این لوسترها اتاق نشیمن را زیباتر می‌کنند

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدل‌های مدرن لوستر فقط ابزاری برای روشن کردن خانه در روزهای تاریک نیستند. می‌توان از آن‌ها فقط به‌عنوان وسیله‌ای دکوری در چیدمان خانه نیز استفاده کرد.
لوسترهای شیک در اتاق نشیمن

هر خانه‌ای با توجه به نوع چیدمان، متراژ و فضاهای داخلی خانه نیاز به منبع نور و لوستر مناسب دارد. روشنایی نقش بسیار مهمی را در دکوراسیون خانه بازی می‌کند اما این نقش را سخت می‌توان به‌صورت درست و دقیق تعریف کرد. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی لوسترهای شیک در اتاق نشیمن می‌پردازیم.

لوسترهای مدرن کروی شکل

این مدل لامپ‌های کروی طرفداران بسیار زیادی دارند و به همین خاطر تقریبا در همه جا یافت می‌شوند. خطوط مارپیچ ارگانیک روی لامپ‌ها کاملا با کفپوش‌های چوبی و تم رنگی قهوه‌ای و خاکستری در مبلمان همخوانی دارد. چیدمان اتاق نشیمن با این لوسترهای کروی بسیار زیبا و شیک می‌شود.
لوسترهای شیک در اتاق نشیمن

لوسترهای مدرن ادیسونی

مدل لوسترهایی که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید به لوسترهای ادیسونی مشهور هستند و به خاطر داشتن سیم بلند برای سقف‌های بلند بسیار مناسب هستند. این لوسترها به صورت مجموعه این لامپ‌ها هستند که از سقف‌های بلند آویزان می‌شوند و دقیقا فضای مد نظر شما در اتاق نشیمن را روشن می‌کنند. مدل‌های زیبای لوستر برای اتاق خواب را در مطلب زیباترین و شیک‌ترین لوسترها برای اتاق خواب شما ببینید.
لوسترهای شیک در اتاق نشیمن

لوسترهای مدرن معاصر

اگر طراحی داخلی منزل شما دارای مضامین مینیمالیستی است، می‌توانید از لوسترهای معاصر که در طراحی روز دنیا قرار دارند استفاده کنید. این لوسترهای مدرن برای اتاق نشیمن، اتاق ناهارخوری و دیگر فضاهای خانه، مناسب هستند. لوستری که در تصویر زیر میبینید شبیه به نوارهای ماشین تحریر است و از فیبر کربن قوس داده شده شکل گرفته است. مدل های زیبای لوستر برای آشپزخانه را در مطلب این لوسترها آشپزخانه را لوکس و شیک می‌کنند ببینید.
لوسترهای مدرن معاصر

لوسترهای کریستالی

این لوسترها نورپردازی متفاوت دارند و با توجه به سایز، تعداد لامپ ها و تعداد لوسترهای لازم برای هر فضا میزان آن تعیین می شود. برای تعیین نیاز فضا به میزان نور بهتر است فضا را از لحاظ اندازه و برخورداری آن از نورهای طبیعی روز و شب بررسی کنید.

لوسترهای کریستالی

پیشنهاد مطالعه: مطلب لکه‌های روی فرش را چگونه پاک کنیم؟ را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. قادری

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۹ ب٫ظ

    مطالب اموزنده

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۰ ب٫ظ

      ممنونم از همراهی و نظر شما

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ در ۱:۲۵ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۰۴ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…