رازهای شیک‌پوشی که هرگز نمی‌دانید!

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آشنایی با اسرار خانم‌های خوش سلیقه برای ست کردن لباس که یکی از رازهای شیک پوشی است، تاثیر زیادی بر زیبایی ظاهر شما می‌گذارد.
اسرار شیک پوشی

بسیاری از ما درگیر ست کردن روسری، کیف، کلاه، زیورآلات، کمربند و کفش با یکدیگر هستیم و نمی‌دانیم که چگونه باید آن‌ها را به بهترین شکل مناسب باهم هماهنگ کنیم تا بتوانیم شیک به‌نظر برسیم. در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم اسرار شیک پوشی و ست کردن را به شما معرفی کنیم.

اسرار شیک پوشی خانم‌ها

در انتخاب کمربند دقت کنید

یکی از اسرار شیک پوشی و ست کردن، اضافه کردن یک کمربند مناسب به لباس است که قطعا ظاهر شما را خیلی زیباتر نشان می‌دهد. اگر کمر باریکی دارید، به‌دنبال کمربندهای نازک باشید. کمربندهای پهن و ضخیم برای افراد قد بلند مناسب است. خانم‌هایی که قد کوتاه‌تری دارند، باید از کمربندهای نازک و ظریف استفاده کنند. کمربندهای خیلی نازک باید یک رنگ ساده داشته باشند، یعنی روی کمربند طراحی ایجاد نشده باشد.

اسرار شیک پوشی

برای انتخاب کفش به لبه دامن دقت کنید

یکی دیگر از اسرار شیک پوشی انتخاب کفش متناسب با دامن است. اگر دامن کوتاه می‌پوشید، پاشنه کفش باید کوتاه‌تر باشد. زمانی‌که از دامن‌های خیلی کوتاه استفاده می‌کنید، بهتر است که اصلا کفش پاشنه‌دار نپوشید تا جذاب‌تر به‌نظر برسید. برای دامن‌های بلند می‌توانید از کفش‌های خیلی پاشنه‌دار استفاده کنید. یعنی هرچقدر که دامن بلندتر است، پاشنه کفش می‌تواند بلندتر شود. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب بهترین لباس‌ها برای لاغرتر دیده شدن شما را بخوانید.

اسرار شیک پوشی با اکسسوری و زیورآلات

اگر می‌خواهید قسمتی از بدن به‌خاطر ایرادی که دارد پوشیده شود، می‌توانید برای این قسمت از اکسسوری، زیورآلات یا چیزهایی مثل دستمال گردن یا روسری استفاده کنید تا توجهات به این لوازم جلب شود. به‌عنوان مثال اگر روی گردن شما جوش یا ضایعه‌ای وجود دارد که دوست ندارید نشان داده شود، می‌توانید با روسری‌های کوتاه یا دستمال گردن به لباس خود مدل دهید.

کیف با سایز بزرگ انتخاب نکنید

بسیاری از ما سعی می‌کنیم که کیف‌هایی با سایز بزرگ استفاده کنیم تا مشکلات اندام خود را با آن بپوشانیم اما این کیف‌ها شما را کشیده و لاغر نشان نمی‌‌دهد. یکی از اسرار شیک پوشی استفاده از کیف با سایز معمولی است. کیف‌های بسیار کوچک هم اندام شما را درشت نشان می‌دهند، پس همیشه به‌دنبال سایز متوسط و معمولی باشید.

اسرار شیک پوشی در انتخاب جوراب و شلوار

این مرحله خیلی ساده است اما اگر آن را درست انجام دهید، تاثیر بسیار زیادی در زیبایی تیپ شما خواهد داشت. می‌توانید رنگ اصلی تم و استایل خود را درنظر بگیرید و همان رنگ را به‌عنوان شلوار استفاده کنید یا دقیقا شلواری بپوشید که رنگی متضاد با رنگ اصلی دیگر لباس‌های شما را دارد.

اسرار شیک پوشی

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه بهترین شلوار مناسب فرم بدن شما را بخوانید.

ست کردن

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ در ۶:۲۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۰۹ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۴ بهمن ۱۴۰۰ در ۳:۲۳ ب٫ظ

    فوق العاده بود ممنون

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۴ بهمن ۱۴۰۰ در ۴:۲۰ ب٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…