مهم‌ترین لوازم آرایش مناسب سفر

۸
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
لوازم آرایشی در مسافرت باید به شکلی انتخاب شوند که کاربردی بوده و در اندازه و بسته‌بندی‌های مخصوص باشند تا جای زیادی نگیرند و صدمه‌ای به آن‌ها وارد نشود.
لوازم آرایش مناسب سفر

زمانیکه برای رفتن به یک سفر تدارک می‌بینید و وسایل خود را جمع‌آوری می‌نمایید، باید به‌یاد کیف لوازم آرایش مناسب سفر نیز باشید. در این مطلب از مجله دلتا نکات ریز ولی کاربردی یک کیف لوازم آرایش سبک ولی کاربردی در مسافرت را با شما در میان می‌گذاریم.

انواع لوازم آرایش مناسب سفر

مرطوب‌کننده

مرطوب‌کننده یک وسیله مهم در طول سفر است. حتی اگر سفر هوایی در پیش دارید، باید مرطوب‌کننده به همراه داشته باشید. علاوه‌بر سفرهای هوایی مرطوب‌کننده در تمام مسافرت‌ها مورد نیاز است. بدون داشتن یک مرطوب‌کننده مناسب پوست و آرایش شما بعد از رسیدن به مقصد خشک و حتی می‌تواند پوسته پوسته شود. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید مطلب معجزه لیمو بر جوانسازی پوست شما را مطالعه کنید.

لوازم آرایش مناسب سفر

ضدآفتاب از موارد ضروری کیف لوازم آرایش مناسب سفر

با توجه به شرایط آب‌وهوایی مقصد و مقدار تقریبی ساعت‌هایی که در معرض نور خورشید قرار می‌گیرید و نوع پوست خود اقدام به تهیه ضدآفتابی مناسب نمایید زیرا در طول سفر بسیار مهم است.

کرم پوشاننده

در طی مسافرت خستگی‌ها و کم‌خوابی‌ها باعث می‌شوند تا زیر چشم‌ها کمی کبود شده و ظاهر بدی داشته باشیم. در این صورت استفاده از کرم‌های پوشاننده پیشنهاد می‌شود، پس یکی دیگر از لوازم آرایش در مسافرت کرم پوشاننده است.

ریمل مژه و ابرو

راحتی استفاده از وسایل آرایشی در سفر به‌ویژه در مورد لوازم آرایشی چشم بسیار مهم است. بهتر است که در حین حرکت از این لوازم استفاده نشود اما اگر در طول سفر مجبور شدید از آن‌ها استفاده نمایید باید سریع و بدون معطلی این کار را انجام داده و تمام کنید. ریملی که در طول سفر استفاده می‌کنید بهتر است که از انواع بدون ریزش باشد و همچنین نوع ضد آب باشد.

لوازم آرایش مناسب سفر

رژ لب

انتخاب یک رژ لب مناسب و همراه داشتن آن در سفر نیمی از آرایش را تکمیل خواهد کرد. اغلب زنان می‌توانند بدون دردسر پشت فرمان و در حال حرکت رژ لب بزنند. پس رژ لب یک وسیله آرایشی دائم در درسترس برای خانم‌ها است که وجود آن بیش از هر چیزی در کیف آرایشی واجب است.

رژ گونه از لوازم آرایش مناسب سفر

بهتر است یک پالت آرایش صورت به‌همراه داشته باشید. در مورد رژ گونه نیز از مارک و نوعی استفاده نمایید که ساختار نرمی داشته و بتواند آن را پررنگ‌تر نیز بزنید. وجود سه رنگ پالت متفاوت در کیف آرایشی می‌تواند برای سفر کافی باشد.

محصولات مراقبت از مو

برای موهای خود در سفر شامپو، حالت‌دهنده، شانه یا برس و شامپو خشک همراه داشته باشید. شامپوهای مسافرتی موجود در بازار در سفرهای کوتاه‌مدت می‌توانند مفید باشند و جای کمتری را بگیرند، اما در سفرهای طولانی با توجه به مقصد و موجود بودن لوازم اقدام به تهیه این محصولات نمایید. همچنین برای داشتن موهایی درخشان می‌توانید مطلب درخشندگی موها با این نرم‌کننده‌های خانگی را بخوانید.

لوازم آرایش مناسب سفر

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه چه رنگ لاکی به دست شما می‌آید؟ را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۱۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۲:۳۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۰۳ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۱۶ ق٫ظ

    عالی👍

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۴۱ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

    • زینب

      ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۶ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۸ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۴۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…