۲ هفته‌ای مژه‌های خود را پرپشت کنید

1
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای داشتن مژه‌های بلند نیازی به انجام کاشت نیست. شما می‌توانید برای پرپشت شدن سریع مژه‌ها و زیباتر شدن چشم‌ها از یک روش بسیار موثر و بدون ضرر استفاده کنید.

رشد سریع مژه خواسته هر خانمی است. از کم‌پشتی مژه‌های خود رنج می‌برید؟ راهکارهای مختلفی را امتحان کرده‌اید تا مژه‌های خود را پرپشت کنید؟ در این مطلب از دلتامگ درمان‌های خانگی را پیشنهاد می‌کنیم که علاوه‌بر زیباتر شدن مژه، به تقویت و رشد مژه کمک می‌کند.

راه‌هایی برای رشد سریع مژه

ژل آلوئه‌ورا و روغن کرچک

مواد لازم: ۱ قاشق غذاخوری ژل آلوئه‌ورا، ۲ قاشق غذاخوری روغن کرچک و ۲ عدد ویتامین E

ابتدا یک کاسه تمیز تهیه کنید و تمام موارد بالا را درون آن بریزید و به‌خوبی هم بزنید. سپس آن را درون یک بطری یا شیشه تمیز بریزید و نگهداری کنید. با استفاده از یک برس یا مسواک تمیز ترکیب بدست آمده را روی مژه‌ها و ابروها اعمال کنید. اجازه دهید تا صبح بماند و سپس با آب بشویید. بعد از مدت کوتاهی متوجه تقویت و رشد سریع مژه خود خواهید شد.

رشد سریع مژه با روغن کرچک

روغن کرچک، یکی از بهترین درمان‌های خانگی و مواردی است که برای رشد سریع مژه بسیار مناسب، ساده و گیاهی است. این روغن می‌تواند منجر به رشد سریع مژه و ضخیم‌تر شدن آن‌ها شود. برای استفاده راحت‌تر می‌توانید روغن کرچک را با استفاده از فرچه ریمل قبل از خواب استفاده کرده تا این کار منجر به مرطوب شدن و رشد طبیعی مژه‌های شما شود.

4 ترفند برای رشد سریع مژه

وازلین تقویت‌کننده مژه

وازلین مانند یک لایه محافظ عمل می‌کند و موجب حفظ رطوبت طبیعی و رشد سریع مژه و ابروها می‌شود. برای پرپشت شدن مژه،‌ شب‌ها قبل از خواب باید کمی وازلین روی ریشه مژه‌ها بمالید. هر صبح، مژه‌ها را با آب گرم بشویید. می‌توانید وازلین را روی ابروهای خود هم بمالید. برای مالیدن وازلین روی ابرو و مژه‌ها از گوش‌ پاک‌کن یا یک فرچه تمیز ریمل استفاده کنید. اگر هرشب وازلین را روی مژه‌های خود بمالید، با گذشت چند هفته پرپشت شدن مژه‌ها را به‌وضوح خواهید دید.

مطلب پیشنهادی:  یک تکنیک برای راحت خوابیدن در شب

 تقویت کردن مژه

رشد سریع مژه با پوست لیموترش

برای رشد سریع مژه می‌توانید از پوست لیموترش هم استفاده کنید. پوست لیموترش حاوی ویتامین‌ C، ویتامین B، اسید فولیک و انواع مواد مغذی دیگر است. این مواد برای پرپشت شدن مژه بسیار مفید هستند.

۱ قاشق غذاخوری پوست تقریبا خشک لیموترش را درون ظرف بریزید. مقدار کافی از روغن زیتون یا کرچک را به ظرف اضافه کنید تا پوست لیموترش در آن خیس بخورد. اجازه دهید که این ترکیب چند هفته باقی بماند. سپس با فرچه ریمل تمیز، آن را قبل از خواب روی مژه‌ها بمالید. بگذارید تا روغن تمام شب روی مژه‌ها بماند و صبح آن را با آب گرم بشویید.

یک نظر

  1. ناشناس

    17 دی 1402 در 9:13 ب.ظ

    بسیارعالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

فواید کوهنوردی ناشتا

ورزش کردن به صورت ناشتا یا روزه داری ، یکی از روشهای تمرینی است که گاها توسط ورزشکاران یا …