جذاب‌ترین پاتوق‌ها برای شب‌نشینی‌

۹
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همیشه تفریح کردن در تهران آن هم در ساعات انتهایی شب برای خیلی‌ها مشکل‌ است، زیرا اصلا لیستی از مکان‌هایی که در هنگام شب می‌توانند اوقاتی را در آن به تفریح بپردازند، ندارند.
جذاب ترین پاتوق شب نشینی

گردش شبانه درتهران، هم لیستی بلندبالا و هم مکان‌های فوق‌العاده جالب دارد. ما امروز در مجله دلتا می‌خواهیم جذاب ترین پاتوق شب نشینی در تهران را به شما معرفی نماییم پس در ادامه با ما همراه باشید.

جذاب ترین پاتوق شب نشینی

پارک آب و آتش

پارک آب و آتش یکی از جدیدترین پارک‌‌های شهر تهران است که فضایی متفاوت و مدرن دارد و از صبح تا شب و از شب تا صبح و همچنین همه روزه میزبان تعداد زیادی از گردشگران و تهرانی‌هایی است که به نظر علاقه‌مند هستند تا پاسی از شب را در خیابان بمانند و خوش بگذرانند. این پارک که در اراضی عباس‌آباد قرار گرفته است، دارای امکانات کاملی همچون پل‌طبیعت، رستوران، کافه، فودکورت، سالن‌آمفی‌تئاتر، زمین‌اسکیت و دیگر مکان‌های تفریحی است.

پل طبیعت

پل طبیعت، به دلیل برخورداری از امکانات بی‌نظیر به یکی از نمادهای تهران تبدیل شده است. این پل از سه طبقه تشکیل شده که در هرطبقه امکاناتی از قبیل کافه، رستوران، فضای سبز و نیمکت‌های چوبی در زمین پیاده روی دارد که لذت را برای عموم مردم به ارمغان آورده است. طبقه اول این سازه، از جهت مجهز بودن به یک بوفه صبحانه معروف شده است. همچنین این طبقه مختص فودکورت است. در فودکورت پل طبیعت، ۱۰ غرفه قرار دارد. این غرفه‌ها شامل رستوران، فست‌فود و کافی‌شاپ هستند. ظرفیت آن هم حدود ۳۰۰ نفر است. طبقه دوم، برای پیاده‌روی و عکاسی طراحی شده است. طبقه سوم، به شکل دایره طراحی شده که چشم‌انداز بسیار بی‌نظیری از اتوبان مدرس و پارک طالقانی دارد.
جذاب ترین پاتوق شب نشینی
اگر به گردش‌های یک‌روزه علاقه‌مند هستید، مطلب ۳ روستا در اطراف تهران که هوش از سر شما می‌پراند! را مطالعه کنید.

جزیره فودکورت

جزیره فودکورت نیز مانند سالن آمفی تئاتر نوعی سایبان چادری است. با این تفاوت که آمفی تئاتر محیطی باز برای اجرای نمایش‌ها است، اما  جزیره ٰٰفودکورت، فضایی باز برای رستوران‌ها است. این جزیره با مساحتی ۲۵۰۰ متری، به شکل یک کشتی در مرکز پارک آب‌و‌آتش قرار دارد که به دلیل نورپردازی‌های شگفت‌انگیز و محیطی زیبا به یکی از جذاب‌ترین پاتوق‌ها برای شب‌نشینی تهرانی‌ها تبدیل شده است.
جذاب ترین پاتوق شبانه

دسترسی به پارک آب و آتش

  • آدرس پارک آب و آتش: تهران، خیابان آفریقا، چهار راه جهان کودک، انتهای کوچه ژوبین، بوستان آب و آتش.
  • مسیر پارک با مترو: ایستگاه مترو حقانی به بوستان طالقانی نزدیک‌تر است. شما با پیاده‌رویی از بوستان طالقانی می‌توانید از مسیر چوبی به پل طبیعت و سپس به پارک آب و آتش برسید.
  • مسیر پارک با اتوبوس: نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به پارک طالقانی، ایستگاه پایانه حقانی است. معمولا خط اتوبوس ۳۰۵ (میدان صنعت به پایانه حقانی) از این مسیر عبور می‌کند.

از دیگر پاتوق‌های جذاب برای شب‌نشینی‌، خیابان سی‌تیر، بام لند، باغ فردوس، بام تهران، میدان آزادی، دربند، بام محک و فرحزاد را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 جذاب ترین پاتوق در شب
پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب گردشگری، مطلب کوچه رنگارنگ تهران کجاست؟ را مطالعه کنید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ در ۶:۲۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۱۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۴ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۳۲ ب٫ظ

    حتما میریم .مرسی که آدرس دادین

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۴:۳۵ ب٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۴ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۱۷ ب٫ظ

  5. محمدی

    ۴ بهمن ۱۴۰۰ در ۲:۴۳ ب٫ظ

    ممنون از مطالبتون 🌹

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۴:۲۳ ب٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۴ بهمن ۱۴۰۰ در ۲:۳۳ ب٫ظ

    خیلی جذاب هستن

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۴:۲۴ ب٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…