سیاهی دور چشم خود را با راه‌های خانگی نابود کنید

۷
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
حلقه‌های تیره دور چشم، مشکل پوستی جدی و مهمی نیستند اما باعث می‌شوند تا افراد خسته، بی‌حوصله، بیمار و پیرتر به‌نظر برسند.
رفع سیاهی دور چشم

شما می‌توانید به سادگی و با به‌کارگیری برخی از درمان‌های خانگی از شر حلقه‌های دور چشم خلاص شوید. در این مطلب از مجله دلتا راهکارهایی را برای رفع سیاهی دور چشم در خانه بیان می‌کنیم.

۴ راهکار برای رفع سیاهی دور چشم

با روغن نارگیل پلک‌ها را نرم کنید

درست است که روغن نارگیل با سیاهی دور چشم مبارزه نمی‌کند، اما راه حلی برای کاهش خطوط نازک، چین‌ و چروک زیر چشم و خشکی پوست زیر چشم شما است. این روغن همیشه در دسترس، به‌دلیل داشتن خواص مغذی به‌عنوان یک غذای فوق‌العاده شناخته می‌شود و در عین حال فرآورده‌ای زیبایی‌بخش و آرایشی نیز هست که با غلظت بالای اسیدهای چرب باعث کاهش التهاب می‌شود و شما می‌توانید با به‌کارگیری دقیق و منظم آن، رطوبت‌رسانی فوق‌العاده‌ای برای پوست خود فراهم کنید.

رفع سیاهی دور چشم

حفظ رطوبت در پوست با استفاده از روغن زیتون

از آنجاکه این روغن رایج در آشپزی، حاوی ویتامین‌های محلول در چربی است، می‌تواند جهت آبرسانی به پوست زیر چشم در خانه به‌کار رود. البته پژوهش‌های دقیق درباره سنجش اثربخشی روغن‌زیتون روی حلقه‌های تیره و چروک زیر چشم وجود ندارد، اما استفاده از آن با حرکات ضربه‌ای ملایم روی پوست نم‌دار می‌تواند موجب به دام افتادن رطوبت و حفظ آن در پوست شود.

با آلوئه‌ورا پف دور چشم خود را بگیرید

اگر در خانه شما گیاه آلوئه‌ورا وجود دارد می‌توانید از برگ‌های آبدار آن برای پوست خشک استفاده کنید. تحقیقات نشان داده است که گیاه آلوئه‌ورا سرشار از ویتامین، مواد معدنی، آنزیم‌ها، اسیدهای چرب و دارای ویژگی‌های ضدالتهابی برای پف زیر چشم و درمان سیاهی دور چشم است.

ماساژ با روغن آرنیکا برای رفع سیاهی دور چشم در خانه

اگر کبودی زیر چشمان شما به‌دلیل گشاد شدن رگ‌های خونی باشد، مقدار کمی آرنیکا می‌تواند به بهبود کبودی پوست شما کمک کند. نوع موضعی روغن آرنیکا می‌تواند در بهبود ظاهری، رفع کبودی‌ و برخی بیماری‌های پوستی نیز موثر باشد.

رفع سیاهی دور چشم

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه یک شوینده طبیعی برای آرایش خود در منزل بسازید را مطالعه کنید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۲:۰۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ در ۵:۵۷ ب٫ظ

    عالی ممنونم

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۴ ب٫ظ

    خیلی مثبت است آفرین

    پاسخ

  4. ناشناس

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۲۷ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۴۰ ق٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۰۷ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۱۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…