۶ مدل آباژور جدید و شیک برای دکور منزل

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر می‌خواهید خانه شیک‌تری داشته باشید بهتر است آباژورهایی با دیزاین‌های خاص را انتخاب کنید، به این ترتیب سبک زندگی و سلیقه منحصربه‌فرد خود را نمایش می‌دهید.
انواع آباژور در چیدمان و دکوراسیون منزل

کاربرد آباژور در دکوراسیون نه تنها برای روشنایی بخشیدن به فضای خانه است، بلکه این وسیله می‌تواند به‌عنوان یک عنصر شیک برای دکوراسیون منزل شما به‌کار رود. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی انواع آباژور در چیدمان و دکوراسیون منزل می‌پردازیم.

آباژور پایه‌ بلند مشکی طلایی

نوعی دیگر از آباژور را شما به‌ راحتی در هر بخشی از فضا می‌توانید استفاده کنید. به‌عنوان‌ مثال با استفاده از یک مبل راحتی شیک می‌توانید قسمتی از فضا را دیزاین کنید. این نوع آباژور از سه لامپ برای نورپردازی بهره گرفته است که نور آن به‌صورت عمود رو به بالا می‌تابد.

انواع آباژور در چیدمان و دکوراسیون منزل

آباژور مشکی سفید

برای اینکه یک دکوراسیون مدرن را تجربه کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم از آباژورهای مشکی سفید بهره ببرید. به‌ راحتی می‌توانید این آباژور را در هر دکوراسیونی مورد استفاده قرار دهید. همان‌ طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، از این آباژور ایستاده کنار مبلی برای سرویس راحتی طوسی استفاده‌ شده است. نورپردازی به شکلی است که زیبایی تابلو در محیط بسیار مشهود شده است.

انواع آباژور در چیدمان و دکوراسیون منزل

آباژور مشکی خمیده

آباژوری با پایه‌ای بلند که نور آن در فضا به‌ خوبی حکم‌فرما است و می‌توان جهت نورپردازی، آن را با جابجا کردن تغییر داد. به همین منظور مبلمان طوسی انتخاب بسیار مناسبی به‌شمار می‌آید. شما می‌توانید آن را در روبروی مبل به شکلی که نور در مرکز پراکنده شود قرار دهید.

آباژور مشکی خمیده

آباژورهای سه‌پایه قرینه

یکی از انواع آباژور در چیدمان و دکوراسیون منزل آباژورهای سه‌پایه قرینه است. اگر تمایل به قرینه‌سازی در دکوراسیون داخلی دارید می‌توانید از دو آباژور برای این منظور بهره ببرید. در عکس زیر دو آباژور با پایه‌های چوبی در کنار صندلی‌های چوبی به‌ خوبی چشم‌نوازی می‌کند. کاناپه مشکی که در بین این قاب قرار گرفته است، دکوراسیون را به سمت چیدمان مدرن هدایت می‌کند.

آباژورهای سه‌پایه قرینه

استفاده از آباژورهای ایستاده کنار مبل

این روزها تنوع بی‌نظیر در طراحی آباژورهای ایستاده کنار سبب شده است شما به بهترین گزینه مد نظر خود دست پیدا کنید. اگر تمایل دارید از آباژورهای طبیعی استفاده کنید، ما به شما آباژور چوبی را پیشنهاد می‌کنیم. شما به‌ راحتی می‌توانید خود به ساخت آن بپردازید و همچنین به‌ صورت آماده آن را تهیه کنید. برای آشنایی بیشتر این نوع آباژور به مطلب کاربرد آباژور ایستاده کنار مبلی، در دکوراسیون مراجعه کنید.

استفاده از آباژورهای ایستاده کنار مبل

آباژور لانه زنبوری

در صورت خرید این نوع آباژور ایستاده کنار مبل شاید در نگاه اول با خود تصور کنید که یک لانه زنبور بالای سر شما قرار گرفته است. از سوی دیگر پایه این آباژور به شکلی طراحی و ساخته‌ شده است که گوی بوم صدا بالای سر شما است. در هر صورت این آباژور یکی از زیباترین گزینه‌ها بر-ای دکوراسیون داخلی شما به شمار می‌رود. به‌ راحتی می‌توانید آن را در کنار یک مبل سفید یا قهوه‌ای قرار دهید تا هارمونی رنگ به‌ خوبی حفظ شود.

آباژور لانه زنبوری

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۵ تغییر کوچک در دکور خانه که آن را لوکس‌تر می‌کند را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ در ۶:۲۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۰۴ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۰۳ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۶:۳۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…