انسان‌هایی که به خوردن گوشت بدن خود اعتیاد دارند

۱۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برخی از انسان‌های دیوانه در دنیا وجود دارند که به خوردن چیزهای مشمئز کننده اعتیاد دارند.
انسان هایی که به خوردن گوشت بدن خود اعتیاد دارند

از خوردن ادرار، مدفوع و نهایتا خوردن گوشت بدن خودشان هیچ نفرتی ندارند. مجله دلتا در این مطلب دانستنی‌هایی در مورد انسان هایی که به خوردن گوشت بدن خود اعتیاد دارند را برای شما گردآوری کرده است.

انسان هایی که به خوردن گوشت بدن خود اعتیاد دارند

داستان‌ها و خبرهای مختلف و زیادی درمورد آدمخوارها و کسانی که گوشت انسان‌ها را می‌خورند و یا می‌فروشند شنیده‌ایم اما در این مطلب در مورد افرادی که گوشت بدن خود را می‌خورند نوشته‌ایم. شاید برای شما باورنکردنی نباشد اما برخی انسان‌ها از گوشت بدن خود تغذیه می‌کنند.

سلف کانیبالیزم

به کسانی که اجزای بدن خود را می‌خورند و از آن تغذیه می‌کنند، در اصطلاح self cannibalism می‌گویند. این اصطلاح برای هر موجودی که از وجود خود و اجزای بدن خودش بخورد و تغذیه کند، استفاده می‌شود. در تاریخ کسانی بوده‌اند که گوشت افراد دیگر را می‌خورده‌اند؛ اما در این حالت فرد گوشت بدن خود را می‌خورد.

سلف کانیبالیزم در دنیای حیوانات

سلف کانیبالیزم در دنیای حیوانات هم وجود دارد. هشت پا‌ها گاهی دچار بیماری‌های باکتریایی و ویروسی شده و بدن آن‌ها دچار خارش شدید می‌شود. در این موقع است که هشت پا برای رها شدن از این خارش شدید، بدن و پای خود را می‌خورد، ولی به سرعت پای دیگری به جای آن می‌روید.
در مورد کوسه‌ها نیز موضوع جالب است. وقتی قسمتی از بدن کوسه زخمی می‌شود، طبعا از بدن او خون بیرون می‌آید؛ بنابراین، وقتی بوی خون به کوسه می‌رسد، کوسه دچار جنون شده و سعی می‌کند خودش را بخورد، در ضمن کوسه‌های دیگر نیز به او حمله می‌کنند.
در آمریکای شمالی، ماری به نام Snake rate وجود دارد. هنگامی که این مار در جایی گیر بیفتد، شروع می‌کند به خوردن خودش. او از دم خود شروع می‌کند و آن را می‌بلعد و وقتی یک سوم بدن خود را بلعید می‌میرد.

نظر روان‌شناسان

برخی روان‌شناسان جویدن ناخن و خوردن زواید اطراف آن را نوعی سلف کانیبالیزم می‌دانند؛ بیماری که باید مداوا شود؛ برخی افراد نیز موهای سر خود را می‌خورند. هرچند از این موضوع گاهی نیز به عنوان شکنجه استفاده شده است. در جریان درگیری‌هایی که در سال ۱۹۹۱ در سودان اتفاق افتاد، شبه نظامیان با بریدن گوش مخالفان خود آن‌ها را وادار به خوردن گوششان می‌کردند.
در اروپای قرون وسطی نیز شخصیت الیزابت، کشاورزان فقیر، خدمه و مستخدمین خود را وارد اتاق شکنجه می‌کرد و از آن‌ها می‌خواست تا پاها و بازوهای خود را بجوند و بخورند، او از دیدن این صحنه‌ها لذت می‌برد، او از قربانیان خود می‌خواست تا خون خودشان را که روی زمین ریخته بود بخورند و در نتیجه صحنه‌های تاریک و ترسناکی در تاریخ رقم خورد.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب دانستنی، مطلب کشف یک روش ساده برای جلوگیری از مرگ را بخوانید.

۱۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۸ آذر ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۸ آذر ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۱ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۹:۵۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۰۲ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۰۸ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۰۰ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۱ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۱۰ ب٫ظ

  9. سعیدی

    ۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۷:۰۹ ب٫ظ

    هیچ نظری در این مورد ندارم

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۰:۱۹ ق٫ظ

      ممنونم از همراهی شما

      پاسخ

  10. ناشناس

    ۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۱۴ ب٫ظ

  11. ناشناس

    ۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۳:۲۷ ب٫ظ

  12. ناشناس

    ۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۲:۱۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…