معجزه شگفت‌انگیز رشد مو با آب پیاز

۱۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آب پیاز یک درمان طبیعی شگفت‌انگیز برای رشد مجدد مو و ریزش مو است که می‌توان از آن به روش‌های مختلف و بسیار ساده استفاده کرد.
پیاز برای رشد مو

پیاز از موادی تشکیل شده است که باعث تحریک رشد پیاز مو شده و در نتیجه با رشد مجدد و افزایش حجم موها همراه است. در این مطلب از مجله دلتا روش استفاده از آب پیاز برای رشد مو را به شما آموزش خواهیم داد.

خواص آب پیاز برای رشد مو

آب پیاز باعث افزایش سطح آنتی‌اکسیدانی آنزیم کاتالاز می‌شود. این آنزیم به تجزیه پراکسید هیدروژن کمک می‌کند که در نهایت موجب بهینه سازی چرخه رشد مو می‌شود و با مواد غنی از گوگرد به تغذیه فولیکول‌های مو کمک می‌کند. گوگرد موجود در پیاز همچنین به کاهش ریزش مو و شکستگی آن‌ کمک می‌کند. همچنین خواص ضدباکتری آن کمک می‌کند پوست سر خود را سالم و بدون عفونت نگه دارید که باعث افزایش رشد مو خواهد شد.

روش‌های استفاده از آب پیاز برای رشد مو

آب پیاز

پنبه را به آب پیاز آغشته کنید و پوست سر خود را با پنبه آغشته به آب پیاز تر کنید. هنگامی که آن را کاملا به پوست سر خود مالیدید، آن را صاف کنید. حدود ۱۵ دقیقه تا ۱ ساعت به حال خود رها کنید. سپس با یک شامپوی ملایم سر خود را بشویید.

پیاز باعث تحریک پوست شما و افزایش گردش خون می‌شود و در عین حال آن را تغذیه هم می‌کند. این به شما کمک می‌کند که با مشکلات پوستی مقابله کنید و همچنین اطمینان داشته باشید که موهای شما سریع‌تر رشد خواهند کرد و ضخیم‌تر خواهند شد.

پیاز برای رشد مو

روغن نارگیل و آب پیاز

۲ قاشق غذاخوری آب پیاز، ۲ قاشق غذاخوری روغن نارگیل و ۵ قطره روغن چای را برای رشد مو باهم خوب ترکیب کنید تا به ماده‌ای یک‌دست برسید. ترکیب به‌دست آمده را بر روی پوست سر خود بمالید و برای چند دقیقه ماساژ دهید. هنگامی که مواد را به‌طور کامل به پوست سر خود زدید آن را برای ۳۰ دقیقه رها کنید. سپس با یک شامپوی ملایم سر خود را بشویید.

روغن نارگیل دارای خواص ضدباکتری شگفت‌انگیزی است. همچنین این روغن به‌خوبی به پوست سر نفوذ می‌کند که به افزایش توانایی جذب پیاز برای تغذیه پوست سر کمک می‌کند. همچنین از روغن نارگیل برای پرپشت کردن مژه هم می‌توان استفاده کرد. اگر به این موضوع علاقه دارید می‌توانید مطلب پرپشت کردن ۲ هفته‌ای مژه‌های شما را بخوانید.

روغن زیتون و آب پیاز برای رشد مو

روغن زیتون و آب پیاز را خوب باهم مخلوط کنید تا به ترکیبی یک‌دست برسید. این مخلوط را بر روی پوست سر خود بمالید و به آرامی پوست سر خود را با حرکات دایره‌ای ماساژ دهید. ۲ ساعت به حال خود رها کنید. سپس با یک شامپوی ملایم سر خود را بشویید.

روغن زیتون دارای خواص ضدشوره بسیار عالی است و در عین حال کمک می‌کند تا موهایی درخشنده و ابریشمی داشته باشید در حالی که آب پیاز هم در کنار آن به افزایش رشد مو کمک می‌کند. برای داشتن اطلاعات بیشتر در رابطه با روغن زیتون می‌توانید مطلب آیا روغن زیتون پوست را تیره می‌کند؟ را بخوانید.

پیاز برای رشد مو

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب ۵ راز زیبایی پوست را بخوانید.

۱۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱ شهریور ۱۴۰۱ در ۵:۲۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ در ۰:۰۲ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ در ۶:۲۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۲۸ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۱۰ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۳۲ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۲۶ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۴۵ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۶:۳۸ ب٫ظ

  10. سعید سعیدی

    ۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۶:۰۹ ب٫ظ

    فوق‌العاده عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۶ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  11. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۶:۰۱ ب٫ظ

  12. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۴۳ ب٫ظ

  13. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۳:۴۴ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۵۰ ب٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  14. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۲:۲۷ ب٫ظ

  15. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۲:۲۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…