رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید پارتیشن اداری شیشه ای

۳
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
باید بدانید انواع پارتیشن شیشه ای کدام هستند و سپس با دید باز بهترین گزینه را انتخاب کنید. به صورت کلی پارتیشن شیشه ای به دو گروه پارتیشن شیشه ای فریم لس و فریم دار تقسیم می‌شود.
راهنمای خرید پارتیشن اداری شیشه ای

نصب پارتیشن اداری تاو دکور از جمله تجهیزات اداری است که یک بار برای سال طراحی و اجرا می‌شود. از این رو دانستن نکات لازم قبل از خرید پارتیشن و نصب آن ضروری به نظر می‌رسد. در ابتدا باید بدانید انواع پارتیشن شیشه ای کدام هستند و سپس با دید باز بهترین گزینه را انتخاب کنید. به صورت کلی پارتیشن شیشه ای به دو گروه پارتیشن شیشه ای فریم لس و فریم دار تقسیم می‌شود. پارتیشن فریم لس به دلیل نداشتن پروفیل‌های آلومینیومی بزرگ نه تنها بسیار زیبا است بلکه برای نصب در محیط‌های کوچک نیز مناسب به نظر می‌رسد. در صورتی که تمایل دارید در شرکت شما تعامل بیشتری بین کارکنان وجود داشته باشد بهترین گزینه استفاده از پارتیشن‌ فریم لس تاو است. در این مطلب از مجله دلتا به بیان نکات راهنمای خرید پارتیشن اداری شیشه ای می‌پردازیم.

انواع شیشه مناسب برای نصب پارتیشن شیشه ای

یکی از نکات راهنمای خرید پارتیشن اداری شیشه ای انتخاب شیشه مناسب است. انتخاب نوع شیشه استفاده شده در پارتیشن شیشه ای اغلب به عهده مشتری سپرده می‌شود اما بد نیست بدانید که برای این مدل پارتیشن می‌توان از شیشه سکوریت و شیشه معمولی استفاده کرد. شیشه معمولی قیمت مناسب‌تری داشته اما مشکلات مربوط به شیشه‌های معمولی را به همراه دارد. اما شیشه‌های سکوریت با اینکه قیمت بیشتری دارند اما نشکن بوده و نسبت به ورود و خروج صدا مقاوم‌تر هستند. در صورتی که در پارتیشن‌بندی شیشه ای از یک لایه شیشه استفاده شود، به آن تک جداره و اگر از دو لایه شیشه برای پارتیشن‌بندی استفاده شود به آن دوجداره گفته می‌شود.

پارتیشن فریم لس

پارتیشن شیشه ای فریم لس یا بدون قاب، به پارتیشنی گفته می‌شود که در زمان نصب قاب‌بندی ضخیمی ندارد. به عبارتی در عین سادگی بسیار زیبا است. محوطه‌ای که دیوارهای آن از شیشه طراحی شده است نشان‌دهنده یک فضای اداری مدرن است. این مدل به دو زیرمجموعه دیگر نیز تقسیم می‌شود:

پارتیشن شیشه ای فریم لس تک جداره

پارتیشن تک جداره از یک لایه شیشه تشکیل شده است و از آنجایی که این مدل فریم لس است، هیچ گونه قاب‌بندی فلزی یا چوبی در آن استفاده نمی‌شود. این محصول برای مکان‌هایی کوچک که مشکلات فضا دارند بسیار مناسب است و توانایی آن را دارد که در حین حفظ زیبایی، فضای کار گروه‌های مختلف را از هم مجزا کند.

راهنمای خرید پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن شیشه ای فریم لس دوجداره

در صورتی که تمایل داشته باشید صدای موجود در محیط وارد اتاق نشود، پیشنهاد می‌کنیم از پارتیشن شیشه ای فریم لس دوجداره استفاده کنید. این محصول دقیقاً مانند مدل تک جداره است با این تفاوت که برای مدیریت صدای محیط از دو لایه شیشه استفاده می‌شود. نوع شیشه در این مدل نیز به انتخاب سفارش‌دهنده تعیین می‌شود اما کارشناسان تاو دکور با توجه به تجربه خود می‌توانند بهترین گزینه را برای نصب پیشنهاد دهند.

پارتیشن شیشه ای فریم‌دار

اگر رنگ‌های استفاده شده در محیط اداری برای شما مهم هستند و سردی محیط شیشه ای را دوست ندارید می‌توانید از مدل‌های پارتیشن شیشه ای فریم‌دار کمک بگیرید . یکی دیگر از مزایای وجود فریم مخفی کردن کابل‌کشی در محیط فریم است که به زیبایی و نظم بیشتر دکوراسیون کمک خواهد کرد.این مدل پارتیشن شیشه ای نیز به زیرمجموعه‌های زیر تقسیم می‌شود:

راهنمای خرید پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم‌دار

تک جداره بودن پارتیشن شیشه ای به معنی استفاده از یک لایه شیشه در پارتیشن‌بندی است. این قاب‌ها اطمینان مشتری را از سلامت شیشه‌ها در طولانی مدت نیز به همراه خواهد داشت. انعطاف‌پذیری، زیبایی، قیمت مناسب و … از مزایای استفاده از این مدل پارتیشن‌بندی به شمار می‌آید.

پارتیشن شیشه ای دوجداره فریم‌دار

در محیط‌های اداری پر سر و صدا بدیهی است بعضی کارکنان نیاز به محیطی ساکت داشته باشند. این محیط می‌تواند اتاق کاری آن‌ها باشد و یا اتاق برگزاری جلسات اداری باشد. در هر صورت استفاده از پارتیشن شیشه ای دوجداره فریم‌دار این فرصت را به کارکنان می‌دهد که در محیطی ساکت‌تر فعالیت کنند. دوجداره بودن این مدل پارتیشن‌بندی تنها برای پیشگیری از ورود سر و صدا محیط است.

پارتیشن ثابت یا متحرک

بعد از انتخاب نوع شیشه و وجود و عدم وجود فریم بهتر است تصمیم خود را نسبت به ثابت بودن و یا متحرک بودن پارتیشن شیشه ای بگیرید. پارتیشن‌های متحرک این فرصت را به شما می‌دهند که فضای مورد نظر را به راحتی مدیریت کنید اما در مدل‌های ثابت تنها درب تعیین شده باز و بسته می‌شود و محدودیت بیشتری خواهید داشت. بدیهی است که از نظر قیمت پارتیشن اداری متحرک گران قیمت‌تر از پارتیشن‌بندی ثابت باشد.

پارتیشن ثابت یا متحرک

پارتیشن اداری شیشه ای انتخاب اول برای دفتر کار مدرن

انتخاب بین تنوع بسیار بالای پارتیشن شیشه ای سخت است و بدیهی است که هر کدام از این مدل‌ها مزایا و معایب خود را خواهند داشت. از این رو سپردن کار به یک کاردان با تجربه در نصب پارتیشن‌بندی اداری کمک بزرگی به شما خواهد کرد. دکوراسیون اداری تاو دکور taav.ir با چندین سال سابقه و رزومه‌ای سرشار از پروژه‌های موفق آماده پذیرفتن سفارشان شما برای نصب پارتیشن و مبلمان اداری است.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۵۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۲:۱۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۹ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۰ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…