برای داشتن خانه شیک این ۷ چیز را از دست ندهید

۱۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اصولا هر خانه‌ای نیازمند وسایل مختلفی است تا کامل و آماده برای زندگی شود، اما وسایل و لوازم تزیینی خانه نقش مهمی در لوکس و زیباتر شدن هر خانه‌ای دارند.
وسایل و لوازم تزیینی برای لوکس شدن خانه

در واقع یک خانه به وسایل و لوازم اصلی و فرعی نیاز دارد تا کامل و بی‌نقص باشد. در کنار وسایل ضروری برای چیدمان منزل به وسایل و لوازم تزیینی برای لوکس شدن خانه هم نیاز داریم. با این مطلب از مجله دلتا همراه باشید.

اشیای قدیمی به‌عنوان اکسسوری منزل

اگر علاقه‌مند به ایجاد فضاهای قدیمی هستید می‌توانید با چیدمان اکسسوری‌های قدیمی، این فضا را در خانه خود به‌وجود آورید. اشیای قدیمی، عناصری تاثیرگذار هستند که با چیدمان کلاسیک و مدرن هماهنگی ایجاد می‌کنند و می‌توانند به‌عنوان اکسسوری منزل، فضای چشمگیری را ایجاد کنند.

وسایل و لوازم تزیینی برای لوکس شدن خانه

وسایل دکوری آنتیک

از وسایل دکوری آنتیک نیز می‌توانید به عنوان اکسسوری منزل استفاده کنید. مثلا استفاده از تابلوهایی با سبک قدیمی طراحی، عکس‌های قدیمی شهر خود، عکس‌های خانوادگی خودتان که مربوط به چند دهه پیش است، را در راه‌پله به دیوار بزنید. حتی می‌توانید از آینه‌ها و تابلوهایی به سبک و طراحی قدیمی روی دیوار استفاده کنید و حل و هوای منزل خود را به چند دهه پیش ببرید.

وسایل و لوازم تزیینی برای لوکس شدن خانه

قاب عکس و دیوار خاطرات به‌عنوان اکسسوری منزل

عکس نیز اکسسوری منزل به حساب می‌آید. چیدمان صحیح عکس‌ها روی دیوار، نقش زیادی در زیباسازی دکوراسیون منزل دارد. می‌توانید عکس‌های خانوادگی و مورد علاقه‌ خود را انتخاب کرده و داخل قاب عکس قرار دهید و با شکل‌های زیبا، روی دیوار نصب کنید و یک دیوار خاطرات بسازید.

قاب عکس و دیوار خاطرات

شمع، ساده‌ترین اکسسوری منزل

یکی از وسایل و لوازم تزیینی برای لوکس شدن خانه استفاده از شمع است. از این نوع اکسسوری منزل می‌توان برای تزیین نقاط مختلفی از خانه استفاده کرد. در انتخاب شمع باید دقت کنید شمع مناسب آن قسمت از فضای خانه را تهیه کنید.

شمع، ساده‌ترین اکسسوری منزل

آینه‌ها در چیدمان منزل

آینه‌ها به عنوان اکسسوری منزل، عناصری تاثیرگذار و شیک در دکوراسیون خانه هستند. وجود یک آینه خانه را بزرگ‌تر و پرنورتر نشان می‌دهد. استفاده از آینه در فضاهای کوچک یا خانه‌هایی با متراژ کم، یک ترفند هوشمندانه برای بزرگ‌تر نشان دادن خانه است. استفاده از آینه و کنسول زیبایی خاصی به فضای شما خواهد داد. آینه‌های جذاب و زیبا در دکور منزل را در مطب جذاب‌ترین آینه‌ها در دکور منزل که باید بشناسید! بخوانید.

آینه‌ها در چیدمان منزل

گل‌ها و گیاهان

گلدان‌های پر گل و گلدان‌هایی که شاخه‌های افشان و زیبا دارند یا حتی گلدان‌های کوچک و زیبای کاکتوس، یک نمونه  روح‌بخش‌ از اکسسوری‌ منزل هستند که می‌توانید در فضای منزل خود استفاده کنید. یک گلدان گل، به تنهایی می‌تواند شادابی را به فضای خانه شما بیفزاید و روح طراوت و تازگی را به فضای شما ببخشد. برای لوکس کردن دکور منزل با گیاهان آپارتمانی به مطلب این گیاهان آپارتمانی خانه شما را لوکس می‌کنند مراجعه کنید.

گل‌ها و گیاهان

استفاده از تجهیزات روشنایی

آباژورهای پایه‌دار یا رومیزی، یکی از گزینه‌های عالی برای اکسسوری منزل است. با ایجاد تناسب بین اجزای خانه می‌توانند فضای زیبایی به خانه ببخشند علاوه بر آن با ایجاد نور در رنگ دلخواه، زیبایی فضا را دو چندان می‌کنند.

استفاده از تجهیزات روشنایی

پیشنهاد مطالعه: مطلب با این ترفندها از فضای خانه بیشترین استفاده را ببرید را بخوانید.

۱۰ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۳:۲۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۳:۲۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۱۸ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۰۲ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۴ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۱۷ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۴ بهمن ۱۴۰۰ در ۰:۰۶ ق٫ظ

    ممنونم از مطالب مفیدتون

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۲ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

  7. ناشناس

    ۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۴۵ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۷:۰۹ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۶:۵۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…