۵ ایده جذاب برای طراحی ورودی منزل شما

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
هر چقدر به تزیین فضای ورودی اهمیت بیشتری بدهید، حس و حال بهتری خواهید داشت و فضای داخلی منزل هم زیباتر خواهد بود.
نکات تزیین و طراحی ورودی منزل

دکوراسیون ورودی منزل یا راهرو اولین چیزی است که به محض ورود به خانه با آن مواجه هستیم و حتما شنیده اید که تأثیر اولیه در ذهن ما باقی می ماند. به همین دلیل هر چقدر زیبایی و جذابیت این فضا بیشتر باشد، تأثیر بهتری روی اعضای خانواده و حتی مهمانان خواهد گذاشت. در این مطلب از مجله دلتا به بیان نکات تزیین و طراحی ورودی منزل می‌پردازیم.

آینه قدی را فراموش نکنید

دکوراسیون ورودی منزل کوچک بهتر است با آینه قدی تزیین شود اما آینه را دقیقا روبروی درب ورودی منزل قرار ندهید. بهتر است آینه را به شکل قدی در کنار دیوار یا به صورت ترکیبی آینه و کنسول یا آینه و جاکفشی جایگذاری کنید.

جاکفشی نشیمن‌دار

استفاده از جاکفشی نشیمن‌دار برای دکوراسیون ورودی در خانه ایده جالبی است. اخیرا، ست جاکفشی و جالباسی برای دکوراسیون ورودی منزل خریداری می‌کنند که هم به منظم نشان دادن و حفظ تمیزی و خلوتی این فضا کمک می‌کند و هم به آن زیبایی می‌بخشد.

نکات تزیین و طراحی ورودی منزل

استفاده از المان‌های طبیعی مثل گل و گیاه

المان های طبیعی مثل گل و گیاهان از نکات تزیین و طراحی ورودی منزل در دکوراسیون است. با توجه به اینکه این فضا نورگیری خوبی دارد سعی کنید از گیاهانی استفاده کنید که نور مستقیم و پیوسته خورشید را دوست دارند یا گیاهان همیشه سبز در این فضا قرار دهید. برای آشنایی بیشتر با گیاهان آپارتمانی به مطلب این گیاهان آپارتمانی هوای منزل شما را پاکسازی می‌کنند سر بزنید.

نکات تزیین و طراحی ورودی منزل

استفاده از کفپوش مناسب در ورودی منزل

یکی از نکات تزیین و طراحی ورودی منزل انتخاب کفپوش مناسب بوده که برای دکوراسیون داخلی ورودی منزل یک المان بسیار مهم است. بهتر است با کفپوش محیط داخلی منزل یکسان باشد. کفپوش های مناسب برای تزیین دکوراسیون در ورودی خانه، کناره فرش، قالیچه، پارکت و لمینت است. کفپوش سنگی مناسب نیست که بخاطر ماهیت سرد و نشان دادن کثیفی است.

استفاده از کفپوش مناسب

استفاده از دیوارپوش مناسب در ورودی منزل

دیوارپوش مناسب برای دکوراسیون در ورودی منزل اهمیت زیادی دارد. معمولا اکثر افراد دوست دارند دیوار راهرو منزل را با کاغذ دیواری یا پوسترهای سه بعدی تزیین کنند. پیشنهاد می‌کنیم طرح و نقش دیوارپوش را طبق سلیقه خودتان انتخاب کنید اما موقع انتخاب رنگ دقت کنید که رنگ تیره برای راهرو باریک احساس خفگی ایجاد خواهد کرد و باید از رنگ روشن استفاده کنید.

استفاده از دیوارپوش مناسب

پیشنهاد مطالعه: مطلب جذاب‌ترین آینه‌ها در دکور منزل که باید بشناسید! را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۳۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۳۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۰۶ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۲:۱۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…