هات داگ با قارچ و پنیر بدون فر

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
هات داگ یکی از فرآورده‌های گوشتی مانند سوسیس و کالباس است که اولین بار توسط یک مغازه‌دار آلمانی تهیه و ارائه شد. به آن فرانکفورتر وینر هم می‌گویند.
هات داگ با قارچ و پنیر

هات داگ یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین ساندویچ‌ها در کل جهان است که اصالت آن مانند ساندویچ پرطرفدار همبرگر متعلق به کشور آلمان است. این غذای خوشمزه در دسته‌بندی غذاهای فست فودی قرار می گیرد و به همین دلیل برای زمان‌هایی که وقت کافی برای آشپزی ندارید مناسب است. با مجله دلتا همراه باشید تا طرز تهیه هات داگ با قارچ و پنیر را یاد بگیریم.

مواد لازم برای هات داگ با قارچ و پنیر

  • کاهو ۴ برگ
  • خیارشور ۶ عدد
  • قارچ درشت ۴ عدد
  • نان ساندویچ ۴ عدد
  • گوجه‌فرنگی تازه ۲ عدد
  • روغن مایع به اندازه کافی
  • پنیر ورقه‌ای موزارلا ۴ عدد
  • سوسیس هات داگ ۴ عدد
  • سس فرانسوی به اندازه کافی

هات داگ با قارچ

طرز تهیه هات داگ با قارچ و پنیر

مرحله اول

ابتدا قارچ‌ها را با یک دستمال نمدار به خوبی تمیز کنید و سریع آبکش کنید و روی تخته ورقه ورقه برش دهید و در تابه کمی روغن بریزید. کمی که داغ شد قارچ‌ها را در روغن تفت دهید.

مرحله دوم

حرارت را زیاد کنید تا آب قارچ‌ها سریع تبخیر و سرخ شوند. بعد تابه را کنار بگذارید. سپس سوسیس‌ها را روی تخته قرار دهید و ابتدا و انتهای سوسیس را به اندازه ۲ سانت از وسط برش بزنید و بعد به صورت مارپیچ با چاقو روی آن برش سطحی بزنید.

مرحله سوم

و در تابه‌ای روغن بریزید و روی حرارت بگذارید تا داغ شود و بعد حرارت را ملایم کنید و ابتدا ۲ تا سوسیس را در تابه قرار دهید و تابه را از دسته بگیرید و کمی تکان دهید تا سوسیس‌ها کاملا در روغن قل بخورند.

و بعد ۲ تا سوسیس دیگر را اضافه کنید و مجددا دسته تابه را بگیرید و تابه را تکان دهید تا سوسیس‌ها در روغن غلت بخورد و زمانی که رنگ سوسیس‌ها تغییر کرد حرارت را کم کنید تا سوسیس‌ها مغز پخت شوند.

مرحله چهارم

بالای نان‌ها برش بزنید و داخل آن‌ها را خالی کنید و (کف نان‌ها را سس فرانسوی بزنید) گوجه‌فرنگی‌ها را بشویید و حلقه حلقه برش بدهید و در نان بگذارید و خیارشور و کاهوها را نیز خرد کنید.

مرحله پنجم

و در نان بگذارید و قارچ‌های سرخ‌شده را نیز اضافه کنید و‌ هات داگ‌ها که سرخ شدند داخل نان قرار دهید و یک ورقه پنیر روی آن بگذارید تا داغی سوسیس آن را آب کند و با سس فرانسوی و یا هر نوع سس دلخواهتان نوش جان کنید.

پای ژامبون و پنیر را هم در مجله بخوانید.

هات داگ با پنیر بدون فر

پیشنهاد مطالعهیک غذای ساده برای بانوان شاغل را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ دی ۱۴۰۱ در ۱:۳۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ در ۱:۲۲ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۰۷ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۴ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۲۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آشپزی

همچنین بخوانید

طرز تهیه لیمو عمانی خانگی + ویدئو

درست کردن بعضی از چاشنی‌ها مانند رب گوجه فرنگی یا لیمو عمانی در خانه می‌تواند برای ما بسیا…