معجزه لیمو برای جوانسازی پوست شما

۱۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
لیموترش یکی از مفیدترین میوه‌های دنیا است که به دلیل داشتن ویتامین C فراوان هم برای بدن و هم برای پوست و مو خاصیت‌های زیادی دارد.
زیبایی پوست صورت

شما می‌توانید از لیمو ترش به‌همراه مواد دیگری به صورت ترکیبی برای درست کردن ماسک پوستی استفاده کنید و شاهد درخشندگی و زیبایی پوست صورت خود باشید. در این مطلب از مجله دلتا می‌توانید با روش‌های درست کردن ماسک لیمو ترش برای صورت آشنا شوید.

روش‌های شگفت‌انگیز خانگی برای زیبایی پوست صورت

ماسک عسل و آبلیمو برای جوش صورت

اگر پوست شما مستعد جوش و آکنه است می‌توانید از یک ماسک عسل و آبلیمو برای جوش صورت خود استفاده کنید. برای درست کردن این ماسک باید یک قاشق چای‌خوری آبلیمو ترش و تازه را با یک قاشق غذاخوری عسل و یک قاشق چای‌خوری جوش شیرین ترکیب کنید. این ماسک را برای ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی صورت یا محل جوش قرار دهید. در انتها نیز صورت خود را با آب ولرم بشویید و شاهد زیبایی پوست صورت خود باشید. از عسل برای درمان جوش هم استفاده می‌شود که برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید مطلب درمان آسان جوش‌های زیرپوستی را بخوانید.

زیبایی پوست صورت

زیبایی پوست صورت با ماسک لیمو ترش برای پوست‌های ملتهب

به منظور کاهش التهاب و قرمزی پوست می‌توانید از ترکیب ماسک عسل و لیمو ترش به‌همراه دارچین استفاده کنید. برای درست کردن این ماسک باید دو قاشق غذاخوری عسل طبیعی را با آب یک برش لیمو ترش نصفه و ۱ قاشق چای‌خوری پودر دارچین ترکیب کنید. مواد را خوب هم بزنید و این ماسک را برای ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی پوست ملتهب بگذارید. در انتها پوست خود را با استفاده از آب ولرم بشویید و از زیبایی پوست صورت خود لذت ببرید. همچنین از آبلیمو برای سفیدی دندان استفاده می‌شود که برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مطلب سریع‌ترین روش سفید کردن دندان در خانه را بخوانید.

ماسک لیمو ترش و گلاب برای پوست‌های چرب

اگر پوست چربی دارید، بهترین روش برای از بین بردن چربی پوست استفاده از ماسک لیمو ترش و گلاب است. برای درست کردن این ماسک باید ۲ قاشق غذاخوری گلاب را با یک قاشق چای‌خوری آبلیمو ترش و تازه ترکیب کنید. سپس از این ماسک روی بخش‌های چرب پوست خود استفاده کنید. یکی از مهم‌ترین خواص گلاب و آبلیمو برای پوست روشن کردن نقاط تیره پوست و یک‌دست کردن رنگ پوست شما است و باعث درخشندگی و زیبایی پوست صورت شما می‌شود.

زیبایی پوست صورت

ماسک لیمو ترش برای پوست خشک

ماسک عسل و لیمو علاوه بر اینکه برای پوست‌های چرب و آکنه‌ای بسیار مناسب است، برای از بین بردن کک و مک و همچنین زیبایی پوست خشک صورت نیز انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. برای درست کردن این ماسک می‌توانید یک قاشق چای‌خوری روغن زیتون را با یک قاشق چای‌خوری عسل و یک قاشق چای‌خوری آبلیمو ترش تازه ترکیب کنید. این ماسک را برای ۱۵ دقیقه روی پوست خود قرار دهید و سپس با آب ولرم صورت خود را بشویید.

زیبایی پوست صورت

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب معجزه شگفت‌انگیز ماساژ صورت با یخ را بخوانید.

۱۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۲:۴۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۱:۲۳ ب٫ظ

  3. ایرح

    ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۵۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۷ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۴ بهمن ۱۴۰۰ در ۱:۱۸ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۱۰ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۳۰ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۷ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۳۰ دی ۱۴۰۰ در ۸:۳۰ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۳۰ دی ۱۴۰۰ در ۳:۴۸ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۳۰ دی ۱۴۰۰ در ۱:۰۰ ب٫ظ

  11. ناشناس

    ۳۰ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۵ ق٫ظ

    عالی بود👍

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۱ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۴۳ ق٫ظ

      ممنونم از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…