها را بزرگ‌تر جلوه دهند. بنابراین، دانستن اینکه چه نوع چشم‌هایی دارید، در اولویت اول قرار می‌گیرد و به شما کمک می‌کند تا الگوی مخصوص به خود را پیدا کنید.

سایه زدن چشم

در سایه زدن چشم، رنگ‌های تیره‌تر را در نقاط اشتباه استفاده نکنید

درحالی که تیره کردن نسبی چشم‌ها می‌توانند برای بعضی از افراد مناسب باشد، اما زیاده‌روی در استفاده از سایه چشم می‌تواند جلوه بدی به چشم‌ها بدهد. این کار نه‌تنها باعث می‌شود که چشم‌های شما کوچک‌تر و پلک‌های شما سنگین‌تر به‌نظر برسند، بلکه صورت شما را هم پیرتر نشان می‌دهد.

یکی از اشتباهات قدیمی و رایج در زمینه سایه زدن چشم، همین دستکاری کردن بیش‌ازحد گوشه داخلی و کاسه چشم‌ها است. بنابراین، همیشه از بافت‌های نرم و کاملا مخلوط شده برای این دو قسمت خاص از چشم‌ها استفاده کنید تا تعادل طبیعی چشم‌ها را برهم نزنید.

علاوه‌بر این‌ها، سایه چشم را پایین‌تر از خط طبیعی پلک پایینی نیاورید. این کار، حالت چشم‌ها را به سمت پایین می‌کشد و می‌تواند خطوط ریز دور و زیر چشم‌ها را برجسته‌تر کند. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب راز روشن کردن رنگ مو به صورت طبیعی را بخوانید.

سایه زدن چشم

تعادل و هماهنگی را در چهره برقرار کنید

با اینکه بیشتر خانم‌ها می‌خواهند همیشه هم چشم‌های سیاه جذاب و هم لب‌های قرمز جذاب داشته باشند، یک قاعده کلی و مهم وجود دارد که متخصصان حوزه آرایش همواره روی آن تاکید می‌کنند: یا چشم‌ها یا لب‌ها! نحوه اثرگذاری سایه زدن چشم در حالت چهره می‌تواند تا حدود زیادی به نحوه اثرگذاری رژلب نزدیک شود.

در سایه زدن چشم، فقط از قواعد آرایش قدیمی پیروی نکنید

بسیاری از افرادی که به‌طور حرفه‌ای در زمینه آرایش فعال هستند، معتقدند که باید قواعد سنتی آرایش چشم را کنار گذاشت، چون این قواعد چشم‌ها را بیشتر پیر می‌کنند تا اینکه جذابیت و شادابی به آن‌ها بدهند. یکی از این تکنیک‌ها یا قواعد، تیره‌تر کردن بخش‌های داخلی چشم و کم‌رنگ کردن بخش‌های بیرونی آن است.

سایه زدن چشم

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب بهترین روش خانگی برای رفع سیاهی دور چشم را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۴:۱۹ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۷:۲۷ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ در ۷:۰۲ ب٫ظ

    عالیه

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۰۹ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ در ۳:۲۷ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۵۴ ق٫ظ

    آموزنده بود واقعا ممنون

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۰۰ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…