چند ست زنانه پیشنهادی برای زمستان

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پوشش لباس‌های گرم در فصل سرما همیشه به یکی از چالش‌های جدی خانم‌ها بدل می‌شود. اینکه با این تنوع طرح، رنگ و تعدد لباس‌ها کدام را بپوشند.
ست زنانه زمستانه

اینکه از چه لباس‌هایی برای پوشش خود استفاده کنید بسیار تابع آن است که شما طرفدار چه سبک و استایلی هستید و پوشش به چه سبکی را می‌پسندید. در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم تا چند سبک پوشش برای ست زنانه زمستانه را با شما به اشتراک بگذاریم.

چند پیشنهاد ست زنانه زمستانه برای روزهای سرد

راز و رمز چند لایه پوشیدن

برای آنکه خیال راحتی برای انتخاب لباس‌ها داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم از ترکیب یک شومیز سفید ساده یا پیراهن سفید با یک پلیور با پالت رنگی کرم غافل نشوید. برای پوشش‌های چند لایه‌ای حتی می‌توانید از پلیورهای کش بافت اورسایز هم نهایت استفاده را ببرید. نکته مهم در پوشش چند لایه‌ای آن است که رنگ‌ها را بشناسید و از پوشیدن رنگ‌های متضاد که می‌تواند به ترکیب ست شما آسیب بزند خودداری کنید. عموما چه برای آقایان و چه برای خانم‌ها مرسوم است که تعداد رنگی را که در یک استایل استفاده می‌کنند از ۳ رنگ فراتر نرود.

ست زنانه زمستانه

انتخاب لباس اول در ست زنانه زمستانه

انتخاب کاپشن، پالتو یا ترنچ مستقیما ارتباط به سایر انتخاب‌های شما دارد. کاپشن‌ها اما گزینه‌ای هستند که به راحتی می‌توانید با همه نوع استایلی آن را ست کنید. کاپشن‌های کژوال را کاپشن‌های معمولی هم می‌گویند، به این دلیل که اگر هر تیپ و استایلی داشته باشید با کاپشن می‌توانید ظاهری جذاب و رضایت‌بخش برای خود بسازید. کاپشن‌های زنانه اما خود دنیای جذاب دیگری دارند، زیرا که انواع و اقسام متنوع و متعددی را شامل می‌شوند. اما مرسوم‌ترین نوع آن کاپشن‌های کژوال است.

ترنچ‌ها یا بارانی‌ها را می‌توانید برای روزهایی نگه دارید که هوا سرمای کمتری دارد و اگر قصد حضور در فضایی سر باز را دارید و می‌خواهید که استایلی شیک داشته باشید، سراغ پالتو‌ها بروید. پالتوها همیشه جذاب هستند و می‌توانند استایل شما را متفاوت‌تر از هر زمان دیگری کنند.

ست زنانه زمستانه

لباس‌های بافتنی و پشمی

مهم‌ترین لباس بافتی که می‌تواند انتخاب اول خانم‌ها برای پوشش ست زنانه زمستانه باشد، بافت‌های یقه اسکی هستند. با این بافت از مهمانی و دورهمی دوستانه تا جلسه رسمی حضور داشته باشید و مطمئن باشید که انتخاب شما بهترین بوده است. برای خانم‌ها، لباس‌های بافت اورسایز هم زیبایی به‌خصوصی دارد. لباس‌های اورسایز مانند پلیور را اگر با یک شلوار جین اسلیم یا اسکینی ست کنید می‌تواند جذابیت پوشش شما را چندین برابر کند.

بوت و نیم‌بوت در ست زنانه زمستانه

فصل‌های سرد سال، بهترین زمان برای پوشیدن بوت و نیم‌بوت است. اگر می‌خواهید استایلی شیک تجربه کنید از بوت و نیم‌بوت غافل نشوید. شلوار جین اسکینی با بوت بلند و مام استایل با نیم‌بوت همیشه می‌تواند شما را فردی خوش‌پوش نشان دهد. همچنین پیشنهاد می‌کنیم از شلوار پارچه‌ای فیت با نیم‌بوت و پالتو استفاده کنید. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب بهترین شلوار مناسب فرم بدن شما را بخوانید.

ست زنانه زمستانه

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه رازهای شیک‌پوشی که هرگز نمی‌دانید! را مطالعه بفرمایید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ مهر ۱۴۰۱ در ۷:۲۷ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ مهر ۱۴۰۱ در ۷:۲۷ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۲۸ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۰۹ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۱۱ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۳۹ ب٫ظ

    عالی و مفید ممنون

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۴ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…