هتل‌هایی برای تقویت ضریب هوشی

۶
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در عصر رو به ترقی تکنولوژی و فناوری برای باقی ماندن و رشد کردن باید بروز شد. هر کسی که سعی در پیشرفت خود دارد یک قدم از دیگران جلوتر است.
هتل هایی برای تقویت هوش

تلاش برای پیشرفت باید در تمامی ابعاد زندگی باشد. صاحبان صنایع و ابرقدرت‌های باهوش اقتصادی اولین افرادی هستند که به این موضوع و لزوم آن پی برده‌اند. در صنعت گردشگری هم اگر کمی دقت نظر به خرج دهید می‌توانید پیشرفت همه عناصر را به وضوح مشاهده کنید. از جمله مهم‌ترین عناصر گردشگری که در چند دهه گذشته به صورت گسترده متحول شدند هتل و اقامتگاه‌ها بوده‌اند. همه روزه اخبار گوناگونی درباره بازگشایی هتل‌های جدید و نوین می‌شنویم. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع هتل هایی برای تقویت هوش می‌پردازیم.

 هتل کورنتیا | Corinthia Hotel

هتلی در لندن وجود دارد به نام کورنتیا که توسط یک عصب‌شناس ماهر برنامه ریزی و طراحی شده است. در این اقامتگاه لوکس تا جایی که امکان داشته تلاش شده تا ساکنان به اوج آرامش و آسودگی اعصاب و روان برسند.

افرادی که به این هتل می‌روند اغلب در مسافرت‌های کاری به سر می‌برند و کسانی هستند که در طول روز حسابی سرشان شلوغ است. پس نیاز دارند تا مغزشان در بهترین وضعیت ممکن باشد. در این هتل هم سعی می‌شود که اعصاب و روان آن‌ها آرام شود تا IQ (ضریب هوشی) بالاتری داشته باشند.

اما صاحبان این هتل چگونه به مسافران کمک می‌کنند؟

اینجا همه چیز با برنامه ریزی قبلی و فقط برای آسودگی اعصاب طراحی شده است. عواملی مثل تغذیه، خواب، تمرکز اعصاب و غیره همه و همه فقط برای راحتی مسافران است.

غذاهایی در کورنتیا سرو می‌شوند که باعث افزایش قدرت مغز می‌شوند. مانند آجیل، انواع دانه های مغذی، سبزیجات سبز برگ که منیزیم بالایی دارند و سطح هورمون کورتیزول که باعث استرس و نگرانی می‌شود را پایین می‌برند.

علاوه بر خوراکی‌های مغذی، ماساژها، حمام‌های آبگرم و تفریحاتی اینچنینی نیز در این مکان وجود دارد تا میهمانان هتل به درجه بالایی از تمرکز دست پیدا کنند و فشار روانی آن‌ها کم شود.

حدود هزینه اقامت برای هر شب و دو نفر:

۱۰۰۰ دلار (معادل حدودا ۳ میلیون و ۷۰۰هزار تومان)

تقویت هوش

 هتل‌های کواچلا | coachella hotels

ماریوت (Marriott) نام یکی از مهم‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه گردشگری آمریکاست. این شرکت در هتل‌هایش که سری هتل‌های کواچلا نام دارند آزمایشات نوینی انجام داده تا بتواند مکانی لوکس و در عین حال هوشمند را برای استراحت میهمانانش فراهم آورد.

غذا و خوراکی‌هایی در این هتل‌ها سرو می‌شوند که به طور علمی ثابت شده که کارکرد اجرایی مغز را افزایش می‌دهند. علاوه بر این با متخصصان ماهر و با تجربه نیز مشورت شده تا همه فعالیت‌ها و سرگرمی‌ها و حتی فناوری‌های استفاده شده در این هتل‌ها به گونه‌ای باشند که ذهن مسافران را به چالش بکشند. این کار اصلا آسان نبوده و مدیران هتل‌ها از متخصصان برتر دنیا که جوایز بین المللی متعددی را در کارنامه  خود دارند، استفاده کرده‌اند.

در این اقامتگاه‌ها، فیلم‌ها و حتی موسیقی‌هایی در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد که همه نکات موجود در آن‌ها از نظر علمی بررسی شده‌اند و باعث آرامش اعصاب و بالا رفتن قدرت تفکر و تمرکز می‌شوند. هدف از همه کارهایی که در این هتل‌ها انجام شده پرورش ذهن خلاق و آغازی برای نوآوری میهمانان هتل است و صد البته کسب درآمد بیشتر.

حدود قیمت اقامت برای یک شب و دو نفر:

به دلیل این که هتل‌ها مدیریت متعدد و دارای شعبات زیادی هستند هزینه دقیقی نمی‌توانیم ارائه دهیم اما برای مثال اقامت در هتل ماریوت واشنگتن چیزی حدود ۱۱۰۰دلار (حدود ۴میلیون تومان) هزینه در بر دارد.

هتلی برای بالا بردن هوش

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب گردشگری، مطلب هتلی شگفت‌انگیز در آغوش خلیج فارس  را مطالعه کنید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۴:۴۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ در ۶:۲۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۵۰ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۱۲ ب٫ظ

  5. مومنی

    ۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۱۲ ب٫ظ

    بسیار زیباست

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۱۸ ق٫ظ

      ممنون از لطف شما دوست عزیز

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…