اشتباهات رایج خانم‌ها در انتخاب لباس خانگی

۱۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خوب لباس پوشیدن و انتخاب لباس‌های راحتی مناسب باعث می‌شود در وهله اول به خودتان احترام بگذارید و دیگران هم خودبه‌خود احترام بیشتری برای شما قائل شوند.
لباس خانگی زنانه

در نگاه اول خرید لباس راحتی کاری آسان به‌نظر می‌رسد اما در انتخاب ست لباس خانگی زنانه نکاتی وجود دارد که رعایت آن‌ها باعث می‌شود تا از خرید خود رضایت بیشتری داشته باشید. در این مطلب از مجله دلتا همراه ما باشید تا به بررسی چند اشتباه رایج در انتخاب لباس خانگی زنانه بپردازیم.

اشتباهات انتخاب لباس خانگی زنانه

لباس‌های خانگی خود را طبقه‌بندی کنید

یکی از اشتباهاتی که بیشتر خانم‌ها در استفاده از لباس‌های خانگی مرتکب می‌شوند این است که لباس‌های راحتی خود را طبقه‌بندی نمی‌کنند. یعنی مشخص نیست کدام لباس برای خواب است و کدام برای استفاده روزمره. سعی کنید حتما لباس خواب خود را از سایر لباس های راحتی جدا کنید و صبح به محض بیدار شدن لباس خواب خود را عوض کنید. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب چند ست زنانه پیشنهادی برای زمستان را بخوانید.

لباس خانگی زنانه

کیفیت و جنس لباس خانگی زنانه

اولین کارکرد لباس راحتی منزل این است که به شما احساس راحتی و آرامش بدهد. لباس‌های خارج از خانه معمولا برای این است که زیباتر و شیک‌تر به‌نظر برسید ولی برای انتخاب لباس راحتی منزل حتما راحتی و کیفیت لباس را در درجه اول قرار دهید. اشتباه برخی از خانم‌ها این است که تنها به ظاهر لباس توجه می‌کنند و کیفیت و جنس لباس راحتی را نادیده می‌گیرند.

لباس خانگی کهنه نپوشید

یکی دیگر از اشتباهاتی که معمولا خانم‌ها در لباس خانگی زنانه انجام می‌دهند این است که به خودشان توجه کافی نمی‌کنند و فقط وقتی در حضور دیگران باشند ظاهر آراسته‌ای دارند. درست است که اسم این لباس‌ها، لباس خانگی است و بیرون از خانه کسی شما را با این لباس‌ها  مشاهده نمی‌کند ولی کمد لباس‌های خود را بررسی کنید و لباس‌های کهنه و رنگ‌ورو رفته خود را دور بیندازید.

لباس خانگی زنانه

لباس خانگی زنانه به اندازه شما

شاید تصور می‌کنید چون اسم لباس‌های خانگی لباس راحتی است پس فرقی نمی‌کند که چه اندازه‌ای داشته باشند. اما این تصور اشتباه است. لباس خانگی اگرچه راحت است ولی چون مدت طولانی به تن شما می‌ماند باید بیشتر به سایز و اندازه آن دقت داشته باشید. معمولا لباس‌های راحتی شامل تیشرت یا بلوز آستین بلند و شلوار راحتی هستند و لباس‌هایی که تنگ و چسبان باشند در این دسته قرار نمی‌گیرند.

لباس‌های راحتی را جداگانه بشوئید

یکی از اشتباهاتی که خانم‌ها در شست‌وشوی ست لباس خانگی زنانه انجام می‌دهند این است که لباس‌های خانگی را با لباس‌های بیرون یک‌جا در ماشین لباسشویی می‌ریزند. لباس‌های راحتی خانه به‌دلیل اینکه به‌طور مستقیم با پوست بدن در ارتباط هستند باید به‌طور جداگانه شسته شوند و با لباس‌هایی که با محیط بیرون و آلودگی‌های بیرون از خانه تماس داشته‌اند یک‌جا قرار نگیرند.

لباس خانگی زنانه

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه این رنگ، لباس‌های شما را گران‌قیمت نشان می‌دهد! را بخوانید.

۱۱ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۱:۵۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۵۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۴:۵۳ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۲۸ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۱۰ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۶:۰۵ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۶:۰۵ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۶:۰۵ ق٫ظ

  9. ناشناس

    ۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۶:۰۵ ق٫ظ

  10. ناشناس

    ۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۴ ب٫ظ

    عالی و مفید ممنون

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۹ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۳ ق٫ظ

      ممنونم از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…