بایدها و نبایدهای آرایش زمستانی

۸
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای آنکه نوع آرایش شما و رنگ‌های آن با فصل‌های سال تناسب بیشتری داشته باشد بهتر است که آرایش خود را در هر فصل تغییر دهید.
آرایش زمستانی

فقط کمد لباس‌ها نیست که باید برای تغییر فصل و سردتر شدن هوا آماده شود، بلکه آرایش و مراقبت از پوست شما نیز به یک تغییر اساسی و طراوت نیاز دارد. در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم شما را با باید و نبایدهای آرایش زمستانی آشنا کنیم.

باید و نبایدهای آرایش زمستانی را بدانید!

انتخاب رنگ برای آرایش زمستانی

از آنجایی که در فصل زمستان رنگ‌های سرد نسبت به رنگ‌های گرم غالب هستند، بهتر است در این فصل برای آرایش صورت بیشتر از رنگ‌های گرم مانند قرمز، نارنجی، زرد و بنفش استفاده نمایید تا با رنگ‌های سرد موجود در طبیعت هارمونی بیشتری داشته باشد.

آرایش زمستانی

آماده‌سازی پوست

در فصول سرد سال پوست رطوبت خود را از دست می‌دهد و در صورت عدم آبرسانی مناسب دچار خشکی می‌شود. در مقابل هنگامی که پوست صورت پیش از آرایش مرطوب شود، این رطوبت همانند یک پایه آرایشی مناسب عمل می‌کند و در زیبایی کلی آرایش تاثیر بسزایی می‌گذارد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید مطلب ۵ راز زیبایی پوست را بخوانید.

کرم پودر برای هوای سرد

در این فصل برخلاف تابستان برای آرایش زمستانی می‌بایست از کرم پودر با رنگ ملایم استفاده نمود. البته همانطور که پیش از این نیز گفته شد با توجه به سرمای هوا حتما باید از کرم پودری استفاده نماییم که علاوه بر ویژگی آرایشی، رطوبت مورد نیاز پوست را نیز تامین کند و موجب خشکی پوست نشود.

رنگ رژلب در آرایش زمستانی

در این فصل باید از رژلب‌هایی با رنگ‌های گرم و پرحرارت از جمله قرمز، زرشکی، بنفش، شکلاتی، نارنجی و آلویی استفاده کنید تا چهره شما در فصل زمستان از انرژی و شادابی لازم برخوردار باشد. به همین دلیل استفاده از رژلب‌های کرم و نود در فصل زمستان توصیه نمی‌شود زیرا این رنگ‌ها سرد هستند و مناسب آرایش زمستانی نیستند. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب مهم‌ترین لوازم آرایش مناسب سفر را بخوانید.

آرایش زمستانی

رژگونه آرایش زمستانی

در این فصل باید از رژگونه با رنگ‌های رزی، هلویی و صورتی استفاده نمایید تا به چهره شما ظاهری گرم ببخشد. اما باید توجه داشته باشید که این رنگ‌ها باید در طیف‌های بسیار ملایم و طبیعی انتخاب شوند تا گونه‌ها را بیش‌ازاندازه قرمز یا صورتی نکند.

سایه چشم

برای آرایش زمستانی می‌توانید از سایه‌های براق استفاده کنید. برای این‌منظور استفاده از سایه‌های چشم با رنگ‌هایی همچون طلایی، مسی، نقره‌ای، بنفش، قهوه‌ای و دودی توصیه می‌شود. در مجموع می‌توان گفت که در این فصل رنگ سایه چشم می‌تواند نسبت به فصل‌های دیگر تیره‌تر باشد.

آرایش زمستانی

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه چگونه جای لک صورت را با آرایش بپوشانیم؟ را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۲۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۰۹ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۱۶ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۵۸ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۵۸ ب٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

    • ناشناس

      ۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۲۹ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۳ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۷ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…