هرگز در این فضاها از آینه استفاده نکنید!

۸
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آینه‌ها چه در خانه و چه در مکان‌های عمومی کاربردهای زیادی دارند. از آینه برای بزرگ‌تر نشان دادن فضا و البته زیباسازی چیدمان خانه و بسیاری موارد دیگر استفاده می‌شود.
بایدها و نبایدهای استفاده از آینه در منزل

اینکه آینه را کجا و چگونه استفاده کنید، بسیار مهم است. استفاده نابجا از آن‌ فضا را آشفته می‌کند و انرژی خوبی هم منتشر نمی‌کند. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی بایدها و نبایدهای استفاده از آینه در منزل می‌پردازیم.

دیوار پشت تلویزیون

یکی از بایدها و نبایدهای استفاده از آینه در منزل این است که هرگز برای تزیین دیوار پشت تلویزیون از آینه استفاده نکنید. به دلیل اینکه وقتی در مقابل تلویزیون می‌نشینید باعث خیرگی چشمان شما می‌شود. همچنین تمرکز شما هنگام تماشای تلویزیون را نیز از بین می‌برد. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب انجام این کارها در دکور منزل فاجعه است! سر بزنید.

بایدها و نبایدهای استفاده از آینه در منزل

دیوار پشت کاناپه

برای ایجاد احساس امنیت کامل، بهتر است برای تزیین دیوار پشت کاناپه از آینه استفاده نکنید. مبل را در مقابل دیوار قرار دهید. با قرار دادن آینه، روی دیوار پشت مبل یا تخت، این احساس امنیت، کاملا از بین خواهد رفت. در صورت تمایل می‌توانید آینه را بر دیوار روبه‌روی مبل قرار دهید.

بایدها و نبایدهای استفاده از آینه در منزل

دیوارهای روبه‌رو یا کنار هم

یک آینه بزرگ در هر فضایی، زیبا و جذاب است و نور و زیبایی را با خود به همراه می‌آورد ولی قراردادن دو آینه روبه‌روی هم مناسب نیست. چرا که باعث رفت و برگشت دائم انرژی و از نظر روحی حرکات بیش فعالانه و بی‌نظم می‌شود. همچین باعث شلوغی و بی‌نظمی در فضا می‌شود.

دیوارهای روبه‌رو یا کنار هم

آینه در مقابل درب سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی در منزل فضایی است که دارای انرژی منفی است. اگر در دیوار مقابل سرویس بهداشتی از آینه استفاده کنید باعث می‌شود انرژی منفی از سرویس بهداشتی دوبرابر شده و به فضای داخل منزل منتقل شود.

دیوار روبه‌رو و بالای تختخواب

یکی از بایدها و نبایدهای استفاده از آینه در منزل این است که استفاده از آینه‌های زیاد در اتاق خواب چندان مناسب نیست. نباید آینه را روبه‌روی تخت قرار دهید. هر آینه‌ای که روبه‌روی تختخواب شما قرار بگیرد، انرژی شما که ممکن است منفی هم باشد را بازتاب می‌دهد.

دیوار روبه‌روی تخت

آینه مقابل دیوار ورودی منزل

برخی افراد ترجیح می‌دهند برای ایجاد راحتی بیشتر، آینه‌ای نزدیک به در یا فضای ورودی قرار داده و در آخرین لحظه قبل از خروج از خانه نیز، از وضعیت ظاهری خود مطمئن شوند. اما آویزان کردن آینه روبه‌روی در ورودی خانه توصیه نمی‌شود، چرا که انرژی‌های بیرون خانه را دوبرابر کرده و به خانه انتقال می‌دهد.

آینه مقابل دیوار ورودی منزل

پیشنهاد مطالعه: مطلب یکبار برای همیشه خانه را منظم کنید را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ مهر ۱۴۰۱ در ۱:۲۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ مهر ۱۴۰۱ در ۹:۴۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۱ مهر ۱۴۰۱ در ۵:۳۶ ب٫ظ

    عالی ممنون

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۲ مهر ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۹ ق٫ظ

      ممنونیم از حضور ارزشمند شما 🌹🌹🌹

      پاسخ

    • ناهید نادری

      ۱۶ مهر ۱۴۰۱ در ۱۰:۴۶ ق٫ظ

      ممنونیم از حضور ارزشمند شما🌷🌹

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۱۱ مهر ۱۴۰۱ در ۱:۲۲ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۰۲ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۲:۴۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…