بهترین لباس‌ها برای لاغرتر دیده شدن شما

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خانم‌های چاق می‌توانند با چند تکنیک و مهارت در لباس پوشیدن لاغرتر به‌نظر برسند. برای این کار باید لباس‌هایی با طرح‌های ظریف و بلند را انتخاب کنند.
راز لاغر دیده شدن

یکی از دغدغه‌های اصلی خانم‌های چاق این است که لاغرتر به‌نظر برسند، در این مطلب از مجله دلتا می‌خواهیم لباس‌هایی که راز لاغر دیده شدن خانم ها هستند را معرفی کنیم.

راز لاغر دیده شدن خانم ها چیست؟

رنگ‌های تیره‌تر بپوشید

برای اینکه فرم بدن زیباتر به‌نظر برسد هیچ‌گاه به سراغ لباس‌هایی به رنگ روشن مانند سفید، زرد لیمویی، آبی روشن، صورتی و غیره نروید. لباس‌هایی با این رنگ‌ها تمایل به نشان دادن شکل واقعی اندام دارند. در مقابل لباس‌هایی با رنگ‌های تیره مانند مشکی، آبی نیلی، بنفش، سبز تیره، زرشکی و غیره بپوشید.

راز لاغر دیده شدن

پارچه‌های ظریف، راز لاغر دیده شدن

جنس پارچه‌ای که شما برای لباس‌های خود درنظر می‌گیرید باید ظریف و لطیف مثل پارچه حریر باشد تا شما با پوشیدن آن لباس لاغرتر به‌نظر برسید. هرگز به سراغ پارچه‌هایی دارای تار و پود برجسته و بافت درشت نروید.

شلوارهای راسته و کاملا بلند بپوشید

جنس شلوار برخلاف لباس شما باید محکم با بافتی منسجم و انعطاف‌پذیر باشد. این جنس شلوار سبب تخت نشان دادن شکم و یک‌دست و صاف نشان دادن ران‌ها می‌شود . هیچ‌گاه پارچه‌های نرم و لطیف را برای جنس شلوار انتخاب نکنید. بهتر است شلوار شما راسته و کاملا بلند تا روی کفش شما باشد.

کفش پاشنه بلند، راز لاغر دیده شدن

برای لاغرتر به‌نظر رسیدن بهتر است سراغ کفش‌های پاشنه بلند بروید. بهترین انتخاب کفش برای کسانی که دارای پاهای تپل هستند، کفش‌هایی با بندهای پهن است زیرا این نوع کفش‌ها می‌توانند چاقی پای شما را پنهان کنند.

راز لاغر دیده شدن

دامن بلند بپوشید

اگر علاقمند به پوشیدن دامن هستید برای لاغرتر به‌نظر آمدن دامنی A شکل بپوشید. اگر ساق و مچ پای شما چاق است بلندی دامن A شکل شما باید تا پایین پا و زیر قوزک باشد.

یقه هفت، راز لاغر دیده شدن

لباس‌های یقه هفت گردن را کشیده‌تر نشان می‌دهند و با ایجاد خطای دید تصویر ظریف‌تری از اندام بالاتنه شما ارائه می‌دهد. پس برای لاغرتر به‌نظر رسیدن خود این نوع لباس را انتخاب نمایید. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید، مطلب ترفندهای زیرکانه برای ست کردن پالتو را بخوانید.

لباس‌های یک‌رنگ بپوشید

مهم‌ترین راز لاغر دیده شدن، لباس‌های یک‌رنگ هستند. پوشیدن لباس یک‌دست شما را بلندتر، کشیده‌تر و لاغرتر نشان خواهد داد. انتخاب لباس‌های شلوغ با تنوع رنگی زیاد بلندی قد را پنهان می‌کند و شما چاق‌تر به‌نظر می‌آیید. همچنین می‌توانید مطلب مشابه رنگ زرد را با چی ست کنیم؟ را بخوانید.

راز لاغر دیده شدن

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه چگونه با لباس‌های مشکی جذاب‌تر شویم؟ را مطالعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۵۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۰۵ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۱۷ ق٫ظ

    فوق العاده بود ممنون

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۴۱ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۲:۵۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…