ترفندهای زیرکانه برای ست کردن پالتو

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پالتو ها در مدل‌ها و رنگ‌های مختلفی وجود دارند. برای داشتن استایل جذاب و شیک در پاییز و زمستان باید بدانید پالتو را چگونه و با چه چیزهایی ست کنید.
ست کردن پالتو

پالتوها نه‌تنها نقش مهمی در گرم نگه‌داشتن ما در فصل زمستان دارند، بلکه یکی از نجات‌دهنده‌های استایل زمستانی ما هستند. البته باید نکات ست کردن پالتو در زمستان را بدانیم. در این مطلب از مجله دلتا با روش‌های انتخاب و ست کردن پالتوهای زمستانی آشنا خواهید شد.

نحوه ست کردن پالتو در زمستان با سایر لباس‌ها

تند و تیز بپوشید

برای ایجاد تغییر در استایل خوب است روی لباسی تاکید کنید که بخش بزرگی از ظاهر شما را دربر می‌گیرد. در زمستان پالتو این نقش را دارد. به همین دلیل هم توصیه می‌کنیم پالتویی را برای این فصل درنظر بگیرید که شامل رنگ‌های تاثیر گذار باشد. رنگ‌‌های تیره در هر کمدی پیدا می‌شوند و استایل متفاوتی برای شما نمی‌سازند. اگر بتوانید روزهای زمستان را با پوشیدن رنگ‌های شاد زیبا کنید، یک قدم بزرگ برداشته‌اید. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید مطلب رنگ زرد را با چی ست کنیم؟ را بخوانید.

ست کردن پالتو

ست کردن پالتو مناسب فرم بدن

برای انتخاب پالتوی مناسب فرم بدن خود را بشناسید و بر اساس آن دست به انتخاب بزنید، چون قاعدتا هر مدل پالتویی به هر کسی نمی‌آید. برای مثال پوشیدن یک پالتوی بلند کمربنددار، برای کسی که فرم بدن ساعت شنی دارد، ایده‌آل است. اما همین پالتو برای کسی که فرم بدن مثلثی دارد، نتیجه خوبی به‌دنبال نخواهد داشت.

گزینه‌های مناسب زیر پالتو در مهمانی

یکی از ترفندهای ساختن استایل شیک زمستانه، این است که چند لایه لباس بپوشید بجز مواقعی که می‌خواهید به یک مهمانی رسمی بروید. در مهمانی‌‍‌های رسمی یک بلوز مجلسی یا شومیز مناسب را انتخاب کرده و به پوشیدن همین گزینه در زیر پالتو قناعت کنید. زیر پالتو یک بلوز حریر یا ساتن بپوشید و بگذارید استایل جدید شما خودش را به خوبی تعریف کند.

ست کردن پالتو

ست کردن پالتو با جین

اینکه بتوانید پالتو را با جین ست کنید یا نه، بستگی به رنگ شلوار جین و پالتو دارد. برای مثال می‌توان یک پالتوی شتری رنگ را با یک شلوار جین آبی ملایم ست کرد و نتیجه خوبی به دست آورد، اما اگر ترکیب رنگ شلوار و پالتو با هم ست نباشند، نتیجه چشم‌گیر نخواهد بود.

پالتو با شال بهتر است یا روسری

روسری‌های قواره‌دار و شال‌ها معمولا در یک مرتبه قرار می‌گیرند. اما روسری‌های ساتن معمولی و کلاه‌های بافت، معمولا برای ایجاد یک استایل رسمی کارکرد خوبی دارند. بنابراین با توجه به موقعیت دست به انتخاب مدل و جنس روسری یا شال بزنید.

ست کردن پالتو

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه خانم‌هایی با پوست تیره این رنگ‌ها را بپوشند را مطالعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۱۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۳۰ دی ۱۴۰۰ در ۹:۲۴ ق٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۳۰ دی ۱۴۰۰ در ۹:۲۶ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۳۰ دی ۱۴۰۰ در ۰:۴۶ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۹ دی ۱۴۰۰ در ۸:۱۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…