۵ نکته طلایی و آسان برای زیباکردن آشپزخانه قدیمی

۸
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر می‌خواهید خانه خود را با بودجه‌ای محدود بازسازی کنید تا تغییری در آن ایجاد شود، می‌توانید از آشپزخانه شروع کنید، زیرا تاثیر مثبتی بر روان شما می‌گذارد.
نکات بازسازی آشپزخانه قدیمی

اگر تمام ابزارهای اولیه را در اختیار داشته باشید، به طور حتم قادر خواهید بود آشپزخانه قدیمی خانه خود را بازسازی کنید. به‌خصوص اگر آشپزخانه به اتاق پذیرایی دید داشته باشد. در این مطلب از مجله دلتا به بیان نکات زیباسازی و بازسازی آشپزخانه قدیمی می‌پردازیم.

چیزهایی که به آن‌ها احتیاج ندارید دور بریزید و آشپزخانه را تمیز کنید

قبل از ایجاد هرگونه تغییر در ظاهر آشپزخانه، باید آن را کاملا تمیز کرده و وسایلی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید را از بین ببرید.

  • اگر تابه یا ظروف را در بیرون کابینت‌های آشپزخانه قرار دهید، می‌توانید آن‌ها را در کابینت‌ها قرار دهید. علاوه بر این هر چیزی که در آشپزخانه استفاده نمی‌شود را می‌توان به کمدها منتقل کرد تا فضای بیشتری داشته باشید.
  • با تمیز کردن کامل آشپزخانه، لکه‌های روی کف آشپزخانه یا دیوارها را از بین ببرید، زیرا انجام این کار در نهایت ظاهر و احساس بهتری به آشپزخانه شما می‌بخشد.

نکات بازسازی آشپزخانه قدیمی

ابزارهای پلاستیکی را کنار بگذارید

یکی از ساده‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بهبود ظاهر آن انجام دهید این است که ظروف پلاستیکی را از آشپزخانه خود دور کنید. اگرچه ظروف ساخته شده از این مواد کمی ارزان هستند، اما می‌توانند آشپزخانه را خسته کننده جلوه دهند. در عوض سعی کنید از ابزارهای ساخته شده از شیشه یا فلز استفاده کنید.

  • از ظروف، بشقاب‌ها و لیوان‌های شیشه‌ای به جای ظروف پلاستیکی استفاده کنید زیرا این امر آشپزخانه شما را مجلل‌تر می‌کند. همچنین می‌توانید بشقاب‌ها و سایر ظروفی که برای خوردن غذا با قیمت پایین استفاده می‌شوند را از برخی فروشگاه‌ها خریداری کنید.
  • ظروف پلاستیکی را که برای نگه داشتن بشقاب و لیوان استفاده می‌شود، کنار بگذارید و آن‌ها را با ظروف فلزی جایگزین کنید، زیرا این باعث می‌شود آشپزخانه شما جدید به‌نظر برسد.

نکات بازسازی آشپزخانه قدیمی

یک رنگ جدید انتخاب کنید

برای بازسازی آشپزخانه نیازی به صرف هزینه زیادی نیست و برای زیباتر جلوه دادن آشپزخانه، رنگی زیبا برای رنگ آمیزی آن انتخاب کنید. ترکیب رنگ سفید و طلایی یکی از بهترین رنگ‌های آشپزخانه است که در کنار هم زیبا به‌نظر می‌رسند و جلوه‌ای عالی به آشپزخانه می‌دهند. بنابراین کابینت‌ها و دیوارهای آشپزخانه خود را با رنگ سفید رنگ آمیزی کنید تا زیباتر شود. اگر رنگ‌آمیزی دیوارها و کابینت‌ها برای شما دشوار است، می‌توانید از کاغذ دیواری سفید استفاده کنید. برای استفاده بهتر از کاغذ دیواری منزل به مطلب با این ترفندها کاغذ دیواری منزل همیشه نو می‌ماند سر بزنید.

رنگ جدید انتخاب کنید

از رنگ طلایی نترسید

استفاده از رنگ طلایی یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای افزایش زیبایی ظاهر آشپزخانه است. با تغییر دستگیره کابینت و درب به دستگیره‌های طلا می‌توانید رنگ طلایی را به آشپزخانه خود اضافه کنید.

از دکوراسیون ساده آشپزخانه استفاده کنید

یکی از نکات زیباسازی و بازسازی آشپزخانه قدیمی افزودن چند وسیله ساده است. به‌عنوان مثال می‌توانید از یک میوه‌خوری چوبی یا ظروف شیشه‌ای استفاده کنید که نمک یا فلفل بپاشید. همچنین سعی کنید حوله آشپزخانه جدید را به جای حوله‌های قدیمی خریداری کنید. می‌توانید رنگ حوله‌ها را متناسب با رنگ آشپزخانه انتخاب کنید. اگر رنگ‌های آشپزخانه خنثی هستند، سعی کنید از رنگ‌های مختلف دکور استفاده کنید.

دکوراسیون ساده آشپزخانه

پیشنهاد مطالعه: مطلب انرژی‌های منفی را از خانه خود دور کنید را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ در ۶:۱۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ در ۶:۲۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۰۳ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۲ ق٫ظ

  5. فرهاد

    ۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۷ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۳:۵۳ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۳:۵۳ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۱:۳۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…