بهترین شلوار مناسب فرم بدن شما

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شلوار جین از جمله کاربردی‌ترین و محبوب‌ترین لباس‌ها هستند که در هر فصل و هر زمانی، باعث جذاب به‌نظر رسیدن استایل شما می‌شوند.
شلوار جین مناسب فرم بدن

پیدا کردن شلوار جین مناسب فرم بدن، در زیبا به‌نظر رسیدن استایل و فرم بدن شما بسیار تاثیرگذار است. در این مطلب از مجله دلتا به چند نکته کاربردی که در هنگام خرید شلوار جین باید به آن‌ها توجه کنید خواهیم پرداخت.

انتخاب شلوار جین مناسب فرم بدن

اگر پایین‌تنه شما برجسته‌تر است

اگر بالاتنه شما لاغر و لگن و ران شما برجسته‌تر است، جین‌هایی را انتخاب کنید که دارای فاق بلند هستند و روی ناحیه کمر جذب هستند. جین‌های فاق بلند برای خانم‌هایی که بالاتنه کشیده دارند نیز مناسب هستند زیرا به‌راحتی در ناحیه لگن جذب می‌شوند. علاوه‌بر این، جین‌هایی که در قسمت مچ پا باریک می‌شوند، نسبت به جین‌هایی که انتهای پهنی دارند، جذاب‌تر به‌نظر می‌رسند.

شلوار جین مناسب فرم بدن

شلوار جین مناسب فرم بدن با بالاتنه برجسته‌تر

اگر بالاتنه شما نسبت به پایین‌تنه بزرگ‌تر است، شلوارهای فاق متوسط برای شما بهترین گزینه هستند. البته شلوارهایی با فاق بلند و پاچه‌های پهن یا شلوارهای دمپا نیز می‌توانند فرم بدن شما را یکنواخت کنند. شما بیشتر به‌دنبال شلوارهای گشاد باشید.

اگر درشت اندام هستید و بدن شما در نواحی مختلف برجستگی دارد

شلوارهای جین فاق بلند و فاق متوسط با رنگ‌های مشکی و آبی ارتشی به بدن شما فرم بهتری می‌دهد. به‌دنبال پارچه‌های کشی و شلوارهای فیت بگردید که پاهای شما را بلندتر نشان می‌دهند. مهم نیست قد شما چند متر باشد، این شلوارها می‌توانند بدن شما را کشیده‌تر نشان دهند.

اگر ریز اندام هستید

ریز اندام بودن صرفا به معنی لاغر بودن نیست. افراد ریز اندام اساسا لاغر اندام هستند و سایزهای بدن آن‌ها کوچک است. خوبی این فرم از بدن این است که تمام انواع جین برای آن‌ها مناسب است. اگر ریز اندام هستید و دوست دارید بلندتر به‌نظر برسید، شلوارهایی را انتخاب کنید که کمی کوتاه و فاق بلند هستند.

شلوار جین مناسب فرم بدن

اگر لاغر و قد بلند هستید

شلوارهای فاق متوسط یا کوتاه برای این افراد مناسب هستند. اگر به جین‌های دمپا علاقه دارید بهتر است بدانید که این شلوارها قد شما را بلندتر نشان می‌دهند. شلوارهای جین مام استایل که در قسمت لگن و ران آزاد هستند و در قسمت پایینی باریک‌تر می‌شوند نیز انتخاب خوبی هستند و می‌توانند به بدن شما فرم دهند و پایین‌تنه شما را پرتر نشان دهند. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب بهترین لباس‌ها برای لاغرتر دیده شدن شما را بخوانید.

شلوار جین مناسب فرم بدن

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب مهم‌ترین لوازم آرایش مناسب سفر را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۰۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۲۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۳:۰۷ ب٫ظ

    خیلی عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۳:۳۰ ب٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۲:۳۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…