برجی که کلاغ ها از آن محافظت می کنند

۶
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
احتمالا با شنیدن اسم این جاذبه فکر می‌کنید که فقط با یک برج تاریخی سروکار دارید، اما این‌طور نیست. جاذبه‌های دیدنی آن هر گردشگری را به سمت خودش جذب می‌کند.
برجی که کلاغ ها از آن محافظت می کنند

برج لندن از جاذبه‌های معروف و نمادین لندن است و کمتر گردشگری پیدا‌ می‌شود که به این شهر برود و سراغ آن را نگیرد. برج لندن مجموعه‌ای از چندین و چند برج و بنا است که جاذبه‌ای تاریخی و جذاب را شکل داده است. با اینکه این برج شاید از بیرون کمی غمگین و افسرده به نظر بیاید اما داخلش شلوغ و سرزنده است. برج لندن در واقع از چندین برج مختلف تشکیل شده که ۱۲ تا از آن‌ها را‌ می‌توانید ببینید. در ادامه با مجله دلتا همراه باشید تا برجی که کلاغ ها از آن محافظت می کنند را بیشتر بشناسید.

برج لندن

برج لندن (Tower of London) قدیمی‌ترین قصر، قلعه و زندان اروپاست و بنای اولیه‌اش نزدیک به هزار سال قبل ساخته شده است. هرچند که پادشاهان و ملکه‌های زیادی در طول قرن‌ها آن را بزرگ و بزرگ‌تر کردند.

برج لندن

موزه‌ای از چوب و سنگ

در سال‌های بعد برج‌های کوچک‌تر، بناهای بیشتر، دیواره‌ها و مسیرهای زیادی به برج اصلی اضافه شد و اینجا را تبدیل به قلعه، زندان و قصر باشکوهی کرد. هرچند که امروز تبدیل به موزه شده و گردشگران زیادی از دیدن آن لذت‌ می‌برند. این برج در ابتدا محوطه‌ای از جنس چوب و سنگ بود و با اضافه شدن خندق‌ها و پرچین‌هایی در بخش‌های غربی و شمالی کامل شد. نورمن‌ها به خاطر نمای سفید رنگی که این برج داشت به آن برج سفید‌ می‌گفتند.

زندان متروکه

هنری سوم بخشی از این برج را به زندان تبدیل کرد و در عین حال هم مهمانان مهم خود را برای تفریح به قصر این برج‌ می‌برد. خیلی از مهمان‌هایی که به این برج‌ می‌رفتند برای پادشاه هدیه‌های رنگارنگی از جنس حیوانات متنوع‌ می‌بردند! این حیوانات در باغ وحش سلطنتی در نزدیکی پل متحرک روی خندق‌ها نگهداری‌ می‌شدند.

برج کلاغ ها

کلاغ‌های محافظ

امروز در این محل کلاغ‌های سلطنتی نگهداری‌ می‌شوند، کلاغ‌هایی که پشت بودن آن‌ها در این برج سنتی داستان جالبی وجود دارد. سنت نگهداری کلاغ‌ها در این برج به زمان چارلز دوم برمی‌گردد، چون در آن زمان این‌طور شایعه شد که اگر این کلاغ‌های سیاه برج را ترک کنند، قلعه و همه برج و باروهایش خراب‌ می‌شود برای همین کلاغ‌های برج لندن نمی‌توانند پرواز کنند و بخش‌هایی از بالشان چیده شده است. برجی که کلاغ ها از آن محافظت می کنند یکی از دیدنی‌های مهم لندن به شمار می‌رود.

از دیگر جاذبه‌های لندن قبرستان هایگیت است.

برجی که کلاغ ها

پیشنهاد مطالعهحمام‌های آبگرم طبیعی، لذت هم‌زمان تفریح و درمان را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ در ۶:۲۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۳:۲۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۷:۵۳ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۱۴ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۳:۴۹ ب٫ظ

    افرین

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۴:۱۹ ب٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…