زیباترین مدل‌های رومیزی برای تزیین دکور منزل

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رومیزی‌ها در زیبایی و شیک بودن میز تاثیر زیادی دارند. برای اینکه شما یک میز زیبا داشته باشید به یک رومیزی احتیاج دارید.
مدل های شیک و مدرن رومیزی در دکور منزل

کسانی که می‌خواهند خانه‌ای زیبا داشته باشند، به جزئیات اهمیت زیادی می‌دهند. انتخاب رومیزی مناسب یکی از این جزئیات است. رومیزی‌ها در مدل‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های مختلف ساخته می‌شوند. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی مدل های شیک و مدرن رومیزی در دکور منزل پرداخته می‌شود.

رومیزی‌های ترمه

اگر شما سبک های قدیمی را دوست داشته باشید. قطعا رومیزی‌های ترمه را می‌پسندید. این مدل، یک گزینه مناسب برای چیدمان خانه هایی است که به سبک سنتی تزیین شده اند. اگر فرش منزل شما دست بافت ایرانی است و همچنین از لوازم سنتی برای تزیین خانه، استفاده کرده‌اید. قطعا طرح بته جقه‌ای این مدل با منزل شما همخوانی خواهد داشت.

مدل های شیک و مدرن رومیزی در دکور منزل

رومیزی توری

یکی از مدل های شیک و مدرن رومیزی در دکور منزل رومیزی‌های توری است. این رومیزی‌ها طرح‌های ظریفی دارند و جلوه خاصی به منزل شما می‌بخشند. این مدل، معمولا با دکوراسیون کلاسیک ست می‌شود. زمینه رنگ رومیزی‌های توری سفید یا شیری است. بنابراین روی میزهای سفید و روشن نمای زیباتری دارند. بهتر است این نوع رومیزی‌ها را برای میزهایی استفاده کنیم که پایه های بلند دارند در این صورت تزیینات لبه‌های رومیزی به خوبی نمایان می‌شود.

مدل های شیک و مدرن رومیزی در دکور منزل

رومیزی‌های چند تکه

مدل چند تکه یک نوع دیگر از انواع رومیزی‌ها هستند. این مدل از ترکیب و به هم دوخته شدن چند نوع پارچه مختلف درست می‌شوند. تنوع رنگ آن‌ها باعث شده که بتوان آن‌ها را با هر رنگی ست کرد. معمولا از این رومیزی‌ها برای میز ناهارخوری استفاده می‌کنند. اگر خود شما هم به هنر علاقه داشته باشید. می‌توانید با پارچه‌های مختلف یک رومیزی زیبا درست کنید.

رومیزی‌های چند تکه

رومیزی طلایی

بعضی افراد هستند که رومیزی‌های خاص‌تری را انتخاب می‌کنند. رومیزی‌هایی با رنگ طلایی و ظاهری پر زرق و برق نظر مشکل‌پسندان را جلب می‌کنند. اگر شما فرد سخت‌پسندی هستید و به دنبال یک رومیزی متفاوت می‌گردید. این گزینه یک پیشنهاد مناسب برای شما است. برای اینکه دکور خانه شما زیبا شود به مطلب کارهایی که دکور خانه شما را زشت می‌کنند سر بزنید.

رومیزی طلایی

رومیزی ساتن

رومیزی های ساتن ظاهر زیبا و براقی دارند. این رومیزی‌ها در انواع تک رنگ و چند رنگ در بازار موجود هستند. بعضی از این رومیزی ها دارای تزیینات توری هستند. اگر می‌خواهید از رومیزی ساتن استفاده کنید. بهتر است بدانید که این نوع رومیزی با سبک‌های کلاسیک ترکیب بهتری به‌وجود می‌آورد.

رومیزی ساتن

پیشنهاد مطالعه: مطلب با این ترفندها کاغذ دیواری منزل همیشه نو می‌ماند را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۰۳ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۸ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۵۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…