کوچه رنگارنگ تهران کجاست؟

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تا به حال به کوچه‌های رنگی رفته‌اید؟ در کوچه‌های رنگی حس زندگی و زیبایی به وفور یافت می‌شود.
کوچه رنگارنگ تهران

با قدم زدن در کوچه‌های رنگی بهترین احساس به شما منتقل شده و باعث می‌شود لبخند مهمان لب‌های شما شود. این کوچه‌های رنگی در بعضی از شهر‌های کشور عزیزمان ایران وجود دارد که می‌توانید با رفتن به آنجا و قدم زدن در آن، حس زندگی و شاد بودن را به خودتان انتقال بدهید. با دلتامگ همراه باشید تا با کوچه های رنگی تهران آشنا شوید.

کوچه های رنگی تهران

کوچه‌های رنگی کوچه‌هایی هستند که توسط اهالی خوش‌ذوق و شهرداری، رنگ‌آمیزی می‌شوند تا مقصدهای جذاب گردشگری برای شهر باشند. می‌توان با رنگی کردن کوچه‌ها و قرار دادن المان‌های جذاب، شهری جذاب‌تر برای هموطنان، ایران‌گردان و جهان‌گردان خلق کرد. این کوچه‌ها بهترین لوکیشن برای عکاسی هستند. شهر جذاب برای شهروندان انرژی مثبت، خلاق و شاد را به ارمغان می‌آورد که اقدامی کوچک اما مهم برای شاد زیستن است. پس باید به معماری منظره و مبلمان شهر، توجه ویژه داشت.

کوچه رنگی تهران

کوچه رنگانگ تهران کجاست؟

کوچه شهیدخسرو قدیابی در محله دستغیب تهران، مثل کوچه برلن، امروزه یکی از کوچه‌های معروف تهرانی‌ها است. جایی که با تلاش اهالی و شهرداری محل، فضای شاد و رنگارنگی را خلق کرده است. همچنین تنالیته‌های رنگ‌های گرم، فضایی زیبا و محبوب برای سلفی‌بازهای اینستاگرام ایجاد کرده است.

مطلب پیشنهادی:  سفر به ایتالیا با لیو پرواز

پروژه کوچه رنگی در منطقه ۹ شهرداری اجرا شده و امیدوار هستیم که مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران، کوچه‌های رنگی و شاد برای اهالی شهر تهران داشته باشند. طبق برنامه‌ریزی سازمان زیباسازی شهرداری تهران، قرار است کوچه‌های دیگری نیز در مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران، به پروژه کوچه رنگی تهران اضافه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

سفر به مدرسه جادوگری در یک قلعه انگلیسی!

مدرسه جادوگری بوث‌ول (Bothwell) مدرسه‌ای است که مهمانان آن، می‌توانند اجرای جادوگری به شکل…